Joo. Mutta se ei nyt zwfitin kautta tule. Eli kannattaa edelleen käyttää vanhaa tapaa ja tallentaa kaikki edgellä, tai kellolla.
Ihan heti en kyllä tuohon HRV juttuun usko suoritustasossa. Minusta se tulee suoraan pw/hr suhteesta.
Edit: Tässä siis kerrottu.
https://www.firstbeatanalytics.com/e...e-performance/
Mutta omien kokemuksien mukaan kannattaa suhtautua aika skeptisesti firstbeatin laskentaan, jos syke ei ole normaali esim ilman viilenemisen vuoksi, tai syömisen vuoksi. Tuo suoritustaso muuttuu ihan suoraan jos syke on näiden juttujen vuoksi alhaalla tai ylhäällä.
Hmm. Kai teillä menee Zwiftistä suoraan Connectiin eikä esim Stravaan ja sieltä valu connectiin?
Tai sitten vaatiikohan, että tuon Edgen synkronoi ajon jälkeen jos laskenta vaatii sen. Nyt tuli mieleen, että kello tulee kyllä itsellä yleensä synkattua ajojen jälkeen (Forerunner 265), että saa siihen Harjoittelun Tilan päivitettyä. Täytyy varmaan testata miltä näyttää Garmin Connectissa ennen kuin kellolla ajanut synkan.
Tältä näyttää eilinen Zwift-ajo Connectissa mikä tallennettu vain Zwifitillä:
![]()
Mutta näkyykö se suoritustaso siellä connect apsissa? Se on se juttu, minkä mukaan vo2 arvot muuttuvat.
![]()
Näkyy. Mutta tosiaan se laskenta taidetaan tehdä siinä laitteella. Eli tallennus Zwiftillä ja sen jälkeen synkkaa Garminin laitteen joka tukee training readinessia. Tämän jälkeen connect appissa pitäisi päivittyä numerot.
Lähetetty minun SM-S921B laitteesta Tapatalkilla
Onko sinulla Duris edge kuitenkin päällä, muttet tallenna treeniä sillä?
https://forums.garmin.com/sports-fit...everal-metrics
Tuossa vähän eri asiasta, mutta neuvotana pitämään edgeä käynnissä.
Mulla näin...en omista Edgeä. Vain Fenix 6x.
Lähetetty minun 2201123G laitteesta Tapatalkilla
En ole Edgeä käynnistänyt moneen viikkoon. Forerunner kyllä, mutta ei sekään ole ranteessa eikä tallenna mitään. Treenin jälkeen kun Zwift tallentanut ajon connectiin niin Forerunnerilla ajan vaan synkan.
Samalta näyttää Connect App kun tuossa yllä
Lähetetty minun SM-S921B laitteesta Tapatalkilla
Voisiko Duris olla niin, että se vo2 lasketaan sitten ilman suoritustasoa jollain muulla tapaa treenistä? Ja oisko tuossa syy, miksi sinulla vo2 arvo nyt vaihtelee paljon? Minulla vo2 muuttu korkeintaan yhdellä numerolla kerrallaan ja menee kyllä ihan suhteessa tuohon suoritustason näyttämään.
Kirjanmerkit