Ajattelin tuota kokeilla kuumavahauksen väleihin suunnilleen noin miten itse ehdottavat, eli kuumavahaus (3 ketjua kierrossa) 1000km välein ja siinä välissä tuota 2-3x, tarvittaessa useammin jos vaikka ajelee märässä.
Ajattelin tuota kokeilla kuumavahauksen väleihin suunnilleen noin miten itse ehdottavat, eli kuumavahaus (3 ketjua kierrossa) 1000km välein ja siinä välissä tuota 2-3x, tarvittaessa useammin jos vaikka ajelee märässä.
Ennakkomyynti kaupoille alkaa tänään. Tämän kuun vikalla viikolla kaupoissa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sprintterin jalat, mäkimiehen nopeus
www.rex.fi/bike
Black Magik ei vaadi kuumavoitelua tueksi, kestää hyvin ihan rutikuivaankin ketjuun laitettuna. Etenkin jos tekee ensivoitelun kahdesti pienellä välikuivauksella.
^kunhan hinta on tiedossa, niin tietää että voiko hölvätä reilummin, vai pitääkö pihistellä. Squirt on sen verran edullista, että voi lutrata ja välillä pyyhkiä nukkaamattomaan rättiin -kun tulos ei enää ole kovin musta, niin sitten viimeinen voitelu.
Squirtilla voideltua ei mun mielestä tule pestä pesuaineella oikeastaan koskaan, kun paras voitelu kehittyy useamman voitelukerran tuloksena.
Onhan tuo sitten aika hintava jos Squirtiin vertaa.
https://www.bike-components.de/en/Ce...n-Wax-p91319/?
Ufo drip 23e/100ml. Rex suunnilleen kaksinkertainen pullo, niin 40e aika max minkä tuosta maksaisin. Tuohonkin hintaan saa olla todella hyvää kamaa. Ufosta ei pahemmin valittamista ole.
Black Magikin markkinahinta asettunee Rexin kuumavahan kanssa samalle tasolle. Myöhemmin tulee myyntiin myös Domestique Drip Wax hieman edullisempaan hintaan.
Pakkauskoko on onneksi hyvä. Ufo drip on ärsyttävän pieni. Tuota kuitenkin kuluu. Mieluummin enemmän kamaa ja naksu lisää hintaa. Siis että ml/e pysyy järkevänä.
Tuosta lehdistötiedotetta: https://drive.google.com/file/d/1vrC...YzNbwWLpy/view
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sprintterin jalat, mäkimiehen nopeus
www.rex.fi/bike
Saisi tuosta melkein laittaa pienemmän kokeilupullon myös, ei siksi että 40-50 euroa olisi jotenkin paha, mutta alentaisi kynnystä testata.
Minä pysyn näköjään Squirtissä, ostin viimeksi puolen litran pullon ja siirrän siitä pienempään.
Mikähän noista ns. paremmista tippavahoista tekee niin kalliin, onko niitä tosiaan niin kallis valmistaa vai merkkikö maksaa. Squirtissa pysyn itsekkin vaikka aika pitkään pullo riittää kuumavahan tukena.
Onko Rexin Chain Cleaner nyt se paras tuote tehdasrasvojen poistoon ketjuista? Vaiko edelleen tärpättihommia?
95 bensa. Ei ole sille voittajaa löytynyt.
Poistakaa nyt viimeinkin ne kaarisulkeet ( ) tämän ketjun otsikosta. Kiitos.
"Simplify, then add lightness”
– Colin Chapman
^ Täsmälleen samaa mieltä.
Niin tai sitten voisi korjata ongelman siten, että sulut otsikossa eivät aiheuta virhettä.
Nii-no, saako tämä foorumi yp:ltä muuta huomiota, kuin että randomisti käydään jakamassa banneja ja poistamassa ketjuja? Vai onko se menneen talven lumia?
Viikon verran olen nyt koeajanut tota Black Magikia kahdessa maantiepyörässä kuumavahan päällä. Ehkä teen jotain väärin, tai toi ei oikein toimi MS vahan päällä, mutta tuntuu aika lyhytkestoiselta toi aine. Ketju alkaa pitämään ääntä jo 100km kohdalla ja jos tota pitää lotrata ketjulle melkein joka lenkin jälkeen, niin tuntuu aika kalliilta.
6.7 WTF/kg
Vähän offaria kun ei ole kuumavahoista suoranaisesti kyse, mutta Squirt vaikuttaa toimivan paremmin MS vahan päälle. Ehkä Rex + Rex toimii paremmin, mutten nyt tähän hätään ala vaihtamaan Rexin kuumavahaan kun tota MS:ää on vielä pari limppua hyllyssä.
6.7 WTF/kg
Silcan super secret kuumavaha muutaman vuoden ollut käytössä, ennen satunnaisesti lisännyt squirtia kun ei ole jaksanut kuumavahata nyt testaillut Silcan tippavahaa. Onhan tuo siistimpää kuin Squirt ei muutu ketjut mustiksi kestävyyserosta en osaa vielä sanoa.
Jostain syystä pullo oli päässyt kiertymään auki ja ravistelun jälkeen korkki aukesi ja melkein puoli pulloa meni lattialle, hieman ärsytti.
Offaria. Mulla kävi Rexin spray suksivoiteen kanssa samanlainen. Toista kertaa voitelemassa, pullon venttiilissä hajosi jotain ja suhisteli sen 5-kympin pullon autotallin lattialle.
Takaisin aiheen pariin. Kyllä se squirt edelleen tahmaa. Toimi hiekkaisilla poluilla OK, mutta kuivalla savimaalla ajetun kisan jälkeen oli ketjut melko likaiset.
6.7 WTF/kg
^Oliko squirtti kunnolla saanut kuivua?
Ainakin sen 10-12 tuntia. Mutta hiekkapoly ei tahmannut, savipoly tahmaa.
6.7 WTF/kg
Kirjanmerkit