Piikkisioista ei oo toistaseks sepelit menneet läpi *kopkop*. Noissa ja ispeissä kuvio on sellainen että sepeli ei pahemmin tartu ja nappulat pitää rungon irti sepelistä kovalla alustalla. Mun ajoissa sisurit toimii hyvin talvella. Ja oon ajanut ihan samoja polkuja kuin kesällä, mutta kovilla paineilla. Nastoilla on sisuri hajonnut vaan kerran, ja sekin ihan puhtaasta hölmöilystä (vähän pehmeällä kumilla liikkeelle alkutalvesta ja epäonnistunut bunnyhoppi suoraan terävän kiven päälle jäykkäperällä kun piti hypätä yli). Mulla siis paine korvannut paksummat kyljet ja lumien peittäessä kivet ja juuret ei kovahkot paineetkaan haittaa. Schwalben dd varmaan sopii paremmin Sambololle ja muille vetomiehille, mutta pierunkuoret voi olla paremmat suurimmalle osalle jokaiselle omansa
sisurin vaihto tubeless-piikkisikaan ei oo sen kummempaa kuin renkaanvaihto yleensä. Nuo nousee nätisti hyllylle sisurin kanssa ja ilman, ja pysyy siellä todella tiukasti. Reuna on vaan jotenkin epätasainen niin ei asettunut kunnolla tubelessiksi edes caffelatexilla. Jos noita ei olisi aikoinaan myyty tlr lisänimellä vaan pelkästään taittuvakylkisinä, olisi laatu kiitettävällä tasolla noissa omissa ensimmäisen polven sioissa.
Kirjanmerkit