No se Brewery Hunting Ride ainakin pitäisi suorittaa. Nyt joutuu vaan ajelemaan vähän enemmän kun joutuu pyörähtämään Keravallakin.
NGS:n/Breakawayn social rideille ja KSP24:n tiistailenkeille suositus. Ne on olleet kivaa vaihtelua yksin puurtamiselle ja aina välillä on kyllä kiva ajaa niinkin, että seurailee vaan jonkun takarengasta.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Aattelin että kilpailevalle f-keskustelufoorumille en enää mene.
Mutta meinaan kyllä mennä, vaikka se olisi se viiimene postaus - sairaalle ihmiselle, jolla ihan oikeesti ongelmia, niin annetaan reilu kuukauden jäähy. Kyllä mä siittä palautetta annan.
Olen parhaani yrittäny mutta kun mikään ei toimi; en saa yhteyttä TE-toimistoon, peruspäivärahaa ei myönnetä ilman työkkärin lausuntoa, ei anneta lääkäriaikaa ja verikoeajan varauskaan ei ole yksinkertaista.
Miettiny että jos on about 80v ihminen jolla ei ole tietokonetta eikä äly(ttömyys)puhelinta, ei saa mitään asioitaan hoidettua, esimerkiksi mun äiteeni. Tosin isä, veljeni ja minä autetaan.
Aattelin että kilpailevalle f-keskustelufoorumille en enää mene.
Mutta meinaan kyllä mennä, vaikka se olisi se viiimene postaus - sairaalle ihmiselle, jolla ihan oikeesti ongelmia, niin annetaan reilu kuukauden jäähy. Kyllä mä siittä palautetta annan.
Olen parhaani yrittäny mutta kun mikään ei toimi; en saa yhteyttä TE-toimistoon, peruspäivärahaa ei myönnetä ilman työkkärin lausuntoa, ei anneta lääkäriaikaa ja verikoeajan varauskaan ei ole yksinkertaista.
Miettiny että jos on about 80v ihminen jolla ei ole tietokonetta eikä äly(ttömyys)puhelinta, ei saa mitään asioitaan hoidettua, esimerkiksi mun äiteeni. Tosin isä, veljeni ja minä autetaan.
Vai olisiko se vaan yksinkertaisempaa mennä tällä rahalla mitä nyt on sinne takuueläkkeeseen 6 vuoden päästä. Tosin tuskin sinne asti jaksan. Menee nää byrokratiat niin vaikeeksi että ehkä anti olla.
Ja valitus se vaan jatkuu.. milloin on 10+ vuodeksi rahulia tilillä ja milloin ollaan niin köyhiä, kipeitä ja syrjittyjä ettei kukaan tässä maailmassa.
Mene vaan foorumille kun banni loppuu, mutta älä mene kaivamaan verta nenästäsi. Joskus kannattaa ottaa opiksi siitä mitä sanotaan.
Täältäkin ehdottomasti suositus mennä sinne toiselle foorumille heti kun voi. Se on paljon parempi foorumi.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Minäkin luulen, että se toinen paikka olisi se oikeampi henkinen koti. Täällä on vain ilkeitä ihmisiä. Siellä on sitä kysyttyä nahkiasasiaakin ja on sallittu topsu.
Varmasti pyytävät anteeksi käytöstään ja toivottavat tervetulleeksi takaisin.
Tämmöisiä pohdiskelin: https://www.kaypahoito.fi/hoi50076
Moottori olet sinä.
Think for yourself, question authority!
Meidän jälkeemme hiljaisuus
^ no olen itekin tätä mietiskelly, välillä on että kyllä tämä tästä, ja sitten koko eilisen illan makasin olkkarin lattialla itkeskellen - ja se syy ei oikeastaan ole masennus vaan se että peruspäivätuki ja sairauspäiväraha evätään - mietipä ite että takuueläkkeeseen on vähän vajaa 6 vuotta, ja siinä sun pitää tulla toimeen sillä rahalla mitä tilillä on, että miiljonäärteiltä onnistuu mutta taviksilta? tämä ei ole valitus, vaan elämäntilanteen totuus. Todennäkoiseti en saa mitään tukea, mutta Luojan Kiitos säästin rahaa jolla tulen toimeen.
Mutta ei sitä koskaan tiedä, Luoja armahti mun syksyllä 2017 ( löysin syyn elää) ja uskon että nytkin käy niin, tavalla tai toisella.
Kyllä se kilpaileva f-foorumi on paljon parempi.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
No sinnehän voit sitten nuo elämänkurjuudet käydä kirjaamassa, niin ei tarvitse tätä harrastepainotteista foorumia työntää täyteen sellaista tekstiä mikä kaikissa muissa aiheuttaa vastarintaa. On varmasti kaikkein paras paikka sille. Fillarifoorumi on kaikkein huonoin ja epäsopivin.
Ja bannit on kyllä aina itse ansaittuja. Jos useaan kertaan varoitetaan ja silti ei meno muutu, niin mitä muuta mode voisi tehdä? Vaihtoehdot on suurin piirtein menettää kaikki muut käyttäjät yhden epäsosiaalisen takia tai antaa määräaikainen porttikielto sille yhdelle.
Ps! On tälläkin foorumilla banneja jaettu. Koeta pitää sekin mielessä.
Pienirenkainen pullukkakuminen e-hyrrä Engwe M20 750W. Mutta enpä tiedä, kamalan kalliita samalla rahalla saisi kawasakin nelari enskan. Nyt kun elämä on plusarvoista ja kevät on tulossa niin uusia leluja ei vaan ihan vaan kokemuksia kaipaan.
skeptinen realisti
Yocce, sun viimeaikojen viestihistoriasta on varmaan puolet sitä että menet vaan tarkoituksella haastamaan riitaa itseäsi ärsyttävien käyttäjien kanssa.
Toimintasi on käytännössä vainoamista ja foorumin meno on sen seurauksena alkanut muistuttaa koulukiusaamista.
Mietin Favero Assioma PRO MX-polkimien hankkimista. Maantiepyörässä on jo Faverot mutta maastopyörässä ei, ja jotenkin vaan tuntuu järkevältä tavalta seurata treeniä ja kehittymistä tuo tehodata, sykedatan ohessa. Mutta mutta...ajanko tarpeeksi maastopyörällä, jotta se hankinnan oikeuttaisi. Hintahan ei oo kyllä paha...
Kannattaa minusta mtb:n kanssa miettiä mitä sillä ajat. Jos ajat treenejä, peekoota tai vetoja, niin hanki.
Jos vaan ajat maastossa, niin tehopolkimista ei minusta ole mitään hyötyä. Enemmänkin haittaa. Kiviin kolistelu harmittaa ja kuormituskin lasketaan aina alakanttiin, koska maastossa kuorma tulee muualtakin kuin jaloista.
Että jos ensi viikolla pakkaisi taukotakin, -housut ja pullaa ja termariin kahvia ja lähtisi valoisaksi ajaksi Konalla retkelle johonkin. Säätiedotus ei lupaile maastoon mitään kovin erikoisia kelejä, eikä muuallekaan.
Syrjäisemmät tiet voisivat kuitenkin olla jäisiä, että edes jotakin hauskaa olisi.
Ajelisko tammikuun pakkosatkuna lauantaina ihmiskokeen, "suolasatasen"? Neljä kierrosta Töölönlahti-Herttoniemi-Roihupelto-Viikki-Oulunkylä-Pasila-Töölönlahti.
Uutta petiä olen harkinnut kovasti. Harkintani olen myös sanallistanut ja vaimon tietoon vienyt. Ilahtui kun saitana haluan tuhlata mukavuuteen.
skeptinen realisti
^Tein syksyllä saman harkinnan ja kyllä kannatti. Ennen heräsi paikat kolottaen, nyt aamuisin on kuin hierontapöydältä nousisi.
Että pitäisi hankkia yksi satula lisää tohon Thomsonin tolppaan pysyvästi laitettavaksi, niin vaihto sen ja hissitolpan välillä olisi joutuisampi operaatio.
^suosittelen, elämänlaatu paranee taas hieman.
Jokohan sitä laittaisi nastarenkaan graveliin taaksekkin
Pakko varmaan ostaa halpa jäykkäperä, jonka uskaltaa jättää salin tai kaupan pihaan. Ei tuolla säily kapeakumisella kauaa ehjänä, jos nämä kelit jatkuu.
Tunturi -voimakuminauha jalkalihasten treenaamiseen.
^ Luku- tai näyttöpäätelasit olisivat olleet parempi valinta
Mutta leikki sikseen (koska et ole läheskään ensimmäinen, joka on tehnyt saman erreyksen)! Tämmöinen (tai muun värinen) siis: https://www.tunturi.com/en/power-band-heavy.html
PS Olinkin jo unohtanut että Tunturi myytiin parikymmentä vuotta sitten Hollantiin. Tai siis en olisi arvannut että sen nimellä on yhä niin paljon kantavuutta että se myy maailmalla kuntolaitteita ja tällaistakin kuntoilutilpehööriä.
Huvittaako mua nyt oikeesti lähteä pyöräilemään?Tarkoitus oli, mutta onhan tuolla jotenkin ankea olosuhde.
Kävisikö sen sijaan parin tunnin kävelyllä vaikka?
Kirjanmerkit