GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 136 / 154 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 86 126 134 135 136 137 138 146 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.051 - 4.080 / 4606

Aihe: Ei se ole tyhmä joka pyytää....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Nuo kammet ovat orkkikset ja muistaakseni Sachsin tekeleet ja kiinteillä rattailla.
    Juu, kaikki kolme ratasta yhdessä paketissa. Sentään sai rattaat vaihdettua mutta ainoastaan kaikki yhtäaikaa. Niitä cännärin innovaatioita.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Vaakaputki kahta puolen säröillä, mutta myyntiin vaan.. seuraava omistaja sitten keräilee itseään ojanpohjilta. Ainakin voisi mainita että varaosiksi, ei ajoon.
    https://www.fillaritori.com/topic/34...kuitu-l-espoo/

Miten tuo vaurio on saatu aikaiseksi? Puristamalla asennustelineessä tms?
    Uutta vastaava, runkoa lukuunottamatta

^ Paha sanoa tuosta vaurion tasosta kuvien perusteella, korjattavissa varmaan mutta onkos silti osat tuo hinnan väärti?
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

F torilla on aika paljon ollut kokonaisia osasettejä myynnissä niin joku 450-500€ osat ja runko ( tolppa, tanko yms) sitten loput. Jos siinä on murtuma niin joku 300-500€ tuollaisen korjaus mitä muutamista tapauksista kuullut. Korjattu on aina korjattu...

^ Korjattava kohde pitäisi nähdä ennen arviota. Ja totta, korjattu on aina korjattu mutta saa kyllä toimivan, toinen juttu sitten jos kannattaa.

Valaiskaapa fiksummat minua kun en ymmärrä 1300 euron pyyntöä Polen MTB-rungosta, josta puuttuu takahaarukan (swingarm) oikea puoli - itse firmakin kun meni nurin (RIP). Tätä on tullut jotenkin useampaa otteseen viime kuukausina Pärstäkirjan pyörämarkkinoilla vastaan.

Vaikea sanoa, kun linkki ei toimi.

Noita vähän "puristeltuja" pyörän runkoja voipi olla siellä ja täällä.
    Tunnen munaskuissani tunteen kun tulee käännettyä telinkiä vähän liikaa.
    Ei se niin helppoa ole elo näiden nykypyörien kanssa.

^Totta tuo, usea ei tajua kuinka ohuita nuo rungot saattaa olla ja rakenteet ei ole tehty puristusta varten.

Ei taida olla kyse tuon Polen kohdalla siitä, että olisi käyttäjän toimesta rikottu puristelemalla, kun noissahan on käsittääkseni vähän ollut tyyppivikaa, että nuo swing armit ei kestä ja murtuu. Pole vielä hengissä ollessaan niitä takuuseen vaihteli ja taisi olla paranneltu versiokin olemassa, mutta nyt uusia osia luonnollisesti vähän nihkeästi saatavilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti
    Vaikea sanoa, kun linkki ei toimi.
    Toimi ainakin täälläpäin Suomea

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Toimi ainakin täälläpäin Suomea
    Teknisesti kyllä, mutta kaikki eivät ole Facebookissa ja siten näe sisältöä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eemeli82 Katso viesti
    Ei taida olla kyse tuon Polen kohdalla siitä, että olisi käyttäjän toimesta rikottu puristelemalla, kun noissahan on käsittääkseni vähän ollut tyyppivikaa, että nuo swing armit ei kestä ja murtuu. Pole vielä hengissä ollessaan niitä takuuseen vaihteli ja taisi olla paranneltu versiokin olemassa, mutta nyt uusia osia luonnollisesti vähän nihkeästi saatavilla.
    Puhe varmaan tuosta ylempänä olevasta hiilaritykistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Uuno1 Katso viesti
    Valaiskaapa fiksummat minua kun en ymmärrä 1300 euron pyyntöä Polen MTB-rungosta, josta puuttuu takahaarukan (swingarm) oikea puoli - itse firmakin kun meni nurin (RIP). Tätä on tullut jotenkin useampaa otteseen viime kuukausina Pärstäkirjan pyörämarkkinoilla vastaan.
    On kyllä hassua. Tuo runkohan on käyttökelvoton muuten kuin varaosiksi, jos polen koneistuspajan kautta ei saa uutta osaa teetettyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maalinni Katso viesti
    Puhe varmaan tuosta ylempänä olevasta hiilaritykistä.
    No niinpäs näköjään olikin.

