AjopyoraElectrobikeGiantLostInLaplandCanyon
Sivu 53 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 43 51 52 53
Näyttää tulokset 1.561 - 1.564 / 1564

Aihe: www.bike24.de

Lainaus Alkujaan tämän lähetti puumangeri Katso viesti
    Oma mokahan se tosiaan on, jos tilaa vääriä tuotteita ja sehän on hyvä, jos paketit liikahtaa nopeasti. Ehkä pointti olikin siinä, että aspa on _hidas_. Ei se mun pakettikaan lähtenyt liikkeelle nopeaa, vaan taisi mennä kolme päivää. Aspa vastasi viestiin muistaakseni neljä päivää viestin jättämisen jälkeen. Tosi hidasta toimintaa.
    Voi se pointti olla myös että pyritään yksinkertaisuuteen: tilausta ei voi muuttaa sen tilaamisen jälkeen, koska se aiheuttaa ylimääräistä säätämistä vähän joka puolella. Tuohan ilmaistaan jo heidän toimitusehdoissaankin:

Change Requests, Merging of Orders

To provide you with the fastest possible service, your order will be processed automatically upon receipt and handed over to shipping. Therefore, a change or combining of orders is not possible.

https://www.bike24.com/service/delivery

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Tänään tuli nätisti B24:n paketti DHL:llä kotiin. Varmaan joku kesämies…
    Samaa itsekin ihmettelin, soitti vielä kuski etukäteen että onko joku kotona. Tilaus kyllä nopeampana rahamiesten versiona, en tiedä onko siinä ero.

Sent from my Takapalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tchegge_ Katso viesti
    Tilaus kyllä nopeampana rahamiesten versiona, en tiedä onko siinä ero.
    Minä olen ehkä +10 kertaa tilannut tolla nopealla toimituksella ja koskaan ei ole soitettu. Sen sijaan viime viikon tilauksen siirsin heti ilmoituksen tultua paketista erääseen toimipisteeseen, siitä huolimatta seuraavana päivänä olivat koittaneet toimittaa sitä kotiin kun olin töissä.
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

^Aina jotenkin ilmoitettu toimitustavasta ja aina jollakin tavalla infottu toimituksesta vaikka ihan normitoimituksessakin...
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •