Kiitos kivijalkakauppaamme koskevista viesteistä,
Olemme 99% kivijalkaliike ja ensisijainen asiointitapa on asiakaan kohtaaminen ihmisenä kasvotusten ja se menee aina kaikkien muiden asioiden edelle ja sille ei ole aikamääritettä.
Jos liikkeessämme ei ole paljon ihmisiä pyrimme vastaamaan puhelimeen tai soittamaan mahdollisimman nopeasti takaisin.
Pyrimme vastaamaan kaupallisiin sähköposteihin pääsääntöisesti samana päivänä tai seuraavana.
Teimme viime vuonna yli 1 200kpl pyörähuoltoa ja myimme paikallisesti 200 polkupyörää oletettavasti asiakas oli tyytyväinen 1390 niistä.
Viemme nettikaupasta tilatut paketit postiin pääsääntöisesti kolmessa päivässä, joskus on viety tunnissa jos asiakas soittaa ja sanoo että asia on tärkeä ja halutaan auttaa..








Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit