GiantElectrobikeGarmin
Näyttää tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Yeti sb165 takaiskari, ilma vai jousi?

Yeti sb165 takaiskari, ilma vai jousi?

Elikkä saattaa käydä niin että kallistun pitää tuon Yetin, noon siinä kun kaikki muu suht vimpan päälle, niin eikös jousi-iskari oo paras vauhdikkaaseen menoon? Se tulee faxtory float X2:sellä, mutta oon törmännyt myös tällaiseen https://www.bike-components.de/en/Fo...xoCZKwQAvD_BwE kun missään ei selviä onko siinä jo tuollainen? Tätä kattellut myös, kun keulan kanssa samassa merkissä haluisin pysyä.

Toki mondrakerista saisi öhlinsin m.2 keulan, eikös siihenkin saa 180mm ilmaruotoja? Sit sen kaveriksi tx22m?
    Kun nyt sattu tuo arpa osumaan niin kerralla iskaritkin kuntoon, vai huomaako sitä eroa kuin vasta sitten kun mennään äärirajoilla?

Jos se on sama iskari kuin siinä rakennusvideolla niin siinä on tuo uusin X2 2Pos Factory jne kuin B-C:n kauppalinkissä. Lisäsäiliön muodosta näkee, se on sellainen ”poikittainen”.

Eihän se huono vaihtoehto ole jos mahdollisuus hankkia pari iskaria.

Mietin vaan kun ollut niin pitkä tauko pyöräilystä, ja silloin ainakin jousi-iskari oli kovaan menoon aina parempi, kysy keneltä vaan, ja tais muistaakseni olla et jos painava kaveri on niin kannattaa jousi-iskari hommata. Pitää lukea enemmän vielä noista, miten ne nykyään on

Kaikki testit mitä oon tosta SB165:tä lukenut hehkuttaa miten nopea toi pyörä on ja miten liimattuna takapää pysyy ja myötäilee maan muotoja. Testaisin sinuna ekaks tolla foxin huippuiskarilla. Aika paljon saat rahaa lyödä coiliin kiinni ,et tuntuma parantuu merkittävästi. Mutu toki.
    pääset kyllä jokapojan unelmapyörään kiinni. Ainakin minun. :—)
    ?Fear is a mindkiller

Mulla on SB150:ssä X2 ja ainakin tuon version perä on sen verran lineaarinen, että coili vaatinee vähintään progressiivisen jousen. Tuolla ihan uudella X2:lla en ole ajanut, mutta edelliset ovat kyllä kivan herkkiä ja paljon säätövaraa kun vaan IFP:n paineet pysyy oikealla puolella. 800€ jos meinaa iskarin laittaa niin katselisin EXT:n coilia.
    MTB Engineer -blogi: Http://mtbengineer.blogspot.com
    Yeti SB150, SB120, ARC
    Giant Revolt
    Orbea Wild

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Doc.blob Katso viesti
    Kaikki testit mitä oon tosta SB165:tä lukenut hehkuttaa miten nopea toi pyörä on ja miten liimattuna takapää pysyy ja myötäilee maan muotoja. Testaisin sinuna ekaks tolla foxin huippuiskarilla. Aika paljon saat rahaa lyödä coiliin kiinni ,et tuntuma parantuu merkittävästi. Mutu toki.
    pääset kyllä jokapojan unelmapyörään kiinni. Ainakin minun. :—)
    On yeti ollut aina intensen rinnalla oma unelma pyörä, saati sit tolla kokoonpanolla. Ei oikeen jaksa uskoa todeksi. Ja vanteet yli 3ke ni.. ois sitä pärjännyt kevyemmällä äkin setillä,.mut sattu nyt tuo. Huh huh..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB Engineer Katso viesti
    Mulla on SB150:ssä X2 ja ainakin tuon version perä on sen verran lineaarinen, että coili vaatinee vähintään progressiivisen jousen. Tuolla ihan uudella X2:lla en ole ajanut, mutta edelliset ovat kyllä kivan herkkiä ja paljon säätövaraa kun vaan IFP:n paineet pysyy oikealla puolella. 800€ jos meinaa iskarin laittaa niin katselisin EXT:n coilia.
    Veikkaan et mun ajoilla sitten riittää tuo ilmaversio. Ext Storia en ainakaan uutena käy ostamaan :/

Kyllä kaikista kovimpaan ajoon näyttäisi olevan ilmaiskari suosituin, jos kattoo vaikka rampagen pyöriä, tais olla kaikki ilma iskarilla, vai olikohan yksi coili. Ite näkisin et ilmaiskariin saa helpommin progressiivisuutta, tarpeeksi painetta ja bottom outin ehkäisyä painava kuski vs coili. Jotku laskurit näytti mulle coiliin niin vahvaa jousta, etten edes semmoista löytänyt myynnistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Kyllä kaikista kovimpaan ajoon näyttäisi olevan ilmaiskari suosituin, jos kattoo vaikka rampagen pyöriä, tais olla kaikki ilma iskarilla, vai olikohan yksi coili. Ite näkisin et ilmaiskariin saa helpommin progressiivisuutta, tarpeeksi painetta ja bottom outin ehkäisyä painava kuski vs coili. Jotku laskurit näytti mulle coiliin niin vahvaa jousta, etten edes semmoista löytänyt myynnistä.
    Okeii. Ite kerkesin tohon momdrakeriin jo 640 lbs jousen tilata ja asennella paikalleen. Taidan yetissä tyytyä tuohon ilmaiskariin, kunhan saapuu. Pitäisi viikon sisällä arvonnasta lähettää. Arvaa tuntuuko aika hitaalta prkl.. :/

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 41
    Viimeinen viesti: 23.12.2021, 13.52
  2. Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 23.03.2021, 20.49
  3. Jousi katosi
    By pirkkob in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 19.03.2021, 18.51
  4. Yeti Switch infinity link huoltotarve
    By narg in forum Jousitus
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 30.06.2017, 20.54
  5. Reverb Stealthin vähäinen ilma (ko?)
    By Enduro in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 10.11.2015, 11.02

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •