HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 67 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 57 65 66 67
Näyttää tulokset 1.981 - 1.987 / 1987

Aihe: 29" kiekot ja vanteet - kokemuksia ja kysymyksiä

MCarbon ainakin ollut viimeaikoina paljon ihmisten puheissa. Ei omaa kokemusta.

Voi olla että hintaa tulee kuitenkin työstä enemmän jos omat osat viet, varmaan isoin osa liikkeistä jotka erikoistuneet kasaamiseen käyttää mielummin "omia" osia.
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Aika moni pyörähuolto kasaa kiekkoja, nopealla googlauksella hinta 55-100€/kiekko.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    MCarbon ainakin ollut viimeaikoina paljon ihmisten puheissa. Ei omaa kokemusta.
    Tänne vahva suositus. Omakohtaisia kokemuksia on ja ne on kaikki positiivisia.

Itse kahdet R2:sta tilannut, erinomainen valikoima komponenetteja ja todella laadukasta työtä, suosittelen!
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Kiitoksia. Tosiaan muuten valmiita kiekkoja vois katella mut tuo 12x157 takanapa ei oo se yleisin malli.
    Pitää tutkailla tuota MCarbonia tarkemmin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samu88 Katso viesti
    Mitäs suomalaisia firmoja on, ketkä kasaa kiekkoja toiveen mukaan? Varmaan kaikki, mutta onko erityisesti joku hyvin suosittu? Onnistuuko missään et jos itse saa esim navat tai kehät ostettua tarjouksesta ja sanoo että näitten ympärille? Missä voisi rauhassa käydä eri vaihtoehtoja läpi ym? Itse en ala kasaamaan. Saattaa tulla keskittymisvaikeuksia, ja toki työkalut maksaa mut ne kyllä pysyisi jos innostuisi. Aikaa kyllä olisi.
    Hi5bikes kasaa sulle kiekon myös itse viemilläsi osilla. Itse olen vaihdattanut siellä useamman kerran uuden kehän ja vienyt sen kehän mennesssäni.

Kiekon taas valitsemillani osilla teetätin maastopyörään viimeksi täällä. https://fitwheels.eu/en/
    Halusin bikepark pyörääni vain uuden takakiekon ja dt swiss fr541 kehällä ja 350 navalla sekä messinkinippeleillä. Pinnan annoin heidän valita siihen sopivan. Hyvä tuli ja hyvään hintaan (301 euroa posteineen).

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •