ElectrobikeCanyonLostInLaplandAjopyoraGiant
Sivu 74 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 64 72 73 74
Näyttää tulokset 2.191 - 2.208 / 2208

Aihe: Vanhusten aikaraudat - puhelin ei ole kello

Poika pyysi lahjaksi kellon ja aloin tietty samalla pohtimaan itselleni uutta. En tiedä oliko hyvä vai huono juttu ettei flygarilla ollut oikeaa mallia.

Mikä on flygari?

Lentokenttä. Tässä tapauksessa Hanian kenttä Kreetalla. Yllätyin kun noinkin pienellä kentällä oli Hamilton-vitriini.

Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla

Ah, tottakai nyt tajuan sanan ja olen sen useamman kerran kuullut vaikken itse käytä.
    Edit. Mulle tuli mieleen pilottikello muttei sopinut se muutoin viestiisi ja kuvaan.

Jostakin oli pakko aloittaa, joten hankin tällaisen. Korvaa vuosia käytössä olleen Garmin Fenix Chronoksen.

--
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. - Michael Kosterlitz

Tyylikäs kello Matti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    ^neliö shokki onkin nyt käytössä (kuva tosin vanha) En tosiaan tiedä mitä sielä huollossa tehty vai onko kenties toimituksessa ottanut osumaa mutta nupit tuntuu oudolta, kompassikehä heiluu kun olis irti ja sen nuppi hädin tuskin toimii ja kello pysähteli kädessä ja jätti 30min parissa tunnissa.
    ps digitaalisilla kelloilla paha tapa edistää, mulla molemmat shokit tekee sitä. Tarvis olla se malli mikä päivittää aikaa radio tms singnaalista vai mistä lie, tosin seki kai suomessa toimii heikosti.
    Mikä malli tuo on jossa on tuollainen todella hieno purppura taustaväri näytössä? Yhdistettynä metallikuoreen ja rannekkeeseen minusta tosi näyttävä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Tyylikäs kello Matti.
    Kiitos kovasti!

Poika tartti armeijaan jonkun edullisen "peruskellon" eli sykemittarikello ei käynyt. Toki edellyttäis lataustakin. Lupasin ostaa G-shockin(kin) mutta hän sanoi, että Casion edullisemmatkin mallit käy. Vaikka naarmuuntuvatkin helpommin niin vähemmän harmittaa kuin kalliimman naarmuttaminen.
    Tällainen lähti toissailtana tilaukseen ja nyt on jo noudettavissa eli pääsen viemään sen hänelle heti huomenna vierailupäivänä. Maanantaina aloitti vuoden palveluksensa.

38 euroa:

Itse olisin hänenä valinnut tämän (104 euroa):

Sambolon purppurataustaisen G-shockin mallinimi kiinnostaisi edelleen. Olen googlaillut sellaista mutta en onnistu löytämään. 2022 vuodelta taisi olla ostoksesi, kun silloin laitoit siitä aiemmin vielä hienomman kuvan.

Mallia googlatessa tuli esiin tällainen Tokyo Highligts limited edition kello. Ihan hieno mielestäni. Tässä ei kyllä purppuraa ole lcd-näytössä vaan rannekkeessa ja rungossa.

Kauris, tuo mun neliö on oma modaus, mallia en nyt ulkoa muista, mut joku oisko burtonin kanssa yhteistyössä joku limited, minkä bongasin myynnistä ja myöhemmin laitoin metallikuoret/rannekkeen. Alkujaan tällainen: https://i.imgur.com/ll8Gf3d.jpeg
    taino, tuossakin vaihettu nato, alkujaan joku ihme tarrasträppi tms mikä hirveä, siitä tuo kuorenvaihtokin lopulta lähti liikkeelle.

Okei! Kiitos infosta. Eli se onkin oikeasti tuollainen punanäyttöinen mutta valot päällä näytössä(?) oikeanlaisessa valaistuksessa se näyttää purppuralta? Noita punanäyttöisiä mustilla kehyksillä löytyy ja sitten toki noita metallikuorisia metallirannekkeisia 5000/5600-sarjalaisia myös.

Mutta todella hieno mun mielestä tuo sun kokoonpano!

Edit. Esimerkki punanäyttöisestä jollainen ehkä Sambolo sulla siis omassasi: https://www.casio.com/europe/watches....DW-5600BBR-1/

Vaan eipä nämä kyllä näytä yhtään samalta kun sun kuvissa https://www.timekeepershop.com/en/pr...9/dw-5600bbr-1

Mun mielestä puolustusvoimien pitäisi tarjota varusmiehille kello. Ainakin ryhmän/joukkueenjohtajille. Mikä tahansa el cheapo kunhan se näyttää aikaa.

Kyllä tuo näyttö on pinkki/liilahtava tai jotai siltä väliltä, varsinki taustavalo päällä, en tiedä onko muissa malleissa ollut samanlaista.

edit:
    tässä on samanvärinen https://www.reddit.com/r/gshock/comm...ink_backlight/
    edit 2:
    ja tietty tällee jo kotona ollessa olis voinu suoraa kellosta katsoa sen mallin eli tämä on oman tarkka malli: https://shockbase.org/watches/watch_...00&series=5600

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lare Katso viesti
    Mun mielestä puolustusvoimien pitäisi tarjota varusmiehille kello. Ainakin ryhmän/joukkueenjohtajille. Mikä tahansa el cheapo kunhan se näyttää aikaa.

Kyllä joka miehellä ja naisella pitää oma kello ja puukko olla.

Sent from my CPH2663 using Tapatalk
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Tuo halvempi Casio on paljon matalampi ja toimii mukavammin kaikenlaisten hihojen, remmien ja hanskojen kanssa palveluksessa.
    Jälkikasvu kotiutui juuri ja samantyyppinen Casio kesti hyvin koko reissun.

^^ Mutta pitääkö sen kellon olla kenttäkelpoinen? (Tai pitääkö sen paremman kellon lisäksi olla toinen, rajumpaakin meininkiä kestävä kello?)

PS Mulla oli kyllä kello, muttei puukkoa eikä edes tulitikkuja...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Opulus Katso viesti
    ^^ Mutta pitääkö sen kellon olla kenttäkelpoinen? (Tai pitääkö sen paremman kellon lisäksi olla toinen, rajumpaakin meininkiä kestävä kello?)

PS Mulla oli kyllä kello, muttei puukkoa eikä edes tulitikkuja...
    Kunhan nyt on sekä kello että puukko niin asia on kunnossa

Sent from my CPH2663 using Tapatalk
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •