HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 256 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 156 206 246 254 255 256 257 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.651 - 7.680 / 7702

Aihe: Alennusmyynnit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Favero Assioma PRO MX-2
    Sportokayssa 666€ koodilla SALE10.

https://www.sportokay.com/fi_en/fave...el-pedale.html

Kiitti vinkistä. Yksipuoliset 345 toimitettuna SALE15 koodilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miz Katso viesti
    Kiitti vinkistä. Yksipuoliset 345 toimitettuna SALE15 koodilla.
    Uteliaisuudesta kysyn, että miksi yksipuoliset? IMHO menee hieman wattipedaalin idea ja edut hukkaan, jos on vain yksi poljin mittaamassa. Saman datan saa yhdellä wattikammella.

Toki tuon voi aina päivittää kaksipuoleiseksi, mutta sitten hintakin pompsahtaa.

Minulla wattipolkimen etu on siirrettävyys. Ne liikkuvat kolmen eri pyörän välillä. Nyt ovat tosin olleet gravelissa toista kuukautta kiinni, kun en ole muilla pyörillä (täpäri ja läski) ajanut. Minullakin tosin vain MX-1 tällä hetkellä käytössä. Oli tuo kaksipuolinen mittaus hetken aikaa käytössä, mutta totesin hyödyn niin pieneksi ja realisoin polkimen pois.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Uteliaisuudesta kysyn, että miksi yksipuoliset?
    No kyllähän se yksipuolinenkin mittaus antaa peruskuntoilijalle sen olennaisen tiedon, eli zonen täydentämään sykemittarin dataa + korvaa erillisen kadenssianturin. Kaksipuolisuudesta tulee lisää dataa, jalkojen voimatasapaino jne, mutta tekeekö peruspertsa sillä tiedolla mitään?

Pyöräily on siitä hyvä laji että se tarjoaa insinöörihenkiselle harrastajalle loputtomasti mitattavia suureita, ja koska niiden mittaaminen on mahdollista, niitä myös mitataan. Mutta sen datan hyödyntäminen nice-to-know -tasoa tarkemmalla tasolla taitaa jäädä monilta sillensä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Uteliaisuudesta kysyn, että miksi yksipuoliset? IMHO menee hieman wattipedaalin idea ja edut hukkaan, jos on vain yksi poljin mittaamassa. Saman datan saa yhdellä wattikammella.

Toki tuon voi aina päivittää kaksipuoleiseksi, mutta sitten hintakin pompsahtaa.
    Tässä niitä syitä jo tulikin yllä. Tehoalueet kiinnostaa, kadenssianturi katosi lenkillä, siirrettävyys fillarien välillä, siinä wattipolkimen idea mulle. Eikä ole tarve vaihtaa Force CX1 kampia pääasiallisessa ajokissa, eikä noihin 3 pulttisiin ole hirveästi vaihtoehtoja tarjollakaan.
    Lisäksi merkittävästi halvempi kuin kaksipuoliset.

Varmaan siitä kaksipuolisuudesta olisi iloa joillekin, mutta eipä juuri mulle. En jaksa niin analyyttiseksi alkaa, eikä esim Wattbikella muut kuin tehot ja kadenssi kauheasti kiinnosta.

Mitenköhän nuo 2023 maksukyvyttömäkai todetut Signa Sport United konsernin kaupat? Saisi harvaan käyttöön tulevaa talviulkoilurompetta edukkaasti muta kehtaako tilata ...

Aah tästä oli vanha topiikkikin mutta mitenköhän riskaabelia tilata, korttimaksulla varmaan

^ Niin, tai paypal mikäli on mahdollinen.

Häijäällä on Camelbakin juomareppuja hyvällä alella. Toimituskin on nopea.

https://www.haijaa.fi/urheilu/juomar...-pullot/c/503/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Kannattaa muistaa että näissä on se älytön q-factor. Uudet podittomat ovat tulossa.

Tuttava osti Bike-Discountista Cervelo Asperon GRX Di2:lla ja Reserven kiekoilla hyvään hintaan. Näkyy olevan vielä 51 ja 58 kokoja.

https://www.bike-discount.de/en/cerv...-grx-rx815-di2

Keski-Euroopassa on muutenkin nyt hyvät alet pyöristä. 40-50% haarukassa löytyy valikoimaa.

Käyttääkö väki nykyisin jotain muuta foorumia alennuskoodeille/-myynneille? Olen ollut hyvän aikaa pois fillaripiireistä ja nyt pikkuhiljaa paluuta tehtyäni täällä tuntuu olevan hiljaista, kuin kirjastossa. Vai eikö tarjouksia enää ilmaannu samaan tapaan, kuin ennen 5v sitten?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti joonash Katso viesti
    ... täällä tuntuu olevan hiljaista, kuin kirjastossa...
    Itse asiassa kirjastoissa on nykyään sietämättömän meluisaa, mutta tämä foorumi tosiaan on melkolailla kuollut.

Lähes jokainen pyöräalan toimija yrittää sulattaa varaston arvoa niin alennuksia piisaa.

Hurjia alennuksia on niin paljon ettei niiden tänne linkittämisessä ole oikein järkeä. Katsoo itse nuo saksankaupat ja sieltä järjestää haun alennusprosentin mukaan niin löytyy jopa -70% alennuksia. Itseasiassa on löytynyt koko "ajokauden" mikä on ennenkuulumatonta.

