Joo siis totta. Tangon säädöt tarttee vaan olla sellaiset, että kaikkiin asentoihin kykenee luonnollisesti menemään. Monella on esim tanko niin lähellä, että matalaksi mennessä joutuisi vääntämään yläselkää mutkalle ja tuo ei tietystikkään tunnu kivalta.
Mun mielestä se lähin mahdollinen tangon paikka on juurikin se, että olkavarret ja kyynervarret ovat 90deg kulmissa ja kämmenet napsahtatvat tuossa asennossa suoraan hoodeille. Tämä siis aero asennossa.
Monella on hytti pidempikin, mutta tuo on minusta minimi.
Asentohan muuttuu lähes aina vauhdin mukaan. Ilmanvastus kun kasvaa, menee asento väkisinkin matalammaksi, varsinkin jos ajaa porukalla. Sitten siihen matalampaan asentoon tottuu ja naksu takaisinpäin onkin se oma pk-normaali.
On myös ihan jees palata myös siitä watti-ajasta naksu taaksepäin ja ajaakkin pk-lenkkejä nopeuden ja sykkeen mukaan. Tietysti watitkin tulee nähdä samalla, mutta keskittyy enemmän siihen nopeuteen ja sykkeeseen.









Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit