Exotic alumiiniputkella. Kysy tuolta 4130:sta noita MRP:n keuloja, toimittivat minulle silloiseen suoraputkiseen sopivan samaan hintaan kuin Jenkkilässäkin myytiin. On hyvän palvelun liike.
Exotic alumiiniputkella. Kysy tuolta 4130:sta noita MRP:n keuloja, toimittivat minulle silloiseen suoraputkiseen sopivan samaan hintaan kuin Jenkkilässäkin myytiin. On hyvän palvelun liike.
Itselläni oli taannoin hiukan sama projekti: SR Suntour NEX E25-LO päivitys RockShox Paragon Gold RL (fillarifoorumi.fi) Olin jo laittanut tilaukseen Rokkarin, mutta peruin ja tilasin hyvän coil version. Täältä Forks order online - www.starbike.com tilasin. Noin 1,5 viikossa tuli kotiin asti kannettuna. Löytyy myös tuota Manitou Markhoria.
Tuollaisen vaimentimen tilasin vielä markhoriin. Mä en näistä mitään tiedä, mutta muuttui jämäkämmäksi ajaa maastossa. Vastaa paremmin siihen säätöpotikkaan.
Manitou Absolute Plus unit R7 141-26532-K001
€46.90
Tekisi mieli hieman modata vanhempaa (2017) jäykkäperä 27,5" sähkömaasturia. Joka on suoralla kaulaputkella ja QR akselilla olevalla joustokeulalla tällä hetkellä.
Tarkoitus olisi vaihtaa jäykkä hiilikuitukeula sekä hieman enemmän "katumaiset" renkaat nykyisten tilalle.
Tuossa ei varmaan pitäisi olla mitään ongelmaa laittaa 27,5" rengastuksella olevaan pyörään jäykkää 29" keulaa, kun sellaista saattaisi olla tarjolla ja tuo a-c mitta osuu hieman paremmin omaan makuun kuin vastaavassa 27,5" keulassa?
Ei ongelmia. A-C mitta on tärkeämpi kuin nimellinen rengaskoko jolla myydään. Pitempään päin mentäessä mahtuu pyörimään.
Renkaissa kannattaa säilyttää kunnon ilmatila, jotta on edes vähän iskunvaimennusta painavassa pyörässä.
Halpahan tuo haarukka on mutta lienee johtunee alumiinisesta kaulaputkesta. Itsellä aikoinaan oli Pacessa MRP:n jenkkikeula jonka 4130 hankki minulle, kannattaa tsekata.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Kirjanmerkit