MPMessutGarminElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Augment Bikes

Augment Bikes

Eipä näyttänyt olevan Augmentille omaa aihetta niin laitetaanpas sellainen.

Sain erinomaisen hyvää palvelua täälä viikolla kyseisestä kaupasta. Tapaushan oli sellainen että Augment läskipyörän vaihdevaijeri menee rungon sisäisesti siellä olevan suojaputken sisällä. Molemmissa päissä pätkät normaalia suojakuorta ja sitten sinne rungon sisään. Yksinkertaista ja toimivaa, eikö?
    No ei. Kolmannen kerran vaijeri rupesi takertelemaan todella pahasti ja luulin että taas jäässä koska kelit vaihtelevat koko ajan. Otin kuitenkin yhteyttä liikkeeseen ja kysäisin asiasta ja heti kerrottiin ettei jäätymisen kanssa mitää tekemistä vaan että se rungon sisäinen vaijerin reitti on suorastaan surkea laatuinen. Olisivat korjanneet sen enempiä kyselemättä, mutta olisi pitänyt lähettää runko Seinäjoelle ja siinä olisi taas kestänyt. Hetken turistuamme kysäisin että jospa lähettäisivät työkalut minulle lainaan niin hoidan homman itse. Näin sovimme, tämä siis tiistaina. No eilen perjantaina kalut postilaatikossa ja n. tunti duunia ja pyörä on paremmassa iskussa kuin ikinä. Puhelu Augmentille ja kovasti kiittelin ja kehuin heidän toimintaansa, tätä kutsutaan palveluksi. Työkalut postilla takaisin Seinäjoelle sovitusti.
    Hetken jo katselin Axs voimansiirtoa mutta kun en halua moista (nyt) erinomaisesti toimivan mekaniikan tilalle. Tällä on kuitenkin tarkoitus ajaa lähinnä talvisin ja en jaksa uskoa ettei pakkanen vaikuta akkuihin ja niiden kestoon. Enkä pysty uskomaan että toisi mitään parannusta gripshiftillä toimivaan XX-takavaihtajaan, ei ainakaan ole nopeampi, eikä ergonomisempi.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

Niin siis fiksustihhan tuo ratkaisu olisi tehty niin, että se rungon sisällä oleva suojaputki sallii täyspitkän kuoren käyttämisen.

No kun ei se salli. siellä sisällä on sellaisen todella ohut (ehkä) hiilikuituinen maalarinteipin tyylisellä teipillä teipattu putki joka kuluu puhki ja ongelmat alkavat. Sisäänmenot porataan auki ja se sisäputki yritetään saada pois sieltä. Itse en ihan kokonaan sitä pois saanut mutta eipä se pätkä siellä mitään haittaakaan. Poraamisen ja sen vanhan p"#¤an poistamisen jälkeen sitten laitetaan se kokopitkä kuori sinne sisälle. Kuoren ja uuden vaijerinkin lähettivät.
    Moottori olet sinä.

Minä olen aina käsittänyt, että nuo valkeat ohuet "putket" on vaan tarkoitettu vaijerin sisään ujuttamista varten.
    Olen kiskonut ne aina pois uudesta rungosta. Siis jos on sellaista ihan littanaksi menevää kamaa.

Mutta joo, kokopitkät toimii.

Joo, sama. Mulla on irtotavaranakin noita. Olen niitä käyttänyt vaijerin vaihdossa, että vanhan avulla tuollainen kohdilleen rungon läpi ja sitten uusi sen läpi työntämällä kohdilleen ja sitten pois.

Se sisäputki oli integroituna siihen runkoon, eli ei sinne mitään muuta kuin vaijerin saanut sisään ennenkuin porasi ne auki.
    Siis ei ollut avoin, vaan pätkät kuorta päätyineen edessä ja takana.

Joo no sitten toi on erilainen mitä itse nähnyt.

Eipä ollut itsellekkään ennen moista tullut vastaan. Ja kun en tiennyt mitä siellä sisllä odottaa niin piti ottaa Augmentiin yhteyttä, siellä tiedettiin. Ja heti myönsivät että on surkea systeemi ja lupasivat korjata. Ei tarvinnut vängätä hetkeäkään.
    Nämä+ vaijerin ja kuoren lähettivät. Akkukone ja muut tarpeet löytyi itseltä. Olisi minulta saattanut löytyä nuo poranterätkin mutta eipähän tarvinnut etsiä.
    Moottori olet sinä.

Samanlaisia aiheita

1. DJC Bikes
    By Teme X-2 in forum Kaupat
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 18.12.2024, 15.31
  2. Mammoth Bikes
    By Pushead in forum Kaupat
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 14.09.2024, 01.05
  3. Tin bikes
    By 29er in forum Kaupat
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 08.04.2021, 17.18
  4. Sour Bikes
    By ikispessu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 03.09.2019, 08.00
  5. Rose PSYCHO PATH 2 vai Augment HT Comp?
    By nenokkias in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 07.05.2019, 12.24

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •