^ ei nyt ainakaan vuonna 2024 ole 70v tarvinnu lääkärintodistusta, voi hoitaa asiansa netissä. Mutta auta armias jos meni päivänkin yli, niin tarviit lääkärintodistuksen ja vielä laajennettun sellaisen. 75-v iässä tarviit laajennetun lääkärintodistuksen ( ja siinä on ollu alle 2 vuotta aikaa uusia, muuten pitää mennä ajokokeeseen!). Jos on korttiluokka C tai isompi, tarvii laajennetun lääkärintodistuksen ennen 69v ikää.
Se 2033 ajokorttimuutos on joku EU-yhtenäissysteemi, tuskin siihen mitään lääkärintoditusta tarvitaan. Ja tuskin koskee minua kun siihen on 8 vuotta....
Ja se vaan että laki voi tässä vuosien kuluessa muuttua....mutta ihan sama mulle enää, 15 vuotta....

Mutta nyt kyllä...siis päivällä mä itkin silmät päästäni kun en osaa tätä työttömyslomaketta täyttää....ja nyt äskön nauroin kisu mappurassa ja aplodeerasin seisaaltani Jarkko Tamminen -show. ( tosin piti tarkistaa tietokoneesta että onko nyt aamu vai ilta...senverta meni päiväunien kanssa ) Ei ole ongelmaa taikka häpeää tunnustaa että elämäntilanne ja olotila on lievästikin sanottuna vaikee, niin sitten tunnetilat menee ääripäästä toiseen, ja siis todellakin sieltä syvimmästä ääripäästä siihen että pska anta mennä vaan ja kun kerta mahdollisuus on niin toteutetaan unelma.
Kun tässä on vain tämä yksi elämä ( ihmisenä) ja jos se päättyy kohta, ja jätin mahdollisuuden käyttämäti.

"..tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat vois uusiksi laittaa" on yksi suosikkikappaleistani