FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 133 / 134 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 83 123 131 132 133 134 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.961 - 3.990 / 4013

Aihe: Työmatkatemmon säännöt?

Kaverin puolesta kyselen, että jos tulee kelvillä ohitetuksi junan toimesta, niin lasketaanko kyseinen yhdeksi tappioksi vai junassa olevien pyöräilijöiden lukumäärän mukaan? Jos jälkimmäinen, niin entä tilanteessa kun vetovuoro vaihtuu juuri ohituksen aikana ja alkuperäinen vetäjä ohittaa toistamiseen vielä aurinkokannelta?

Aina hävitään kun vaan mahdollista.

Ja voithan sä antaa jonkun muunkin vetää letkaa, mutta ennen vetovuoron vaihtumista toki tulee tehdä isku ja tiputtaa letka peesistä.

Sent from my CPH2399 using Tapatalk

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Kaverin puolesta kyselen, että jos tulee kelvillä ohitetuksi junan toimesta, niin lasketaanko kyseinen yhdeksi tappioksi vai junassa olevien pyöräilijöiden lukumäärän mukaan? Jos jälkimmäinen, niin entä tilanteessa kun vetovuoro vaihtuu juuri ohituksen aikana ja alkuperäinen vetäjä ohittaa toistamiseen vielä aurinkokannelta?
    Jos tarvitsee miettiä tällaisia, niin tajuat varmaan, että olet syvän suonsilmän pohjalla toivottavasti pysyvästi. HÄVIÖ.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Jos tarvitsee miettiä tällaisia, niin tajuat varmaan, että olet syvän suonsilmän pohjalla toivottavasti pysyvästi. HÄVIÖ.
    Joo, kyllähän tämä tuli toki mieleen. Ja se, lasketaanko sitten junan ohittamaksi tuleminen yhtenä vai satana on enää nyanssi, joka ei pelasta mitään.

Speksattavaa, jos meinaa olla ei-häviäjien puolella 2025
    https://ramairfairing.com/

Eikö aprillipäivä ole keväällä?
    No rain - no gain.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti
    Speksattavaa, jos meinaa olla ei-häviäjien puolella 2025
    https://ramairfairing.com/
    Ei ole ei-häviäjien puolta.

Työmatka temmossa kaikki sallittu, onko hyötyä tai ei mutta kokeiltava kuitenkin.
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Ei ole ei-häviäjien puolta.
    Niin kauan on ei-häviäjä, kunnes häviää.

Toihan ei oo ilmeisesti uci-laillinen koska:
    Items of clothing may not modify the morphology of the rider and any non-essential element or device, of which the purpose is not exclusively that of clothing or protection, is forbidden.
    Sadeviitan kun vetäis silleen, että lastenistuin jäisi sinne sisäpuolelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti
    Niin kauan on ei-häviäjä, kunnes häviää.

Toihan ei oo ilmeisesti uci-laillinen koska:

Sadeviitan kun vetäis silleen, että lastenistuin jäisi sinne sisäpuolelle.
    Ei ole UCI:lla mitään asiaa puuttua tähän lajiin. Viidakon säännöt.

Mitäs säännöt sanoo tilanteesta, kun odotat valoissa vihreää ja kun se vaihtuu, niin takaa tulee joku, joka onnistui ajoittamaan ajonsa paremmin (tai jäi träkständäilemään taaemmas)? Kaverin puolesta…

Säännöt on yksinkertaiset, jos sut ohitetaan olet hävinnyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Säännöt on yksinkertaiset, jos sut ohitetaan olet hävinnyt.
    Säännöt on yksinkertaiset, jos sut ohitetaan TYÖMATKALLA, olet hävinnyt.

Työmatkoista tässä työmatkatopsussa kai olikin kyse? Tarviiko se joka viestissä ihan erikseen mainita?

Jos olet seurannut tätä ketjua, pitäisi olla selvää, että ei todellakaan kaikilla ole käsitystä työmatkan ja lenkin erosta.

Ahaa, voi tosiaan olla noin.

Juu, työmatkalla temmotaan. Siksipä tämä ei enää koske minua, mutta pohdin vain sääntöjä.

Mutta voihan ne mennä sekaisin, limittäin ja päällekkäin. Mäkin ajan toisinaan työmatkat lenkkinä, ihan sakkokilometrien kanssa -osa matkasta on työmatkaa, osa lenkkiä.

Se on työmatka kun ajetaan kotoa töihin, tai töistä kotiin. Suoraan tai kiertäen.

Näin etätyöaikana työpaikan sijainti saattaa hämärtyä. Eilen just ajattelin työasioita lenkillä, ajoin kyllä työpaikan ohi samalla.

Sent from my Takapalk

Toisaalta jos ei tule ohitetuksi ei tarvitse miettiä asiaa. Vain ohitetuksi joutuessa asialla on merkitystä.

^Ja nolompaa jos tulee huonommalla kalustolla ohitettua. Itselle kävi niin kun aikoinaan ohitettiin natisevalla pappapyörällä joka just ja just pysyi kasassa. Silloin todella mieleni pahoitin!
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Työmatkatemmon säännöt?

