
Alkujaan tämän lähetti
Opulus
Et. Pienellä varauksella.
Mulla oli vain yksien olympialaisten tai siis yhden aika-ajokilpailun kokoinen muistikatko.
https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...45#post3267445
Se varaus liittyy sitten siihen mahdollisuuteen että pyörä - joka siis oli Anniinan norjalaisen tallin - ja sen kaikkinainen toimintakunto oli olympialaisissakin norjalaisten vastuulla. Eli siinä tapauksessa että suomalaisten huoltoukkojen osuus olisi rajoittunut pyörän kiinnittämiseen telineeseen ja sen nostamiseen alas rengasrikon tapahduttua.
Mutta tästähän meillä ei ole varmaa tietoa suuntaan eikä toiseen. (Itse olisin ehkä taipuvainen arvaamaan että vastuu siirtyi suomalaisille siinä vaiheessa kun pyörä oli vielä lentoa varten paketissa.)
Kyllä itselle on ainakin varsin selvää, että jos on VAIN yhden kuskin huoltajana kisoissa, pyörät käydään läpi kaikin puolin. Ja vaikka pyörä tulisi ammattilaistallista, niin "tehtaan asetuksiin" ei luoteta.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Kirjanmerkit