HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 41 / 42 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 39 40 41 42 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.201 - 1.230 / 1231

Aihe: Eurosport ihastuttaa ja vihastuttaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vecculiko Katso viesti
    tdf alkaa ja näyttää siltä että eurosport playerin saa näkymään vain Maxin lisäpalveluna, onko näin? Puhdasta playeria ei saa enää mistään ostettua pariksi kuukaudeksi.
    Ei varmaan. Vanhoille asiakkaille näkyy vielä touri. Ei se maxi tainnut onneksi kamalan paljon kalliimmaksi tulla.

Ostakaahan testiin ja kokeilkaa, näkyykö tuolta myös striimi ilman mainoksia. Ja saako kielet valittua englannin ja suomen välillä.

Halvimmassa versiossa eli Max perus 5.99e/kk + Sport-paketti 5e/kk, jotta urheilua näkyy saa Selinin tilalle ainakin englannin, norjan ja ruotsin. Ja rinnakkaislähetyksessä, jossa ei suomea mm. italia, ranska, hollanti, saksa, espanja.
    Jossain harrastelijan ja aktiiviharrastajan välimaastossa monessakin asiassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Masfuerte Katso viesti
    Halvimmassa versiossa eli Max perus 5.99e/kk + Sport-paketti 5e/kk, jotta urheilua näkyy saa Selinin tilalle ainakin englannin, norjan ja ruotsin. Ja rinnakkaislähetyksessä, jossa ei suomea mm. italia, ranska, hollanti, saksa, espanja.
    Halvimmassa mainokset tietysti? Tuossa rinnakkaislähetyksessä niitä ei olisi. Onko kukaan kokeillut, lisääkö max ne siihenkik väkisin mukaan? Itse en oikein tuohon jaksa uskoa, jos ostaa sen kalliimman version.

Itsellä tuo HBO Max tarjoushintainen joka muuttui MAXin mainoksettomaan, toistaiseksi. Halvimmassa nyt on mainoksia ja kuva/ääni heikompaa tasoa.

Tuosta MAXin tuoteselosteesta ei selviä onnistuuko pyöräkisojen on-demand katsominen ilman mainoksia tuolla mainokseton+ sport paketilla. Löytyykö täältä kokemusasiantuntijaa joka voisi hälventää epäselvyyttä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Carolus Katso viesti
    Tuosta MAXin tuoteselosteesta ei selviä onnistuuko pyöräkisojen on-demand katsominen ilman mainoksia tuolla mainokseton+ sport paketilla. Löytyykö täältä kokemusasiantuntijaa joka voisi hälventää epäselvyyttä?
    Mulla on Standard-tilaus, jonka hankin HBO:n aikaan tarjoushinnalla 4,99e/kk ja sport-paketti, ei ole mainoksia ja onnistuu on demand -katsominen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hsr Katso viesti
    Mulla on Standard-tilaus, jonka hankin HBO:n aikaan tarjoushinnalla 4,99e/kk ja sport-paketti, ei ole mainoksia ja onnistuu on demand -katsominen.
    Nyt en tätä ymmärrä? Tarjoushinnalla 5e/kk? Eikös se ole sen halvimman hinta nytkin? Eli onko sinulla mainokseton versio jonka sait halvemmalla?

Vai sait tuon 5.99e to 4.99e kuussa alennusta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Nyt en tätä ymmärrä? Tarjoushinnalla 5e/kk? Eikös se ole sen halvimman hinta nytkin? Eli onko sinulla mainokseton versio jonka sait halvemmalla?

Vai sait tuon 5.99e to 4.99e kuussa alennusta
    Minulla ei ole tuota halvinta, jossa kai on mainokset vaan standard, kuten viestissäni mainitsen. Kuten Maxin hinnastosta ilmenee, Standard maksaa nyt 9,99, minä maksan 4,99 koska tilasin sen aikanaan erikoistarjouksesta jonka on luvattu jatkuvan niin kauan kun tilaus on voimassa. Lisäksi sport paketti 5e/kk. Onko tarpeeksi rautalangasta väännetty sinullekin?

No nyt on. Hienoa ettei mainoksia tule urheiluunkaan.

