Huomasin ikäväkseni että vuokraskuutit ovat taas ilmestyneet katukuvaan.
Huomasin ikäväkseni että vuokraskuutit ovat taas ilmestyneet katukuvaan.
Saman huomasin eilen. Ja mopot otettu käyttöön. Kohta varmaan alepafillaritkin. Murheen päivä.
Kehä 3 kevari voisi olla nimeltään "kaapeliyhteyksien ja maisemanhoidon huoltoväylä"
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
Tänään taas ohituksen jälkeen joku salapeesaaja kiihdytti takarenkaaseen kiinni. Körrötteli itse kahtakymppiä ja kun ohitin reippaalla nopeuserolla, niin lähti kisaamaan? Mikä näitä mulkvisteja oikein vaivaa?
Sama kävi itsellä eilen.
Ohitin reippaasti uneliaan kaverin joka lähti ohituksesta heti tempomaan kiinni. Kun valoihin pysähdyttiin niin patu tuumasi että oikein piti sorapyörällä näyttää mihin kykynee. Johon vastasin ettei tämä kilpailu ole, ohitin kun oli vauhti päällä. Vielä sanoi vihreän paistaessa meille että otappas nyt niillä nelikymppisillä sorarenkailla minut kiinni. Siis yllytti minua kilpailemaan. Tässä vaiheessa totesin että ne on 2,25" ja jatkoin omaa vauhtiani.
Kyllä tuo katsotaan häviöksi. Selittelyt 2.25" kumeista ei auta.
Niillä sorarenkailla tarttee polkea niin kovaa ohi, ettei tavikset maantiepyörillä enää satu rinnalle edes liikennevaloissa. Jos puuskuttaja sattuu kuitenkin ehtimään valoihin, niin tilanne kannattaa käyttää heti hyväksi valon vaihtuessa ja sprintata karkuun.
Myöskään se "tulinpitkältälenkiltä" ei auta mitään. Jos loppumatka menee taajaman kautta, tulee TMT:n säästää vielä voimia. Kisa on aina käynnissä.
Ei mulla käy hermoon. Mähän menin omaa tahtiani. ja jatkoin harjoitustani omaan tahtiin.
Juu juu kuten Paaton sanoo, aina pitää olla jalkaa, jos yllättäen iskee kisatilanne päälle
TMT = työmatkatempo. Töistä kotiin tai kotoa töihin. Jos on lenkillä tai muuten vaan ajelemassa tai hyötyajossa esim. kauppaan tai harrastukseen, ei ole mukana TMT:ssa. Tämän pitäisi olla yksinkertaista.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Tuo on hävinneen selityksiä. TMT pyörii 24h. Aina on joku tulossa duunista.
Kukin tavallaan, mutta ei vaan kiinnosta pumppailla vauhtia näiden kisaa haluavien kalevien tahtiin vaan ajaa omaa treeniä. Sama hiihtoladuilla, kun siellä on näitä samoja sankareita, jotka alkaa kiihdyttää vauhtia, kun huomaavat jonkun saavuttavan tai ohittavan. Siinä sitten pumppaillaan aina muutama satametriä täysiä mikä jaksetaan ja kohta ollaan taas haitolla edessä tai sitten jäädään sen ohimenneen peesiin kolistelemaan kantoja.
Huumori on vaikea laji
Joo. Ja urheilu myös. Sen tarttee olla hauskaa.
Ilmeisesti jonkinlaista harhaoppia on liikkeellä. TMT on totista touhua, jossa ei ilmekään saa värähtää. Siitä on huumori kaukana. Lajissa podiumia ei edes ole olemassa.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Se salaa peesiin tuleminen on ihan aidosti vaarallista ja on myös lain vastaista ajaa ilman turvaväliä. Ei kiinnosta lainkaan saada jotain idioottia päälleen, kun liikenteessä joutuu äkkijarrutuksen tekemään.
Voipi olla, että kilpailuvietti vaan on niin kova, että kaikesta tekemisestä tulee suoritus. Vähän ohi otsikon...mutta olen tuolla avantouinnissa huomannut, että jotkut menee sykemittarin kanssa avantoon ja sitten mitataan kuinka kauan pystytään olemaan siellä kylmässä vedessä ja että kuulemma alle 3 minuuttia ei hyödytä mitään jne...Hiukan surku tulee noita ihmisiä kohtaan mutta tuskin voivat mitään itselleen.
^Kyllä ensteks typerintä mitä olen nähnyt on kilpasaunominen. Kyseessä on kuitenkin rentoutumisen ja hiljentymisen paikka.
Viikko sitten näin avantosaunassa yhden, joka seurasi sykkeen alenemista vedessä. En osannut alkaa sääliä noita, ei näiden tekemiset vaikuttanut omaan tekemiseen. Liikenteessä en pyöräillessä koskaan ole tavannut ohittajaa, joka jää eteen pumppaamaan. Jos jää, menen ohi, kun tilaisuus tulee. Ainahan liikenteessä on muita, jotka pitää ottaa huomioon. Jos tämä haittaa omaa tekemistä, on valinnut väärän reitin.
Turussa toi Martinsillan ja Itäisen rantakadun uusittu risteys on kyllä hirveä nykyisin.
Kirjanmerkit