Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
Musta tuntuu että huollon jälkee tuntuu öpaut maks kaks ajokertaa kunnes tuntuu taas samalta kuin ennen, eli varmaa sen aikaa kun putket vielä rasvasempia, saman fiiliksen saa kun voitelee liukuputkia keulaöljyllä.
Toi on aika lailla totta alajalkahuollon kanssa, mutta mun aiemmassa kommentissa huollon jälkeisistä fiiliksistä tarkoitin nimenomaan täyshuollon jälkeistä toimintaa. Varmaankin suurin valaistuminen tulee siitä että vaimenninpuoli pelaa taas ihan eri tavalla. Voi se ilmajousen uudelleen rasvauskin jotain toki tehdä. Alajalkahuollon jälkeisen fiiliksen palauttamiseen suosittelisin tosiaan kans mieluummin haarukan ylösalaisin kääntämistä. Helpompaa ja siistimpää. Edellyttää tietenkin että siellä on hyvät määrät öljyä sisällä.

Kokemuksesta sanon että monessa keulassa ei oo uutena käytännössä öljyjä ollenkaan. Näin ollen semmonen jannu joka ostaa uuden keulan ja laittaa sen suoraan ajoon ottaa riskin että ajaa sillä sen koko eliniän huonolla suorituskyvyllä ja myös paskaks tarpeettoman nopeasti. Tää ei nyt nimenomaan sulle ollu kohdistettu. Noin yleensä ottaen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiituri Katso viesti
Huollon jälkeen menee taas aikansa että tiivisteet notkistuu ja kitka pienenee.
Paitsi tietenkin jos on vaan tehny välihuollon vaihtamatta tiivisteitä niin kaikki on niin notkeeta ja smoottia että aiettäaiettä heti ekalla lenkillä.