Standard ja basic? Eurosportin mailissa puhutaan basic with adds.

Vanhoille eurosportin tilaajille ei tosiaan taideta antaa muuta kuin mainoksellinen basic paketti 2.9e/kk tarjous. Eli joutuu ostamaan ihan täyshintaisen version.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Vanhoille eurosportin tilaajille ei tosiaan taideta antaa muuta kuin mainoksellinen basic paketti 2.9e/kk tarjous.
    Mistä tuollaisen löysit? Minulle tuli Eurosportilta sähköpostiin vain se palvelun lopetusilmoitus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Mistä tuollaisen löysit? Minulle tuli Eurosportilta sähköpostiin vain se palvelun lopetusilmoitus.
    Siinähän se samassa luki.

No ei minulla lue.

No ei minulla lue.
    Tällainen mulle tuli kesäkuussa:
    We regret to inform you that the Eurosport Premium subscription service will be discontinued on July 22. If your subscription is set to auto-renew before July 22, you will not be billed again and you can continue to enjoy the Eurosport Premium subscription service until it is discontinued. Otherwise, after the service has closed, you will receive a refund for the unused time remaining on your subscription. Refunds will be made to the payment method that you used to purchase your subscription.

You can continue to enjoy our free news articles and content on the Eurosport website and app.

The good news is that Max is the new streaming home for Eurosport! Max is where everything you love on discovery+ meets the iconic series and must-see movies of HBO Max, plus an unmissable live Sports add-on where you can continue to access Eurosport content. As a gesture of our appreciation and goodwill for any inconvenience caused by the closure of the Eurosport Premium subscription service, we would like to offer you a discounted subscription to Max.

Redeem voucher xxxxx by 30 September 2024 for a monthly subscription to the Max Basic with Ads (Basic (mainoksilla)) plan at €2.99/month -?50% off the regular monthly price of the Basic with Ads (Basic (mainoksilla)) plan - and if you want to continue to access Eurosport content, add Sports at the regular price of €5/month. Once redeemed, you can enjoy this special offer until the end of the year. On your January 2025 renewal date your subscription will automatically renew each month at the then-current monthly price of the Basic with Ads (Basic (mainoksilla)) plan?(now €5.99/month), plus the price of the Sports add-on if applicable, unless cancelled prior to renewal.

Mieluummin olisin jatkanut kuten ennenkin. Varmaan tämä stream-palveluiden "sota" johtaa tähän että MAX pitää bundlata kaikki palvelut. Paras olisi sellainen 15eur/kk palvelu millä saisi katsoa 3 palvelua (HBO, Prime..) ja niitä vaihdella. Ehkä sellainen vielä joskus tulee..

Tuo tarjous Eurosportin tilaajille on kyllä ihan puhdas haistatus...

Mä sain tällaisen:

”Dear Customer,

We regret to inform you that the Eurosport Premium subscription service will be discontinued on July 22. After the date of this email, you will not be billed for your subscription and you can continue to enjoy the Eurosport Premium subscription service until it is discontinued.

You can continue to enjoy our free news articles and content on the Eurosport website and app.

For more information on where you can continue to watch your favorite sports, or if you need more help, visit our Help Centre.

Best regards,
    Your Eurosport Team”

Minä aion tässä ottaa parin vuoden tauon jälkeen Eurosportin. Pyöräilyn ja olympialaisten uinnin takia. Uinnit kun eivät näy ylellä ja perheen naiset haluais varmaan nähdä taitouintia erityisesti. Ei ollut tosiaan enää pelkkää eurosportia 40 euroa/vuosi tai 5,90 vai oliko 6,90 kk hintoja..
    Jätän ottamatta.
    Naiset saa itse hoitaa uintinsa haluamallaan tavalla.

Tour tuli maaliin, niin lopetin tilaukseni ja poistin apin luurista, sanoin näkemiin Eurosportille.

Katsotaan tilannetta uudestaan keväällä kun klassiko-kisat lähestyy. Jos ei löydy mitään edullista TV kanavaa, niin mun pyöräilyn seuraaminen loppuu sitten siihen.