Menikös muuten noita swing armeja myyntiin Polen huutokaupassa? Muistelen jossain nähneeni jotain rungon osia myytävänä.
    Jos niitä oli, niin veikkaisin, että tekivät hyvin kauppansa.

Tai saattaa olla että tuo runko on juurikin niitä huutokaupattuja rungon osia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eemeli82 Katso viesti
    No niinpäs näköjään olikin.

Menikös muuten noita swing armeja myyntiin Polen huutokaupassa? Muistelen jossain nähneeni jotain rungon osia myytävänä.
    Jos niitä oli, niin veikkaisin, että tekivät hyvin kauppansa.
    Joku taisi ne ostaa koska näin imyynti-ilmoituksen swing armeista. Hinta vaan oli tolkuton. Jos hajoaa niin teetän uuden.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiituri Katso viesti
    Joku taisi ne ostaa koska näin imyynti-ilmoituksen swing armeista. Hinta vaan oli tolkuton. Jos hajoaa niin teetän uuden.
    Se uuden teettäminen ei ole ihan helppoa, eikä halpaa, muualla kuin just tuolla samalla pajalla, jolla ne 3d kuvat on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pushead Katso viesti
    Tai saattaa olla että tuo runko on juurikin niitä huutokaupattuja rungon osia.
    Kuvien perusteella näyttää olevan iskemätön runko eli liekö sekin konkkamyynnistä huudettu. Muut osat näyttävät löytyvän ja ovat kasassa.

Polehan on ruennu valmistamaan varaosia kun saivat sille ostajan, proto swingi menossa testiin.

Lähetetty minun CPH2307 laitteesta Tapatalkilla
    Kona kikapu deluxe 2004

Nyt olis bluetooth mallinen ketju canjuunissa.
    https://www.fillaritori.com/topic/34...%A4skyl%C3%A4/

Legendaarinen lukitustyyli. Olis ostettuna kunnon Krypto ja vielä lenkkivaijeri, millä fillarin saisi kiinni johonkin+etukiekon varmistettua. Sit on pelkkä vaijeri vanteissa

Jaahas Lempäälän jobbari taas vauhdissa.

Ei helvetti noita selityksiä. Mä olin vissiin jossain vaiheessa ostamassa tuolta jotain, mutta lähetti sitten viestiä että muisti väärin ja oli eri kokoonpanossa. Kyllä mä sen tiesin että jobattua tavaraa mutta kate oli reilu 20€ niin se sopi mulle. Se vaan kun tuolta kaupasta välillä tulee tavaraa jonka kokoonpanosta ei ole ihan varma niin vähän kyseenalaista laittaa myyntiin ennenkuin tavara on edes hallussa.

https://www.tori.fi/20089542 vähän speciaalimpi Miyata. Voipi olla vaikeeta löytää ostajaa.
    www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8

Lainaus Alkujaan tämän lähetti biker Katso viesti
    Ei helvetti noita selityksiä. Mä olin vissiin jossain vaiheessa ostamassa tuolta jotain, mutta lähetti sitten viestiä että muisti väärin ja oli eri kokoonpanossa. Kyllä mä sen tiesin että jobattua tavaraa mutta kate oli reilu 20€ niin se sopi mulle. Se vaan kun tuolta kaupasta välillä tulee tavaraa jonka kokoonpanosta ei ole ihan varma niin vähän kyseenalaista laittaa myyntiin ennenkuin tavara on edes hallussa.
    Joo, kerran se myi ihan kiinnostavia kiekkoja niin kyseltyäni kuittien perään poisti koko ilmoituksen.

Nono, harrastajalta harrastajalle edullisesti. Tää kaverihan on ollut foorumillakin. Oletteko kiusanneet?

^ Nolla perässä liikaa ja sittenkin tingittävä reilusti. Jos tuollaisia hinta fantasioita niin kannattaa mennä ulkolaisille myyntisivuille!

Miaytan satulan voisin ostaa, hyvinkin maksaisin 50€
    On hyvä, hiukan painava.
    Mutta on tuossa Miyatan hinnassa ainakin 100€ liikaa. Norjassa noita myytiin paljon.
    Nyt ne on sikarikkaita ja me rutiköyhiä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •