ElectrobikeGiantMPMessutGarmin
Sivu 21 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21
Näyttää tulokset 601 - 620 / 620

Aihe: Kuulokkeet lenkille

Yhden lenkin vankalla kokemuksella hipaisunappulat toimii jokseenkin siedettävästi myös pipon, ainakin ohuen sellaisen kanssa. Kunnon nappulat olisi varmaan kuitenkin parempi.

https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ulokkeet-musta

Noita Opendotseja mietin kyllä mutta kun kokeilu ei ole mahdollista niin päädyin näihin.

^Miten tuuli vaikuttanee tuollaisiin kuulottimiin?

Tuulen kohina lisääntyy jonkun verran, lisäätyneen kohinan määrä riippuu kypärästä, pään muodosta, korvien muodosta, ajolasien muodosta, jne...

Apple Airpods pro2 kuulottimilla suhina on jo aika merkittävä. Saa onneksi vähennettyä hiukan huivilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeZaH Katso viesti
    Apple Airpods pro2 kuulottimilla suhina on jo aika merkittävä. Saa onneksi vähennettyä hiukan huivilla.
    Asiointipyöräilyssä (johon yhdistyy peekoolenkkeilyä) ei ole Airpods Pro3 suhina häirinnyt. Mulla on muistaakseni jokin keskimmäinen vastameluasetus.
    10k-kerhon jäsen

Keskimmäinen vastameluasetus? Vastameluasetus on tai off (eri moodit ovat siis Off, Transparency, Adaptive ja Noise Cancellation).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Asiointipyöräilyssä (johon yhdistyy peekoolenkkeilyä) ei ole Airpods Pro3 suhina häirinnyt. Mulla on muistaakseni jokin keskimmäinen vastameluasetus.
    Asiointi-ja työmatkapyöräilyssä tulee kakkosia käytettyä. Täysi vastameluasetus käytössä. Voisi kokeilla ilman, josko olisi vähemmän suhinaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chat GPT Katso viesti
    Yhden lenkin vankalla kokemuksella hipaisunappulat toimii jokseenkin siedettävästi myös pipon, ainakin ohuen sellaisen kanssa. Kunnon nappulat olisi varmaan kuitenkin parempi.

https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ulokkeet-musta

Noita Opendotseja mietin kyllä mutta kun kokeilu ei ole mahdollista niin päädyin näihin.
    Minulla on samantapaiset ja olen kyllä tykännyt. Maastossa se tuulensuhina ei ole oikeastaan ongelma ja tykkään ,että kuulen ympäristöäni.
    Istuu hyvin ja oikeastaan niitä ei edes huomaa. Silmälasien kanssa vielä. Yllättävän hyvin kuuluu musa jos oikein luukuttaa, mut podcastejä enemmän kuunnellut. Tällaset mulla.
    https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...8EJ8lDjg8lD6a1
    ?Fear is a mindkiller

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zoor Katso viesti
    Keskimmäinen vastameluasetus? Vastameluasetus on tai off (eri moodit ovat siis Off, Transparency, Adaptive ja Noise Cancellation).
    Muistaakseni tosiaan "adaptive" nimeltään. Ehkei tosiaan keskimmäinen millään jatkumolla, mutta mun tilanteissa tuntuu blokkailevan enimmät häiriöt ja päästävän sopivasti läpi.

HeZaH, kolmosissa on hiukan eri muotoilu. En osaa sanoa onko sillä vaikutusta, kun en ole kakkosia kokeillut.
    10k-kerhon jäsen

^muotoilu voi olla erilainen, joka taas omalta osaltaan voi estää suhinaa. Ei onneksi ole pääasialliset lenkkikuulokkeet, joten asian kanssa voi elää.

Parin maantielenkin opettamana pitää sanoa, että Airpods Pro3 kohisee ihan liikaa yli 25 km/h nopeuksissa.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Parin maantielenkin opettamana pitää sanoa, että Airpods Pro3 kohisee ihan liikaa yli 25 km/h nopeuksissa.
    Kohinaa saa varmaan vähennettyä jonkin verran hiihtopipolla / huivilla. Mutta vähentääkö tarpeeksi, on sitten se kysymys.

Itse hommasin nyt Livalin kypärän, mihin on integroitu kuulokkeet. Tähän asti on toiminut yllättävän hyvin verrattuna erillisiin kuulokkeisiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti caddis Katso viesti
    Itse hommasin nyt Livalin kypärän, mihin on integroitu kuulokkeet. Tähän asti on toiminut yllättävän hyvin verrattuna erillisiin kuulokkeisiin.
    Miten kohinaa on pyritty näissä estämään, ja kuuleeko kanssakulkijat musiikit kuinka helposti?

Kaiuttimet on sivussa alareunassa, joten musiikki kyllä kuuluu ulospäinkin. Kohinasta en osaa sanoa, mikrofoni pitäis olla kohinavaimennettu. Mutta kyllä vastatuuleen ajettaessa kohina häiritsee tässäkin. On vaivaton, kun ei tarvitse erikseen kuulokkeita ottaa mukaan ja pelätä että putoavat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti caddis Katso viesti
    Kaiuttimet on sivussa alareunassa, joten musiikki kyllä kuuluu ulospäinkin. Kohinasta en osaa sanoa, mikrofoni pitäis olla kohinavaimennettu. Mutta kyllä vastatuuleen ajettaessa kohina häiritsee tässäkin. On vaivaton, kun ei tarvitse erikseen kuulokkeita ottaa mukaan ja pelätä että putoavat.
    Minkälaista akkukestoa kypäräkuulottimet lupailevat? Tässä saisi kypärän hinnalla myös kuulokkeet, kun normaalistikin kypäristä maksanut sen ~150e.

Valmistajan sivuiltahan noita lupauksia voi katsella. Esim malli bh62:
    Battery Endurance
    Max. 10hrs for lighting
    3-6hrs for music and lighting
    https://livall.com/products/bh62?variant=31522254651440

Pitänee muistaa ladata kypärä joka lenkin jälkeen. Oisin ehkä arvellut, että olisi vähän pitempi akkukesto ollut musiikkia varten.

Kyllä vois olla pitempikin. Toisaalta ei tuo nyt hirveä katastroofi ole jos akku loppuukin kesken lenkin.

Mulla oli Jabran parhaat napit n. 3.5v ja oli hyvät. Nyt JLab napit ollu n. 0.5v ja on hyvät sopii kypärähupun alle eikä paina hyvät saundit ja myös kuuluu ulkoilmakin eli mitä tapahtuu ympärillä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •