Pidetäänkö kiinni siitä, että kerrotaan vanhan rastin sijainti?
helpottaa rastikartan ylläpitäjiä.
Ideaalihan olisi, että jokainen lisää hakemansa rastin rastikarttaan ja jakaa linkin. Edellinen värikäs kerrostalo ja LIDL oli siis Elmontien LIDL Rekolanmäellä https://www.google.com/maps/@60.3358...oASAFQAw%3D%3D
Enpä olisi uskonut, että tämä rasti seisoo vielä kahden viikon odottelun jälkeen. Kaksi viikkoa, kaksi vihjettä:
1. rasti on vielä edellistä lähempänä päärataa
2. kuvan rakennusta/rakennelmaa ei löydy minun tuntemistani ilmakuvista
Länsimäen linnoituksia. 1185. rasti
taas tämä serveri tekee palomuuriherjaa kun kuvaa liittää.. Fehler 403: Ihr Zugriff auf diese Seite wurde verweigert
Rasti 1186
Hieman hitaasti on nämä Vantaan kuvarastit edenneet, joten ajattelin kantaa korteni kekoon.
Tuo viimeinen vihje ratkaisi minulle tuon paikan: Bakunkärrin keittokatos (myös pari vessaa ja liiteri, toistaiseksi oli puitakin) Valmistumisvuodesta ei ole havaintoa, itse en aiemmin ollut täällä käynyt. Myös pari maastopyöräilijää ajeli samalla käynnillä paikan ohi, joten ainakin pyöräilijöitä käy paikalla.https://aijaa.com/q3IWPt
Tuli samanlaista herjaa kuin edellisilläkin käyttäjillä joten tuo kuva valitettavasti vain linkkinä.
Tästä uusi: https://aijaa.com/4AqpIi
Ohessa linkki ja koitan saada jollain ihmeellä kuvankin näkymään. (hyviä vinkkejä otetaan vastaan. Ilmeisesti ei kuvien liittäminen onnistu, mutta tapatalkissa näkyy jokaiselta kerralta kun koitettu ns. toimimaton kuvan liitos tms.)
Maastomauno muokkasi tätä : 06.07.2025 at 19.00Syy: koitettu lisää kuva toiminnolla, ei onnistu, poistettu myös lisätyt kuvat jotka eivät näkyneet
Hakunilassa väestönsuoja, Vaaralan VPK sekä ns. työpajateos. Rasti 1188.
Työpajateoksen ovat toteuttaneet yhdessä chileläinen Cynthia ”Cines” Aguileran ja Sammy ”Jekse” Espinozan muodostama Un Kolor Distinto UnKolor Distinto (Chile) ja Aalto-yliopiston opiskelijat. "Työpajateos ilahduttaa Hakunilan väestösuojan VPK:n sisäänkäyntiä. Työpajan ohjasi Suomessa vieraillut chileläisen taiteilijapariskunta Un Kolor Distinto ja siihen osallistui viisi Aalto-yliopiston visuaalisen suunnittelun opiskelijaa. Teoksen toteuttamiseen annettiin kaksi päivää aikaa eikä opiskelijoilla ollut aiempaa kokemusta katutaiteesta. Lopputuloksesta tulikin kokeellinen ja pääpaino oli yhdessä taiteen tekeminen."
Puhelimella toimii yhtä hyvin. Minulla toimii itse asiassa suoraan, ilman ediointia, millä vehkeellä vaan. Miksiköhän toiminta vaihtelee käyttäjien välillä?
On kyllä onnistunut manuaalisesti ihan suoraan kuvan linkin kanssa tuo.
Hetken luulin että Opulus oli hakenut Vantaan rastin ja vielä jollain maasturilla, sitten ajattelin että tähän on pakko olla maasturi haudattuna ja niinhän siinä oli.
^ Maasturin selkään en hyppää, vaikka maksettaisiin. Mutta valitettavasti mulle on käynyt vähän niin kuin sille yhdelle miehelle, joka meni lääkäriin ja sitten kysyttäessä mitä lääkäri määräsi joutui vastaamaan että tauti kuulemma paranee itsestään, mutta kun se lääkäri oli löytävinään jotain, joka vaatii lisätutkimuksia.
Kirjanmerkit