Suomi Tyresin Fat Freddie 27.5x3 tarjouksessa.
    https://www.motonet.fi/tuote/suomi-t...oduct=45-00006

^Voisi olla aika hazardi viritys tuo kuvituskuvan setti. About 20mm vanteeseen tungettu 3" leveä rengas.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti +€+ Katso viesti
    Hurjia alennuksia on niin paljon ettei niiden tänne linkittämisessä ole oikein järkeä. Katsoo itse nuo saksankaupat ja sieltä järjestää haun alennusprosentin mukaan niin löytyy jopa -70% alennuksia. Itseasiassa on löytynyt koko "ajokauden" mikä on ennenkuulumatonta.
    Taitaa koskea kaikkia muita tuotteitta paitsi ylähyllyn kuranttia ja tuoretta tavaraa. Lienee turha pyytää suomalaisista kaupoista jostain tämän vuoden 6000-10000€ pyörästä 15-20% alennusta. Ainakin aiemmin suhtautuminen on ollut todella nihkeää, luvatut alennukset muutaman prosentin luokkaa. Yksi pääkaupunkiseudulla vaikuttava liike on ollut iloinen poikkeus tähän. Mm. tuon vuoksi minulla on ollut kaksi uutena ko. kaupasta ostettua Gianttia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Taitaa koskea kaikkia muita tuotteitta paitsi ylähyllyn kuranttia ja tuoretta tavaraa. Lienee turha pyytää suomalaisista kaupoista jostain tämän vuoden 6000-10000€ pyörästä 15-20% alennusta. Ainakin aiemmin suhtautuminen on ollut todella nihkeää, luvatut alennukset muutaman prosentin luokkaa. Yksi pääkaupunkiseudulla vaikuttava liike on ollut iloinen poikkeus tähän. Mm. tuon vuoksi minulla on ollut kaksi uutena ko. kaupasta ostettua Gianttia.
    Olen antanut kertoa itselleni, että ylähyllyn tavara käy edelleen kaupaksi. Markkinoiden keskiluokka ja halvempi pääty on se mikä ei mene kaupaksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti K-Pg Katso viesti
    Olen antanut kertoa itselleni, että ylähyllyn tavara käy edelleen kaupaksi. Markkinoiden keskiluokka ja halvempi pääty on se mikä ei mene kaupaksi.
    Näin se täytyy olla. Ns. suurilla massoilla mielenkiinto suuntautunut vaihteeksi muihin lajeihin/mielenkiinnon kohteisiin (ja kenties kukkaron nyörit samalla soukemalle) ja bulkimpi kama tekee varastoon kasaa.

Pyöräliikkeen myymäläpäällikkö kertoi että ylähyllyn pyörissä paskempi kate. En muista koskiko tämä heidän myymiään merkkejä vai ylipäätään.

Mä olen molemmat tämän vuoden fillarini ostanut Keski-Euroopasta ja 40-50% alennuksella ovh:sta. Ylemmän keskiluokan vehkeitä. Mutta totta on, ettei esimerkiksi Pinarellon Grevil F9:iä ollut missään oikein alessa. Tosin ei sitä oikein ollut muutenkaan saatavilla. Mutta seiskaa oli useammassakin kaupassa hyvään hintaan.

Itse olen tänä kesänä ostanut tavaraa reilusti alle puolellahinnalla verrattuna 2 vuoden takaiseen talveen. Jotain kertoo sekin että nyt saa budjettitason hissitolppaakin jopa 20 eurolla ja kautta linjan jotain 40-50 euroa. KOSKAAN aikaisemmin ei ole alle satkulla saanut mitään sisäisellä vedolla olevaa tolppaa alle satasella.

Myöskin etuiskareita on ollut sellaisissa aleissa että ei olla koskaan nähty. Ostin hiljattain RS Lyrikin 150 eurolla. Myös voimansiirron osia on jatkuvasti aika hyvissä aleissa. Välillä näkee aika absurdeja tilanteita kuten viimeksi kun katsoin niin B-D myi SLX takapakkaa puolet halvemmalla mitä samoilla spekseillä Deorea.

Ja kaikkein paras oli B-D josta ostin Deore 10s SGS takavaihtajia 17 eurolla kappale. Tuolla hintaa ei normisti ole saanut kuin hädintuskin rissapyörät. Merkillepantavaa on myös 12s osasarjojen hintojen tiputus. Onko nyt uutta muotia tulossa vai varastot vain pullottaa?

Ja joo, myönnän että mitkään top level kamat ei voisi vähempää kinostaa enkä niiden hintoja seuraa. Joku 600 euron sähkövaihtaja saa minun puolestani homehtua hyllyyn ihan rauhassa.

Sittarissa kaikki kypärät ja tarvikkeet -40%. Ei koske valoja ja heijastimia. Mm bellin kypäriä heillä.

https://www.karkkainen.com/verkkokau...JWADt3KPOyFlMs

Painaisin nappia jos L kokoa olisi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chat GPT Katso viesti
    https://www.karkkainen.com/verkkokau...JWADt3KPOyFlMs

Painaisin nappia jos L kokoa olisi.
    Ei hyvä jeesus pelasta meidät.

^no mikä tuossa on vikana? Toki kuvassa venttiilit ylhäällä, mikä on vastoin veljeskunnan sääntöjä, mutta on tuossa vehkeessä monta muutakin kohtaa, mikä ei standardiin sovi.

Mutta kyllä tuossa kolmeen tonniin on fillaria.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •