ElectrobikeGiantHephaGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 1334

Aihe: Maastohiihdon MC

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    tempokisu Guest
    Ja sillä lailla, Kläbo voitti Tourin ihan ylivoimaisesti ja nyt "jännityksellä" seurataan naisten loppunousua....voi että, Theresellä on nyt niin ylivoimainen tilanne että voitto tulee. On sieltä vähän tultu takaa, mutta kun on enää jotain 800m ja muut 45s jäljessä niin tää on tässä. ( tai tuli sitä eroa enemmänkin...tää loppunousu pitäisi kyllä mennä takaa-ajona)
    Kiitos, mie aplodeeraan seisaaltani. Olin ensin että mitä ihmettä Therese Tourille osallistuu, kun sprinteistä ei tullu mitään. Tämän jälkeen kun vähä lepäilee ja palautuu niin MM-kisoissa on huippukunnossa. Ja sekin on ihan mieletöntä että kahdesta sprintistä ei tullu mitään pisteitä, kaikki tuli normaalimatkoilta.
    Siellä naiset kaatuu maaliviivan jälkeen kaikkensa antaneena, Therese vaan naureskelee.
    Ihan mahtavaa, mun molemmat suosikkini otti omansa ihan ylivoimaisesti. Ja teidän harmiksenne Oli ihan älyttömän hienoa katsoa Johaugin loppunousua, ihan eri tahti kuin muilla. Että enkö arvosta urheilijoiden suorituksia? mulla on vaan eri suosikit.

ps. onpas Aino-Kaisa Saarinen vanhentunu, harmaata hiusta....( ei pahalla mutta yllätyin )

pps. ja jos joku nyt palaa siihen doopinkiin, niin kyllä siellä muutkin on käyttäny, mietitäänpä Lahti 2001 eikä se varmana ole siihen jääny. Ihmiset huijaa, mutta kaikki ei jää kiinni.
    tempokisu muokkasi tätä : 05.01.2025 at 21.00

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •