On hyvä muuten, mutta mun rymistelyssä noi garmin-tyyppiset kiinnikkeet on menneet rikki tuossa valossa. Nimenomaan se valoon tuleva osa.
On hyvä muuten, mutta mun rymistelyssä noi garmin-tyyppiset kiinnikkeet on menneet rikki tuossa valossa. Nimenomaan se valoon tuleva osa.
Vilkun päällesaamiseksi pitää nähdä vaivaa. Akku ei pidä ilmoitettuja toiminta-aikoja. Muuten ihan ookoo.
Jos oma näkyvyys huolettaa niin vilkkuvalo kypärän katolle ratkaisee asian. Olen todennut että se on paitsi toimiva niin myös sangen uniikki ratkaisu henkilöille jotka ovat varmoja tyylistään.
Näin kerran Pasilassa kaverin jonka kypärässä oli sellainen vanhan mallinen majakka, joita ennen nykyistä led aikaa käytettiin työkoneissa. Tais jollain läskifillarilla ajella. En ehtinyt niin tarkkaan nähdä kun meni niin kovaa ohi.
Alkaa valoihin vuosien varrella käytetty raha lähestymään varmaan lupinen hintaa, mutta toisaalta noita tarvitaan useita meidän taloudessa. Tilasin lisää taikahohdetta EVO1300 valojen muodossa. Tuo ei ole saksalaisittain hyväksytty, mutta on yläosastaan rajattu. Katsotaan kunhan tulevat, italiasta sai melkein kaksi yhden hinnalla XXL:n hintaan nähden
Lontoon kielisen arvostelun perusteella voisi olla pätevä työ/koulumatka-ajoon Magicshine EVO 1300 Bike Front Headlight Beam Cutoff Review
Itellä toi sama lyhty työmatka käytössä oikein hyvin palvellut, suosittelen.
Kirjanmerkit