GarminGiantMPMessutElectrobike
Sivu 19 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 17 18 19 20 21 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 541 - 570 / 620

Aihe: Kuulokkeet lenkille

Mystisesti kadotin Shokz Aeropex kuulokkeet jonnekki ja pitäs korvaava tuote hankkia. Onkos noista kilpailijoista jotai suositusta? Äänenlaatu ei ainakaa huonompi saa olla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcf Katso viesti
    Mystisesti kadotin Shokz Aeropex kuulokkeet jonnekki ja pitäs korvaava tuote hankkia. Onkos noista kilpailijoista jotai suositusta? Äänenlaatu ei ainakaa huonompi saa olla.
    Shokz Open Run Pro 2:ssa olisi usb c -lataus tuon oman höpsön kaapelin sijaan. Muuten olen omiin Open Run Pro-malleihin ollut tyytyväinen.

Shokz OpenFit Air on ollut omasta omasta mielestä hyvä äänenlaatu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Shokz Open Run Pro 2:ssa olisi usb c -lataus tuon oman höpsön kaapelin sijaan. Muuten olen omiin Open Run Pro-malleihin ollut tyytyväinen.
    Erikoista. Minulle joskus perusteltiin, että käyttävät jatkossakin tuota omaa liitintä, koska usb-liitintä ei saada sietämään tarpeeksi vettä. IP-luokitusta ilmeisesti laskettu sitten?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Shokz OpenFit Air on ollut omasta omasta mielestä hyvä äänenlaatu.
    Onko noi toimineet ajolasien kanssa hyvin? Haittaako tuo sanka?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    Erikoista. Minulle joskus perusteltiin, että käyttävät jatkossakin tuota omaa liitintä, koska usb-liitintä ei saada sietämään tarpeeksi vettä. IP-luokitusta ilmeisesti laskettu sitten?
    IP55. Vedenkestäviksi väitettujä USB-C liittimiä on kyllä useammallakin valmistajalla - ainakin kännykät osaavat lopettaa latauksen jos liittimessä on liikaa kosteutta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Benny Katso viesti
    Pari vuotta olleet käytössä töissä ja pyörälenkeillä. Huono(n)näköisenä käytän laseja aina enkä ole huomannut ongelmaa sankojen kanssa
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Benny Katso viesti
    Ei ainakaan omien korvien kanssa haitaa lasien (oakley sutro s) sankojen kanssa. Laitan sangan niin että ne on kuulokkeen sangan päällä.

Kerran rankkasateessa alko ne kuulokkeiden kosketuspinnat elää omaa elämäänsä kun kastui ja varmaan märät hiukset sitten aiheutti niihin varjokosketuksia. Eli kaatosadekelille laittasin ne kosketusominaisuudet kokonaan pois päältä.

Muutenkin voluumia on helppo säätää sokkona puhelimesta taskun läpi ja puheluihin voi vastaan garminin kellosta tai garmin edgestä. Eli en pidä kosketusominaisuutta koskaan päällä. Päivitysten myötä myös julkasussa puuttunut custom equ on lisätty asiakkaiden toiveesta appiin myös näiden kuulokkeiden osalta.

Pari kertaa on myös tullu tiputettua lattialle/maahan noi eikä oo kärsiny siitä toisin kuin Oladance OWS Pro:t jotka yhen tiputtamisen jälkeen alko särisee resonoinin takia matalilla taajuuksilla

^mites pyöräilessä viiman kanssa? Aeropexit toimi ihan kohduutella. Blockkas aika hyvin sen tuulen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Joops ois nois jonkuverran hintaeroa. Varmaan pärjäis tolla vanhemmalla mallilla.
    Aeropex vissii rebrandattii pelkäksi openrun:ksi niin ois tuo pro parempi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcf Katso viesti
    ^mites pyöräilessä viiman kanssa? Aeropexit toimi ihan kohduutella. Blockkas aika hyvin sen tuulen.
    Humisee varmaan yhtä paljon kun ilman mitään kuulokkeita. Ei siis erityisesti vaimenna viimaa, riippuu varmaan myös korvalehtien yms yms muodoista.

Sattuuko jollain olemaan pyöräilykokemusta näiden kanssa? Lähinnä kiinnostaa, että aiheuttaako ajoviima/tuuli huminaa kuinka paljon? Sonyn LinkBud S:t on toimineet hyvin ja tykkään niiden äänestä, mutta olen hävittänyt jo pari, kun ovat tipahtaneet korvasta gravelrytyytyksessä. Olen koittanut metsästää kaksilaippaisia tulppia niihin, mutta en ole oikein onnistunut löytämään mistään enkä keksinyt muutakaan patenttia, millä ne saisi pysymään varmemmin korvissa.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

En usko noita mainoslauseita ja graphene on suomeksi grafeeni, mutta jos Tommi Korpela (omasta tahdostaan) käyttää niin pakko olla hyvät.