Mä olen nyt hieman pohtinut tätä TMT-juttua. Tässä on kyllä vahvaa diskriminaation makua. Miten tämä on rajattu vain työssäkäyviin? Entäs työttömät, eläkeläiset ja ne muut? Miten tällainen jalo laji voi sulkea tuon alati kasvavan joukon ulkopuolelleen? Tällaiset suljetut, itseään nostavat yhteisöt eivät kyllä ole tätä päivää.

Todennäköisesti EIT ottaisi tämän käsiteltäväksi, jos joku jaksaisi sen sinne viedä. Itse en kyllä jaksa. Muistuttaa liikaa työntekoa.

Diskriminointi eli syrjintä tarkoittaa ihmisen huonompaa tai erilaista kohtelua häntä koskevan henkilökohtaisen ominaisuuden, kuten esimerkiksi etnisen taustan, sukupuolen, uskonnon, iän, terveydentilan tai seksuaalisen suuntautumisen, perusteella. Syrjintä on Suomen lain mukaan kiellettyä, ja yhdenvertaisuuslaki sekä rikoslaki kieltävät sen eri muodoissaan.

Minimissään tuo uskonto joka tapauksessa. Ikä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^Ja nolompaa jos tulee huonommalla kalustolla ohitettua. Itselle kävi niin kun aikoinaan ohitettiin natisevalla pappapyörällä joka just ja just pysyi kasassa. Silloin todella mieleni pahoitin!
    Mut aikanaan ohitti rullasuksihiihtäjä Landbon nousussa Vanhan Porvoontien kelvillä. Taisin vielä olla cyclolla liikkeellä. Toivottavasti noista ajoista on kunto parantunut…

Mä olen nyt hieman pohtinut tätä TMT-juttua. Tässä on kyllä vahvaa diskriminaation makua. Miten tämä on rajattu vain työssäkäyviin? Entäs työttömät, eläkeläiset ja ne muut?
    Ei kai tuolla kaduilla ja kelveillä kukaan kysele, oletko työtön, töissä tai eläkkeellä. Eikun sekaan vaan näyttelemään työläistä.
    itse en kyllä viitsisi enää siinä vaiheessa kun tästä sirkuksesta joskus vapautuu.

Junassa kulkevista ei tarvitse piitata siitä ihan yksinkertaisesta syystä, että ne käyttävät moottoria etenemiseen. Mutta jos menet junan ohi, junassa olijat ovat hävinneet temmon.

Mä olen nyt hieman pohtinut tätä TMT-juttua. Tässä on kyllä vahvaa diskriminaation makua. Miten tämä on rajattu vain työssäkäyviin? Entäs työttömät, eläkeläiset ja ne muut? Miten tällainen jalo laji voi sulkea tuon alati kasvavan joukon ulkopuolelleen? Tällaiset suljetut, itseään nostavat yhteisöt eivät kyllä ole tätä päivää.

Todennäköisesti EIT ottaisi tämän käsiteltäväksi, jos joku jaksaisi sen sinne viedä. Itse en kyllä jaksa. Muistuttaa liikaa työntekoa.

Diskriminointi eli syrjintä tarkoittaa ihmisen huonompaa tai erilaista kohtelua häntä koskevan henkilökohtaisen ominaisuuden, kuten esimerkiksi etnisen taustan, sukupuolen, uskonnon, iän, terveydentilan tai seksuaalisen suuntautumisen, perusteella. Syrjintä on Suomen lain mukaan kiellettyä, ja yhdenvertaisuuslaki sekä rikoslaki kieltävät sen eri muodoissaan.

Minimissään tuo uskonto joka tapauksessa. Ikä?
    Meinaatko, että kaikessa urheilussakin lopetetaan kaikki sarjat? Tuolla mielenlaadulla sitten varmaan osallistutaan formula- ja rallikisoihinkin yleisen liikenteen seassa, kun rajoitukset ovat pahasta? (Näinhän muutamat tekevätkin jo autoillaan yms.).

Ei tasa-arvoa kaikkialle tarvitse tuoda ja toisaalta, mitä tasa-arvoa se olisi, että työssä käyvät antaisivat työpäivän rasituksilla tasoitusta työttömille. Jokaisella on oikeus käydä töissä ja osallistua tempoon. En minäkään eläkeläislippuja vaadi itselleni uimahallissa.

Mitäs säännöt sanoo tilanteesta, kun odotat valoissa vihreää ja kun se vaihtuu, niin takaa tulee joku, joka onnistui ajoittamaan ajonsa paremmin (tai jäi träkständäilemään taaemmas)? Kaverin puolesta…
    Ei ole ollenkaan häpeä, että osaa käyttää pelisilmää pyöräillessä. Ehkä tappio ohjaa miettimään asioita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Ei kai tuolla kaduilla ja kelveillä kukaan kysele, oletko työtön, töissä tai eläkkeellä. Eikun sekaan vaan näyttelemään työläistä.
    itse en kyllä viitsisi enää siinä vaiheessa kun tästä sirkuksesta joskus vapautuu.
    Sekaan vaan, mutta se on sitten ainoastaan hyvää treeniä.

Mä olen nyt hieman pohtinut tätä TMT-juttua. Tässä on kyllä vahvaa diskriminaation makua. Miten tämä on rajattu vain työssäkäyviin?
    mä ainakin muutun joka kerta työmatkailijasta lenkkeilijäksi, kun joku ohittaa. Olen tavallaan antidiskriminoija

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •