AlltricksGiantHuntteriContinentalAjopyoraCanyon
Sivu 153 / 154 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 53 103 143 151 152 153 154 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.561 - 4.590 / 4600

Aihe: Bike-discount

^ Tarjous tai ei mutta noin kuitenkin on veloitettu enkä valita. Kylläkin tuolta tulee selkeästi tilattua vähemmän suppean tarjonnan vuoksi.

Ps. Tuossa kalliimmassa taisi olla kaksi kollia...
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Omasta mielestä taas selkeästi paras valikoima, tai ainoo itsellä mistä saanu kaiken tarvittavan samasta. Tuntuu että muilla todella monissa tuotteissa saldot nollaa nykyään.

^ Kuukausi sitten meinasin tilata renkaat ja sekaista kamaa, paria päivää aikaisemmin vertasin hintoja ja kun tilausta tein niin olennaisimmat loppu.
    Onneksi NalleKarkkiKaupasta löytyi kaikki.
    Toisaaltaan usealla muullakin myydään ei oota ja odotusajat saattaa olla pitkiäkin tietyillä merkeillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Omasta mielestä taas selkeästi paras valikoima, tai ainoo itsellä mistä saanu kaiken tarvittavan samasta. Tuntuu että muilla todella monissa tuotteissa saldot nollaa nykyään.
    Samaa mieltä, vasta tilasin ensi kesää varten tavaraa ja oli ainoa paikka mistä sai kaiken kerralla.

Minäkin yleensä päädyn BD:ltä tiaamaan loppujen lopuksi, vaikka muutamasta kaupasta ensin oon katellut. Vaikka jossain joku olisi vähän halvempi niin sitten ne postikulut tekee tuotteen kuitenkin kalliimmaksi jos useasta tai edes kahdesta kaupasta tilaa. Kyllä BD:llä aika hyvin on tavaraa aina tarjolla.

Joo kyllä eniten tulee BD:stä tilattua juuri valikoiman takia vaikka ei aina olekaan joka tuote halvin.

^ Itsellä eri suosikkipuodit mutta samalla ajatuksella, mielummin yhdestä puodista kaikki mutta jos on jokin suunnitelma niin valitettavasti yhdestä ei saa kaikkea mieleistä, viimeiseen projektiin kolme tilausta plus runkosetti. Taisi reilu 20€ mennä postikuluihin.

Torstaina klo 22 jälkeen tilaus.
    Tiistaina klo 18 tuotu ovelle.
    Alle 5 vrk.
    DPD - PostNord

Pari isompaa (+2000 EUR) tilausta takana BD:sta eikä mitään valitettavaa. Homma hoituu. Yhden reklamaation jouduin tekemään viallisesta tuotteesta ja mukisematta lähetettiin uusi. Tosi moni kauppa on hyvä silloin kun ne hoitaa hommansa hyvin, mutta todelliset karvansa näyttävä silloin, kun jokin menee vikaan - miten reagoidaan ja hoidetaan homma maaliin asiakkaalle edukkaaseen tapaan.

Sylettää kyllä nuo BD:n kovat postit suomeen, mutta on kyllä posteineenki halvempi mitä muualla pelkkä tuote. Ei taida nykypäivänä olla hinnassa kilpailijaa BD:lle.

^No jaa, en nyt kyllä sanoisi etteikö löytyisi kilpailijoita hinnoille. Toki hinnat on varsin kilpailukykyisiä, mutta itse olen näköjään viimeksi marraskuussa 2023 tilannut Bike-Discountilta, sen jälkeen on kaikki tarpeellinen (ja ei-niin-tarpeellinenkin...) löytynyt muualta halvemmalla.
    Just tilasin tavaraa Bikablesta, tilatut tuotteet ei ollut kun karvan verran halvempia mitä Bike-Discountilla, mutta yli 80€ tilaukseen ilmaiset toimituskulut.

Noi Bike-Discountin myymät OEM roinat on kyllä tosi hyvän hintaisia, fillaritorilla käytettynä sama tavara about saman hintainen tai jopa kalliimpi.

Jep. Yksi pyysi saman käytetystä SLX jarrusarjasta tinkmistenkin jälkeen mitä XT sarja maksoi BT:ssä. Uudet palatkin BD:n paketissa, ja letkutkin varmasti riittävän pitkät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eemeli82 Katso viesti
    ^No jaa, en nyt kyllä sanoisi etteikö löytyisi kilpailijoita hinnoille. Toki hinnat on varsin kilpailukykyisiä, mutta itse olen näköjään viimeksi marraskuussa 2023 tilannut Bike-Discountilta, sen jälkeen on kaikki tarpeellinen (ja ei-niin-tarpeellinenkin...) löytynyt muualta halvemmalla.
    Just tilasin tavaraa Bikablesta, tilatut tuotteet ei ollut kun karvan verran halvempia mitä Bike-Discountilla, mutta yli 80€ tilaukseen ilmaiset toimituskulut.
    Bikablen sivut on kyllä perus AI:lla suomennettua kuraa. Hinnat varmaan samoissa kun BD:ssäkin, ainakin GX vaihtaja oli siellä 103,99€ ja BD:ssä 100,18€. Ihan kova etu kyllä jos yli 80€ tilaukset tulee rahtivapaasti. Esim. jos tarvitsee vaan tuollaisen GX:n vaihtajan. Mutta tulee varmaan BD:stä tilattua jatkossakin.

Hei, paljonko palautus kustantaa tänne? Ihan jokin suunnilleen normikokoinen paketti tekstiilejä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Sylettää kyllä nuo BD:n kovat postit suomeen, mutta on kyllä posteineenki halvempi mitä muualla pelkkä tuote. Ei taida nykypäivänä olla hinnassa kilpailijaa BD:lle.
    https://www.bike24.fi/hinta-takuu.html

https://www.bike24.com/price-guarantee.html
    Kotikaupungin katu oli hiekkainen tie, siinä Anglia katolleen kääntyi.
    Gösta Sundqvist: Teuvo, maanteiden kuningas

Jos bike24 ostaa hintatakuulla bike-discount hintaisen tuotteen kalliimpi toimitus lasketaan hintaan, eli maksat sen 5e silti enemmän posteja.

Onko joku joutunut näiden sakemannien kanssa tappelemaan reklamaatioista?

Ostin tuossa isomman läjän kaikkea tavaraa, joista kaksi samaa rengasta ja koko tilauksen arvo yli 500 euroa joista jopa kehdattiin vielä 15€ pyytää postikuluja lisäksi.

Noh, paketti tuli ja jossain kohtaa aloin noita renkaita asentamaan. Kun olin renkaat asentanut (litkuilla) huomasin että toinen rengas ei ole aivan suora. Eli ei muuta kuin kyselemään mitä tehdään. Toiveena mulla oli että saisin uuden täysin 100% kunnossa olevan renkaan tilalle. Ensimmäinen vastaus oli, että voivat "good willinä" palauttaa renkaan rahat. Ennen kuin tähän ehdin vastaamaan mitään, niin olivat jo hyvittäneet summan. Pyysin vielä, että voisivat myös palauttaa ne postikulut tai antaa jonkun koodin jolla seuraavan tilausen saisi ilmaisilla postikuluilla tai sen 15€ alen, jotta voisin tilata sitten sen uuden renkaan, muutenhan jäisin tässä tappiolle 15€ verran. Tähän eivät suostuneet. Vielä viittasivat tähän, että jo palauttivat rahat hyvän tahdon eleenä.

Vielä koitin kysellä, että miten nyt saan uuden renkaan, niin vastaus oli että minun pitäisi palauttaa rengas heille omaan piikkiin, jotta he voisivat sen edelleen lähettää valmistajalle, joka tarkistaa renkaan. Ja jos rengas todetaan vialliseksi palauttavat postikulut mulle ja uuden renkaan. Mutta kun on sesonki päällä tämä prosessi voi kestää 6-8 viikkoa + mitä postit aina kulkee näiden kaikkien välillä.

Eli miten voi olla mahdollista, että jos tuotteessa on virhe, niin joudun palautuksen maksamaan itse ja vielä odottamaan jotain reklamaation käsittelyä jopa 3kk? Taitaaa olla viimeinen kerta kun tuolta tilaan mitään!