Mulla on ollut samaa tuuria noiden korvanappien kanssa mitä stenulla. Kyllästyin tuohon ja nykyään käytänkin malleja joissa korvanappeja yhdistää roikka.

Periaatteessa noi Little Marvelit kiinnostelisi, kun omissa Jabroissa/JBL/mitkäneolikaan tuuli suhisee ikävästi. Uskoisiko mainoslauseita?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    En usko noita mainoslauseita ja graphene on suomeksi grafeeni, mutta jos Tommi Korpela (omasta tahdostaan) käyttää niin pakko olla hyvät.
    Olen kyllä (positiivisesti) yllättänyt jos nuo ei ole katalogiromua omilla tarroilla ja ehkä custom eq-asetuksilla.

Little marveleissa on jotain samaa kuin näissä, https://fi.joyearbuds.com/pages/uude...-huipputarjous

sekin on suomalainen tuote hifi-äänellä!

No tänään Sonyt pysy kiltisti korvissa taas koko lenkin ajan, joten taidan kuitenkin jatkaa yhteiseloa vielä niitten kanssa
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lare Katso viesti
    Little marveleissa on jotain samaa kuin näissä, https://fi.joyearbuds.com/pages/uude...-huipputarjous
    Nämä ovat aivan paskat. Huonoimmat ikinä. Ja noi Marvelit on todennäköisesti samaa kastia.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

^ no mikä niissä oli vikana; äänenlaatu, akku, istuvuus vai mikä?

Latautuu miten sattuu. Koteloon laittaessa näyttää että molemmat napit alkavat ottamaan virtaa ja kun ottaa käyttöön niin toisen napin varaus loppuukin muutamassa minuutissa. Tämä siis vaikka ovat pöydällä eikä niitä liikutella jolloin olisi mahdollisuus kosketushäiriöön. Ja tätä tapahtuu satunnaisesti molemmilla napeilla. Pariin otteeseen vaihtanut takuuseen ja sama vaiva jatkuu edelleen. Toissa iltana laitoin viimeksi lataukseen että junamatkan Pasilaan olisi voinut käyttää mutta eihän se taaskaan onnistunut. Ja miksi nämä vaikka ongelmat on tiedossa, koska hyvää näissä on se että pienikokoinen latauskotelo ei paljon tilaa vaadi. Äänenlaadullisesti ei mitkään huiput mutta kyllä näiden kanssa pystyisi elämään esim. juurikin yleisissä kulkimissa ja hölkätessä.
    Näitähän Nooralotta Neziri kehui erinomaisiksi, ja se se vasta referenssi on. Kuten varmasti Korpelan Tommi.
    Moottori olet sinä.

Niin ja vielä että miksikö nämä aikoinaan ostin. Koska niin pienikokoiset että mahtuvat erittäin hyvin kuppimallisten kuulosuojainten alle. Nyt on parisen vuotta ollut käytössä nämä; https://www.sony.fi/electronics/truly-wireless/wf-c500.
    Hls suorastaan hymyilyttävän erinomainen.
    Moottori olet sinä.

Ok. Noita latausongelmia on tullut itsellekin vastaan esim. beatsin napeissa ts. sovitus koteloon ei ole tarpeeksi hyvä.

Näissä sanoisin ettei kyse ole ainoastaan sovituksesta, koska molemmissa napeissa palaa ledi jonka mukaan pitäisi latautua. Mutta ihan joka kerta ei lataudukkaan. Ja tämä siis ihan pöydällä ollessa.
    Moottori olet sinä.

Mulla lensi airpodsit taskusta heinikkoon, mutta etsi äppi pelasti. Mulla on kaikki aina hukassa niin tuo ominaisuus on ho puolen hinnan arvoinen

en tiedä onko anteropuolelle vastaavaa.

Applen airpods pro2 kuulokkeet. Mitä tulppia ihmiset ovat käyttäneet, että nämä pysyisivät paremmin korvissa maastopyöräillessä?

Mulle ei ole löytynyt sellaisia jotka pysyisivät korvissa. Rahaa on mennyt kohtalaisesti kokeiluihin ja olen päättänyt olla ilman.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti xubu Katso viesti
    Mulle ei ole löytynyt sellaisia jotka pysyisivät korvissa. Rahaa on mennyt kohtalaisesti kokeiluihin ja olen päättänyt olla ilman.
    Toki nyt on Jabra Elite 8:t lenkki- ja treenikäytössä, mutta kiinnostaisi valjastaa airpodsitkin maastokäyttöön.

Tämä on niin korvan muodosta riippuva asia, että on vaikea antaa mitään suositusta, vaan on vaan kokeiltava eri vaihtoehtoja. Nettihaulla "airpods pro hooks" löytyy useita vaihtoehtoja (~10 € -> ), joten ei muuta kuin kokeilemaan (ja pettymään). Minulla on lenkkeilykäyttöön beats fit pro -kuulokkeet juuri siitä syystä, että pysyvät korvassa kuulokkeissa oleva koukun ansiosta. APP2 ovat sitten muuhun käyttöön.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •