Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rapis Katso viesti
Hurja on sarjakestävyys. Ite saisin varmaan 1-2 x 10 - ehkä. 80 %: lla menee 1x5 - 7 toistoa päivästä riippuen
Ei kai nyt hurjaa kuitenkaan? Testailen noi maksimit kohtapuoliin, mutta veikkaisin maksimin olevan melko matala noihin sarjoihin verrattuna. Noin on ainakin muissa nostoissa. Mave maksimi on joku 170kg ja 5 x 5 sarjoja olen tehnyt viimeksi 152 kilolla.

Mä en juurikaan ohjelmoi noita salihommia. Maksan tosta crossfit salijäsenyydestä kuukausimaksua ja sitten valmentaja kertoo mitä tehdään sekä opastaa tarvittaessa. Ei mulla ole motia kolistella painoja itsekseni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
^ Entä jos ei ole heikkouksia? Eikös silloin ole mukavaa tehdä suht pitkiä sarjoja 80% tehoilla ilman pitkiä jaaritteluja? Se vaan on taas tyypillistä koko foorumissa että ei suvaita yksilöllisyyttä ja joku besserwisser määrittää mikä on oikein tehty tai oikein ajettu oikean laisella pyörällä?
Tää on kato tämmostä vanhojen ukkojen optimointihommaa. Siitä on leikinlasku kaukana kun koukkupolvet yrittävät taistella ajan hammasta vastaan.