Mulla näkyy Edge 1040:ssa vain ylhäällä N ja Off ja niiden alla 4 suorakulmiota, joissa numerot 4-7. Ilm. siis ei ole smart moodissa. Uudelleen asennus ei auttanut.
Mulla näkyy Edge 1040:ssa vain ylhäällä N ja Off ja niiden alla 4 suorakulmiota, joissa numerot 4-7. Ilm. siis ei ole smart moodissa. Uudelleen asennus ei auttanut.
Minulla kans kaikkia noita yllä mainittuja ongelmia 840 ja 511 kanssa. On kyllä niin nörrtimoodia tuo konffaus, että ei tämmönen office-työlainen kykene pystymään.
Missä tuossa konfiguraattorissa mainitaan esim. tuo lähestyvän auton vuoksi syttyvä valo? Eli kun tutka aktivoituu.
Itse käyttänyt tällaista yksinkertaista sääntöä, että jos tutka havaitsee jonkin uhkan, niin valo päälle ja uhkan poistuttua 5s viive ennen sammutusta.
http://
Eli pelkkä 'Threat operator" isompi kuin ei mitään.
Mren konfiksesta en huomannut mitään olevan pielessä, vaan en nyt niin hirveän paljon tämän kanssa tapellut - sen jälkeen kun sain omani toimimaan.
Mutta muisti palailee pätkittäin, nimittäin kun resetoin sen smartbikelightsin (poistin ja asensin uusiksi), niin samalla resettasin myös sen tutkavalon. Eli ensin poistin kellosta liitoksen ja sitten virtanappulalla resetoin sen valon paritustilaan.
Toinen juttu: sitä konfiguraattorista saatua komentomerkkijonoa ei tule mennä editoimaan käsin. Mistäkö tiedän? No kun leikin tuon kanssa ja sitten sain pelittämään, niin olin tuon filtterin nimeksi pistänyt Xxx. Ja kun se toimi, niin korjasin käsin Car ja siitä sitten erroria.
^joo, itse asiassa pelkkä ”threat operator” mullakin. Tuo tuli siitä edellisestä mallistringistä. Mutta ei tuo nyt toimimattomuutta selitä.
Latasin uudelleen tuon Smart Bike Lights sovelluksen ja sitten hoksasin siinä konfiguraattorissa lisätä tuon filtterin takatutkalle noiden MRe:n kuvakaappausten mukaisesti. Sitten sen koodirimpsun kopiointi siihen sovellukseen ja tallennus. Seuraavaksi siitä Edgen tietokentästä (joka lisätty ajotilaan/profiiliin) valitsee sitten tuon "valotilan", jonka jälkeen toimi. Jotenkin noin se tuurilla meni![]()
Joo, ja tuosta mun postaamasta voi tosiaan jättää tuon etäisyysehdon pois. Mutta… if it works, don’t fix it…
Kirjanmerkit