Tour tuli maaliin, niin lopetin tilaukseni ja poistin apin luurista, sanoin näkemiin Eurosportille.

Katsotaan tilannetta uudestaan keväällä kun klassiko-kisat lähestyy. Jos ei löydy mitään edullista TV kanavaa, niin mun pyöräilyn seuraaminen loppuu sitten siihen.
    Mitä tuohon nyt oikein sanoisi...
    Mä lopettaisin melko monta muuta asiaa ennen syysklassikoiden katsomista.

Ei se max+sport hintaa paljonkaan nosta. Näät kaikkea muutakin turhaa samalla, jos noita tykkäät katsella. Itse en katso telkkarista/netistä tasan mitään muuta kuin pyöräilyä.
    Edit: No, valehtelen. Katsoinhan futistakin, mutta ne näkyi onneksi areenalta.

Laskinko oikein että 11 €/KK?

Ja 15e ilman mainoksia.
    Onhan tuo hyvä

Laskinko oikein että 11 €/KK?
    Pikkuraha, varisee taskun reiistä. Pitää ihan katsoa kun oli se vanha hbo tarj 69 vai mitä lie ja 5.90 urheilu päälle 1 kuukausi.

e. olikin sports tasan vitonen ja hbo max 69,99

Onko tuo 69.90 vuosihinta ja vitonen kk-hinta?

Ps. Minulla ei ole kyllä varaa varisuttaa taskusta kymppiä kuukaudessa.
    Ja tämä Eurosport player on ainut TV-kanavatilaus mitä minulla on koskaan ollut. Netflix ja muut Elisa Viihteet on minulle ihan vieras ja testaamaton juttu.

Ps. Minulla ei ole kyllä varaa varisuttaa taskusta kymppiä kuukaudessa.
    Ja tämä Eurosport player on ainut TV-kanavatilaus mitä minulla on koskaan ollut. Netflix ja muut Elisa Viihteet on minulle ihan vieras ja testaamaton juttu.
    Ei mullakaan, eikä mitään muutakaan typerää. Mutta 15e/kk on edelleen törkeän pieni raha klassikoista.
    Noita ei vaan voi jättää katsomatta. TDF on ihan toissijainen noihin verrattuna ja katsoin touristakin kai jokaisen etapin, tosin tietystikkään kirietappeja en kokonaan.

Se on vanha sopimus hbo aikana ennen muutosta maxiin, ja ranskan ympäriajoa 3 etappia mennyt lisäsin sportin hintaan 5 €.

e. päättyy 26.9 tuo, otan varmaan sitten sen max 99,99 standart/vuosi ja mitä sitten sports tekeekin ja mitä sieltä nyt katsookin.

Mikäs tämä Heikkinen on miehiään?Luettelee tilastoja ja kaikkea muuta kuin kisaa?Niin kaiketi yrittää "selostaa" kisaa.Englantia tulee kuunneltua..

Eurosport ihastuttaa ja vihastuttaa

Nyt menee Eurosport-systeemit uusiksi kun Digita lopettaa maksukanavien välittämisen antenniverkossa toukokuun lopussa. Hinta on ollut 14,40€ kuussa 4 kanavan paketille mutta saas nähdä mihin nousee. Max-hinnoittelut jääneet vielä vähän mysteeriksi.

Tilasin maxin standardin (2 laitteella katsomisoikeus), 9,99 eur + lisäpakettina urheilu 5 eur./kk
    Tämä on ilman mainoksia. Ainakin tänään niitä mainoksia olisi tullut aivan liikaa

Joo toi max + urheilu on halpa combo tsiigaa pyöräilyä. Täytyy laittaa päälle taas kun DH kausi alkaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKO17 Katso viesti
    Tilasin maxin standardin (2 laitteella katsomisoikeus), 9,99 eur + lisäpakettina urheilu 5 eur./kk
    Tämä on ilman mainoksia. Ainakin tänään niitä mainoksia olisi tullut aivan liikaa
    Sama homma. Aika raskasta olis katsoa suoraan Eurosportin kautta juurikin noiden jatkuvien mainoksien vuoksi.

Onko tuolla Maxin eurosportin puolella jälkilähetykset katsottavissa ja kuinka pitkään?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •