Nyt on Ruska-arvoitukset ratkaistu ja reittipisteet julkaistu. Kartta. Aikamoista.
Minimikilometrimäärä yhdelle välille hyvä uudistus niin tulee mielenkiintoisempia ja vaihtelevampia reittejä eikä silti suoraan menijät pyyhällä edelle.
Plussaa myös koukkauksesta maalista takas kotimaahan niin jää loppuhotellin eurot kotimaahan ja lyhenee matka junalle.
Hienolta vaikuttaa reittiMiten 1-4 Start optional parkourit pitää ajaa? Ihan ei auennut kun ei ole vielä kokemusta breveteistä.
Sent from my SM-S911B using Tapatalk
Brevettejä ei kannata tuohon sotkea.
Ruskan osalta osallistujien pitää valita yksi neljästä. Samoin kuin kolmoselle ajaessa pitää valita jompi kumpi. 2024 reitillä alussa oli arvotut valinnat, mutta tällä kertaa tasainen jako sitoisi vähän liikaa osallistujan jatkosuunnitelmia.
Vaikuttaa kyllä siltä että syyskuulle lomia laiteltava tulevallekkin vuodelle. Jäsen @frp kanssa samoilla linjoilla minimimatkan sekä maalin sijaitsemiseen kotomaan rajojen puolella.
Pisteenseuraajillekkin varmasti mielenkiintoa piisaa jälleen tulevanakin vuonna.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Kylläpä houkutteleepi taas. Niin se houkutteli myös vuosi sitten, mutta suorituskykyä ei saanut nostettua lähellekkään minimiä. Ehkä tämä vaatii a) loman sopimisen etukäteen kyseiseen ajankohtaan ja b) päiväetappien pidennystä pyöräretkillä.
Muutama kysymys:
Pitääkö pyörä siis raahata mukana jokaiseen reittipisteeseen ? Entä noi "parcour pointsit" startin jälkeen ja pohjoisessa, mitä niissä on, vai onko salaisuus ?
Starttipaikka melkoisen syrjäinen, niin onko siellä mitään tarjolla (esim. edes katuvalo) ?
No tuonne Värikalliolle ei Hossan kansallispuiston sääntöjen mukaan edes saa pyöräillä (mikä yleensä tarkoittaa myös pyörän taluttamista, kantamisesta Mäkipää kertonee tulkintansa lähempänä).
Parcour pointseilla ja muualla taitaa olla vanhoja kiviä.
Starttipaikassa ei ole enää mitään tarjolla, kun Huittisten hirvenpää on viety Kansallismuseoon.
Korson Kaiku / Hi5bikes.fi
http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
Startti on auringonlaskun aikaan eli katuvaloa ei silloin vielä tarvita.
Yksi neljästä pisteestä (/pisteparista) pitää ajaa lähdössä. 1. on Vesa-Matti Loiri -muraali, toinen on rautatiesilta ja 3./4. ovat kivestä tehtyjä kirjoja. Samoin 3. kontrollille mentäessä pitää ajaa jomman kumman pisteen kautta.
Hossassa poluilla saa taluttaa pyörää ja pyöräilylle merkittyjä reittejä myös pyöräillä.
Eikö pelin henki ole se, että fillari mukaan kontrollipisteelle. Niinku ennenkin.
Kaikki tavara, pyörä, pullot, varusteet, mitä ikinä mukana onkaan, pitää olla mukana koko ajan. Ei saa jättää edes suklaapatukkaa odottamaan siksi aikaa että käy piston jossain. Oli kontrolli tai ei. Ei edes silloin, kun käy vaikka täysin hypoteettisen kokonaan ylimääräisen piston esimerkiksi Lammasoaivin huipulla.
px / #55 / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Kirjanmerkit