ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 35 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 33 34 35
Näyttää tulokset 1.021 - 1.031 / 1031

Aihe: Garmin Connect

Kyselisin onko täällä jollain sattunut vastaavaa eli reitin lähettäminen garmin connect sovelluksen kautta laitteeseen onnistuu, mutta reitti ei enää aukea laitteella vaan ilmoittaa reitin olevan virheellinen ja kehoittaa poistamaan tekstillä ”Virheellinen reitti. Poista?”

Laitteen nollaus tehty, mutta siitä ei ollut apuja. Laite garmin edge 520. Viime keväällä kun säädin ja lähettelin reittejä niin ne kyllä toimivat. Onkohan garmin säätänyt jotain connect sovelluksessa reittien parametrien suhteen, että eivät toimikaan vanhemmilla laitteilla? On kokeiltu connectilla ja komootilla.

Mulle teki useamman kerran samaa juttua ja meinasi pää seota. En muista kyllä yhtään millä korjaantui.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Mulle teki useamman kerran samaa juttua ja meinasi pää seota. En muista kyllä yhtään millä korjaantui.
    Uusi mittari on jo ostoskorissa, mutta ajattelin vielä kysellä onko kohtalotovereita ja mikä avuksi?

No jos helpottaa tuskaa, niin minulla tuo tapahtui 530lla.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Täällä alkoi toimimaan, kun poistin ja asensin Garmin Connectista Edge 530 uudelleen.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Sain reitit toimimaan yhdistämällä laitteen tietokoneeseen ja poistamalla tämän viestiketjun innoittamana tiedostoja ja kansioita. Laitteen nollaus ei näköjään tyhjennä laitetta alkuperäiseen tilaan vaan jättää sinne vuosien varrella kertynyttä dataa. En tiedä olisinko garmin expressin kautta saanut saman asian tehtyä, mutta pääasia että toimii.

https://forums.garmin.com/sports-fit...1290=2#1286107

Onkos muilla samoja ongelmia kuin minulla eli vaikeuksia kirjautua connectiin mobiililaitteilla, vai onko pelkästään applen tuotteiden ongelma.

^kokeilin, ei ongelmaa Android-laitteella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Onkos muilla samoja ongelmia kuin minulla eli vaikeuksia kirjautua connectiin mobiililaitteilla, vai onko pelkästään applen tuotteiden ongelma.
    Minulla toimii iOS-laitteella (sovellus ja webbi).

Nyt pääsin sisälle kun kirjauduin mobiiliverkolla enkä wifillä, merkillistä. Täytyypi testailla enemmän miksi ei pelittänyt kun wifi verkko oli valittuna.

^täällä tökkii wifillä ja mobiililla. 16 pro max.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •