Vähän ehkä ot, mutta kokemusta itsellä vain yhdestä Canyonista, ja siinä oli jokaikinen pultti väärässä momentissa..
Jos momenttiavainta ei ole niin sormikireys "normaalin" kuusikolon lyhyemmällä päällä kiristettynä on sopiva läpiakselille. UDH on tosiaan vastakierteellä ja niin kuin Marsusram sanoi, menee ns. helvetin kireälle, jos läpiakseli kiristelty jollain metrin jatkovarrella. Ja oikeillakin momenteilla saattaa tuo läpiakseli vetää itsensä jumiin UDH:n, jos/kun ajelee mudassa, hiekassa ja tiesuolassa. Vähän lämpöä akselille (ei millään toholla vaan tarkkaa liekkiä esim. myrskysytyttimellä ettei runko vaurioidu) niin aukeaa. Akseliin ja kierteisiin myös hyvät rasvat, aina.
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
Kirjanmerkit