Lainaus Alkujaan tämän lähetti uljaa Katso viesti
Sen sepelin kumminkin kestää suolaa paremmin. Sellaisilla renkailla, jotka kestää sepeliä, voi ajaa ihan hyvin talvikauden. Melkein muutenkin tulee ajettua, kun ei mulla monellakaan nastarenkaalla ole sepeliflättiä tullut, mutta sellaista laakeria tai ketjua, joka edes kohtuudella kestäisi jatkuvan suolakylvyn, ei ole olemassakaan.

Ja kun se suola jumitta nippelitkin.

Talvipyöräilyagentin antama suolakriittinen palaute ei taida mennä edes kunnossapidolle asti, kun siellä näkyy väijyvän Hepon toiminnanjohtaja välikätenä.
Ainakin minulle tuli jatkokysymyksiä ja kun vastasin kysymyksiin, sain aika sellaisen vastauksen, että "kiitos palautteesta, palautteenne on kuultu, eikä johda mihinkään".
Vuosi vuodelta vain suola-alue leviää, eikä oikein mihinkään pääse ilman suolakylpyä. Pitäisi jatkuvasti jaksaa ja ehtiä pestä ja rasvata, mutta en minä ainakaan jaksa alkaa laakereita availemaan kovin tiuhaan ja viimetalven perusteella koko talven irtokuulalaakeria avaamatta syövyttää sen korjauskelvottomaan kuntoon.
Justiinsa näin. Minusta sepelin kanssa ei ongelmia ole, kun ajaa renkailla jotka sen kestää.

Olihan muuten äsken liukasta oulunkylä-viikki välillä baanalla. Ei ilmeisesti oltu hiffattu, että keli käykin illalla pakkasella. Ratikka pysäkin kohdalla ja jälkeen baana oli pelkkää luistinrataa. Mitenhän tuossa kävisi, jos se hipsteri livauttaisi kesärenkaillaan sillalta alas? Ei kai kuitenkaan ole tarkoitus, että nämä jäädytetään mustalle jäälle.