Toi on aika lailla totta alajalkahuollon kanssa, mutta mun aiemmassa kommentissa huollon jälkeisistä fiiliksistä tarkoitin nimenomaan täyshuollon jälkeistä toimintaa. Varmaankin suurin valaistuminen tulee siitä että vaimenninpuoli pelaa taas ihan eri tavalla. Voi se ilmajousen uudelleen rasvauskin jotain toki tehdä. Alajalkahuollon jälkeisen fiiliksen palauttamiseen suosittelisin tosiaan kans mieluummin haarukan ylösalaisin kääntämistä. Helpompaa ja siistimpää. Edellyttää tietenkin että siellä on hyvät määrät öljyä sisällä.
Kokemuksesta sanon että monessa keulassa ei oo uutena käytännössä öljyjä ollenkaan. Näin ollen semmonen jannu joka ostaa uuden keulan ja laittaa sen suoraan ajoon ottaa riskin että ajaa sillä sen koko eliniän huonolla suorituskyvyllä ja myös paskaks tarpeettoman nopeasti. Tää ei nyt nimenomaan sulle ollu kohdistettu. Noin yleensä ottaen.
Paitsi tietenkin jos on vaan tehny välihuollon vaihtamatta tiivisteitä niin kaikki on niin notkeeta ja smoottia että aiettäaiettä heti ekalla lenkillä.![]()








Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit