Juu sisäpiiristä tullut tietoa siitä, että pro-tallissa on yleensä pari huoltajaa. Jos pyöriä joukkueella kisassa on n. 30, niin jonkin pyörän jonkin huolto-osion tekemättä jääminen on inhimillistä.
Kun sitten vertailukohdaksi otetaan yksi erittäin tärkeä neljän vuoden välein ajettava kisa, jossa huippuammattihuoltajalla on kolme pyörää läpikäytävänä ja niissä on tehty Opuluksen mukaan niin, että tehtaan asetuksilla lähdetään kisaan, niin eihän siitä voi muuta kuin antaa isot ablodit. Mutta se siitä.
Ps. nimim. paattomalle on aina ärsyke, vaikka sanoisin, että onpas kaunis sää, niin kyllä siihen tulee joku heikkolahjaisen perseestä revitty negatiivinen näkemys. Ei töyssytä.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Kirjanmerkit