Kesäistä on jo poluilla tosiaan.
![]()
Kesäistä on jo poluilla tosiaan.
![]()
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Tänään oli jo melkein kesäfiilistä kun lämpötila oli +17
![]()
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Mielenkiintoinen puomi virallisen maastopyöräreitin varrella.
![]()
^Minä törmäsin yks päivä ketjulukolla lukittuun hirviaitaporttiin (mahtaa olla laitonta) ja piti alkaa hakemaan kiertotietä
Tästä kuvasta on jo varmaan viikko
![]()
Uusi taukopenkki ilmestynyt Selkiin Lepsämäntien risteykseen![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Moottori olet sinä.
Think for yourself, question authority!
Meidän jälkeemme hiljaisuus
Tätä lisää.
Ollaankos sitä Länsisalmessa?
Sielläpä juu. Hauska pätkä, mutta valitettavan lyhyt. Oispa kymmeniä kilsoja tuollaista jossain.
Alamäkeen ajettuna https://www.strava.com/segments/13398644
Itse olen sillä lailla kumma kaveri että minusta(kin) se on hauskempi ajaa juuri kuvan suuntaan; on sellaisenkin segmentin joku varmasti tehnyt, mutta en nyt osannut etsiä ja löytää...
Eilen oli jo aika monet polut sulia ja pääsi hyvin maastopyöräilyn makuun.
Toisaalta paikoin oli vielä reilusti lunta.
![]()
^ Hienosti tehdyt salvokset noissa hirsissä, mikä on tuo rakennus?
^Sivuhuomautuksena nurkan tyyppi on läpilukko. Ei nopein eikä helpoin tehdä, mutta itsestä kanssa nätti.
Älä itke ruma lapsi, ota rusina.
Koko perheenä harrastetun influenssan jälkeen eka työmatkapyöräily eilen. Oli kyllä kiva ajella vaikka vähän tuli vilu.
Sent from my Takapalk
Väärin pysäköity…
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Sipoonkorpi
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Täpärin keskiön toisen puolen laakeri osoittautui erittäin huonokuntoiseksi, niin lähdin ajelemaan sora- ja metsäteitä jäykkiksellä. Ehkä vähän huono idea kovan ja kylmän tuulen takia, mutta kohtuullisen lenkin sai silti tehtyä.
![]()
Roads less travelled.
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
^Keväällä kun kaikki ei vielä viheriöi on luonnossa mun silmiini kaunista selkeyttä. Kevät on hyvää aikaa seikkailla.
Itse olin muutama päivä sitten tutkimassa joitakin uusia paikkoja, joille en ole aiemmin sattunut. Salsassa on alla Teravaii Sparwoodit, 2.1 tuumaa.
![]()
Kalatiennummi
![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kytäjä-Usmi seikkailulla jossain suolla minkä nimeä en muista. Edit. Taisi olla Petkelsuo.
![]()
^ Kiitos, ei ollut kovin tuttu kappale minulle. Täytyy kaivaa esiin jostain loputkin sanat.
Nivelax.
Taalintehdas.
![]()
Valkovuokkoja:
![]()
Parempi kettu ojassa kuin kymmenen pivossa.
Sent from my Takapalk
Vappuajelut. Ensin konevoimin ja sitten luomuna.
![]()
Terveisiä Madeiralta.
Keskivertoa kivempiä enduroreittejä.
![]()
Lähde sähköpyörämatkalle Portugaliin:
https://onactive.fi/pyorailymatkat/portugali/
Kirjanmerkit