Yllä oleva ei ole mitenkään asiakkaan palvelua, vaan kiristystä jollain käsittelyajoilla yms. Verrokiksi voisin ottaa Suomalaisen nettikaupan, josta tilailin tuotteita (ei liity pyöräilyyn mitenkään) ja siinä tilauksessa yhdessä tuotteessa oli virhe. Sieltä tuli yhden sähköpostireklamaation jälkeen uusi sama tuote tilalle. Kävi jopa niin, että se uusi oli myös samalla tavalla virheellinen, niin lähettivät vielä kolmannen mulle, tosin vasta videon jälkeen jota pyysivät tuotteista. Kyseessä oli 15 euron tuotteesta ja silti tämä liike jaksoi palvella niin kuin pitää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeZu Katso viesti
    Onko joku joutunut näiden sakemannien kanssa tappelemaan reklamaatioista?

Ostin tuossa isomman läjän kaikkea tavaraa, joista kaksi samaa rengasta ja koko tilauksen arvo yli 500 euroa joista jopa kehdattiin vielä 15€ pyytää postikuluja lisäksi.

Noh, paketti tuli ja jossain kohtaa aloin noita renkaita asentamaan. Kun olin renkaat asentanut (litkuilla) huomasin että toinen rengas ei ole aivan suora. Eli ei muuta kuin kyselemään mitä tehdään. Toiveena mulla oli että saisin uuden täysin 100% kunnossa olevan renkaan tilalle. Ensimmäinen vastaus oli, että voivat "good willinä" palauttaa renkaan rahat. Ennen kuin tähän ehdin vastaamaan mitään, niin olivat jo hyvittäneet summan. Pyysin vielä, että voisivat myös palauttaa ne postikulut tai antaa jonkun koodin jolla seuraavan tilausen saisi ilmaisilla postikuluilla tai sen 15€ alen, jotta voisin tilata sitten sen uuden renkaan, muutenhan jäisin tässä tappiolle 15€ verran. Tähän eivät suostuneet. Vielä viittasivat tähän, että jo palauttivat rahat hyvän tahdon eleenä.

Vielä koitin kysellä, että miten nyt saan uuden renkaan, niin vastaus oli että minun pitäisi palauttaa rengas heille omaan piikkiin, jotta he voisivat sen edelleen lähettää valmistajalle, joka tarkistaa renkaan. Ja jos rengas todetaan vialliseksi palauttavat postikulut mulle ja uuden renkaan. Mutta kun on sesonki päällä tämä prosessi voi kestää 6-8 viikkoa + mitä postit aina kulkee näiden kaikkien välillä.

Eli miten voi olla mahdollista, että jos tuotteessa on virhe, niin joudun palautuksen maksamaan itse ja vielä odottamaan jotain reklamaation käsittelyä jopa 3kk? Taitaaa olla viimeinen kerta kun tuolta tilaan mitään!

Yllä oleva ei ole mitenkään asiakkaan palvelua, vaan kiristystä jollain käsittelyajoilla yms. Verrokiksi voisin ottaa Suomalaisen nettikaupan, josta tilailin tuotteita (ei liity pyöräilyyn mitenkään) ja siinä tilauksessa yhdessä tuotteessa oli virhe. Sieltä tuli yhden sähköpostireklamaation jälkeen uusi sama tuote tilalle. Kävi jopa niin, että se uusi oli myös samalla tavalla virheellinen, niin lähettivät vielä kolmannen mulle, tosin vasta videon jälkeen jota pyysivät tuotteista. Kyseessä oli 15 euron tuotteesta ja silti tämä liike jaksoi palvella niin kuin pitää.
    No mutta tämähän on tosi hyvä esimerkki miksi suosia paikallista kauppaa. Olisi kannattanut ostaa nuo osat puujalasta, niin ei tarivitsisi maksaa 15e ryöstöhintaa postikuluista ja vielä kahteen kertaan.

Sinähän sait rahat, vieläpä heti takaisin, niin voit tilata uuden renkaan halutessasi vaikka Suomesta. Mitä se sitten mahtaa maksaakaan..?

Postikuluja ei tietenkään palauteta koska tilauksessasi oli paljon muutakin tavaraa eli et ole hävinnyt mitään.

...
    Pyysin vielä, että voisivat myös palauttaa ne postikulut
    Joku tolkku pitäisi olla kerjäämisessäkin: jos tilaat 500 eurolla tavaraa ja 50 euron osuus siitä on epäkuranttia ja saat siitä hyvityksen, niin miksi pitää vielä saada ne postikulutkin? Itse olisin hissukseen ja tyytyväinen tuohon.

BD:ssä joskus hieman omituiset postikulut, itsellä tovi sitten kaksi kollia, arvo about 850€ ja postikulut 4.90€

From:

Order number:

Shipping method

31 Jan 2024 16:24:00

31012301961

DPD

Shipping costs:

Total amount:

4,99 €

847,87 €

Jos sait rahat takaisin tuotteesta niin olisin vaan tyytyväinen.

Vuosia sitten shimanon jarrusatulassa vuotava mäntä. Se piti lähettää sinne takaisin, jonka jälkeen sain hyvityksen. Homma meni omasta puolestani kivasti, kun kyse oli tietenkin kokonaisesta jarrusta kahvoineen ja letkuineen, mutta palautin pelkän satulan. Varmistin kyllä ensin että tämä on ok. Tilasin hyvitysrahoilla samasta puljusta pelkän satulan ja jäin 17€ voitolle Postikuluja ei tullut mieleenkään itkeä, kun tilasin lopulta molemmilla kerroilla muutakin rompetta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chat GPT Katso viesti
    Sinähän sait rahat, vieläpä heti takaisin, niin voit tilata uuden renkaan halutessasi vaikka Suomesta. Mitä se sitten mahtaa maksaakaan..?

Postikuluja ei tietenkään palauteta koska tilauksessasi oli paljon muutakin tavaraa eli et ole hävinnyt mitään.
    Tuolla rengas maksoi ~45€ kun suomessa 60+++€ plus postit eli tappiolle tässä jää joka tapauksessa tilaa sen nyt renkaan mistä vaan.

^Joskus sitä voittaa ja joskus häviää, niin se vaan elämän kulku menee. Joskus kyllä nyppii kun on muka tehnyt edullisen kaupan ja tilattuaan huomaa että toisessa liikkeessä olisikin ollut seuraavana päivänä halvemmalla mutta niistäkin on aina selvitty.

Itse kylläkin aina teen jonkinlaisen vertailevan "ostoskorin" varsinkin jos hieman isomman tilauksen teen jolloin pystyy vertailemaan postikulut (ja juomapullo & nallekarkit) mukaan lukien.

Kyllä se pitäisi olla tiedossa ihan kaikilla harrastajilla että nykyään renkaissa on lähes kaikissa heittoa. Ehkä pahimmat olen nähnyt kaupunkipyöriin laitetuissa Scwalben Road Cruisereissa joita kätevästi Prismoista saa. Ne pompottaa lähes jokainen ja palautetut laitetaan hyllyyn takaisin, todistetusti.

Muiden kuin "ökyrenkaiden" tilaaminen on kuin rulettia pelaisi. Lähes aina häviät ja joskus voitat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    BD:ssä joskus hieman omituiset postikulut, itsellä tovi sitten kaksi kollia, arvo about 850€ ja postikulut 4.90€

From:

Order number:

Shipping method

31 Jan 2024 16:24:00

31012301961

DPD

Shipping costs:

Total amount:

4,99 €

847,87 €
    Yli vuosi sitten, sillonko olet viimeksi tilannut?

Tuolla rengas maksoi ~45€ kun suomessa 60+++€ plus postit eli tappiolle tässä jää joka tapauksessa tilaa sen nyt renkaan mistä vaan.
    Mielenkiintoinen tapa laskea tappiota, ostit halvalla renkaan jossa oli vähän heittoa, sait siitä 100% rahat takaisin ja rengas jäi sinulle. BD maksoi itse rengasvalmistajan valmistusvirheen eli tappiolle jäi BD.

Monestikohan nurellekin on kerrottu, että ne postikulut näkyy sieltä sivuilta ja ovat muuttuneet tuon jälkeen. Tuo sama jankkaus vaan tulee joka kerta kun tää ketju nousee pintaan.

Bndit, tuo lähinnä esimerkki BD:n rahtihinnoittelusta, viimeisen tilauksen rahti oli 9.99€ alkuvuodesta ja tuo 14.99€ oli tuolloin jo listalla ilmoitettu rahti...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •