ElectrobikeGiantLostInLaplandBikeshop
Näyttää tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Pyöräilykaveria hakusessa?

Pyöräilykaveria hakusessa?

En mainosta tätä ryhmää kunhan kerron koska itse löytänyt vastedes:
    Taitaa olla uusi ryhmä (FB) joka näyttää erittäin laadukkaalta ja luotettavalta, ja tarjoaa ei ainoastaan pyöräilykaverihakua koko maasta, vaan myös ryhmäajotapahtumia.
    Itse pidän ideasta ihan valtavasti, juuri nimenomaan tästä on suuri puute tällä hetkellä.
    Ryhmä on FB:ssä nimeltään "Cycling Activity Group Finland"
    Kannattaa tsekata

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Semirecumbent Katso viesti
    Ryhmä on FB:ssä nimeltään "Cycling Activity Group Finland"
    Kannattaa tsekata
    Ihanko itse tuon perustit?

Suomessa on ryhmäajotapahtumia eri tahojen järjestäminä, mutta niiden löytäminen voi olla hankalaa... FB on yksi kanava, joskaan ei ainoa. Toivoisinkin, että tapahtumista tietävät ilmoittelisivat niistä myös linkittämällä kiinnostavia tapahtumia eri alustojen välillä. (Okei, oma "lehmä" ojassa, juu, toki.)
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

Olet oikeassa. Mielestäni on hyvä, että on yksi ainoa alusta/perusta/tapahtumapaikka missä kaikki sosiaaliset pyöräilytapahtumat on - siis ryhmäajot ja tapaamiset oikeassa elämässä ei online-ankkurointia jota nykyään on ihan tarpeeksi - olisi paljon helpompaa niille, jotka haluavat sosiaalista toimintaa pyöräilyn merkeissä, tavata ihmisiä ja luoda uusia ystävyyksiä ja kivaa pyöräillessä yhdessä, ei yksin. Vaikka tiedän että varsinkin nykynuoriso ei käytä FB:tä ja ymmärrän hyvin...Mutta toivon että voisivat ainakin käyttää haamuaccountia tapahtumien tarkistamiseksi. Nimenomaan tätä toivonkin että Cycling Activity Group omaksuisi: " linkittämällä kiinnostavia tapahtumia eri alustojen välillä "

Pikakatselulla kommentit:
    Plussaa siitä, ettei lukeminen edellytä fb-tunnuksia
    Lievä miinus englanninkielisyydestä, toki ymmärrän ajatuksen pk-seudun monikielisessä ympäristössä.
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Olisiko kokeneimmilla vinkata ajoporukoita/seuroja uudellamaalla. Olisi mukava löytää joku porukka joka järjestää yhteislenkkejä, spinningtreenejä, reissuja jne.

Uusimaa nyt on laaja kuin mikä, Hangosta Loviisaan, etkä mainitse sijaintia sen tarkemmin. Lähes jokaisella seuralla on jotain toimintaa, mutta osa keskittyy enemmän kilpaurheiluun. Cycling Academy Keravalla on ainakin avoin ja harrastajapainotteinen. https://www.cyclingacademy.fi/

Joo pahoittelut ympäripyöreästä kysymyksestäni. Eli Espoon itäpuolelta olisi tarkoitus löytää. Tuo Keravan Academykin kuulosti hyvältä. Kiitos minä tutustun myös heidän sivuihin. Juuri tuollaista oli hakusessa.

Espoon lenkit topicin kautta olen itse löytänyt tieni IK32 matalan kynnyksen lenkeille. Uskoakseni IK:n kautta löytää myös vakavampaa harrasteseuraa jos haluaa. Muita seuroja kehäteiden pinnassa on esim. Downtown65 joka on orientoitunut muihinkin lajeihin. HePolla on myös kaikille avoimia viikkolenkkejä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marmat Katso viesti
    Olisiko kokeneimmilla vinkata ajoporukoita/seuroja uudellamaalla. Olisi mukava löytää joku porukka joka järjestää yhteislenkkejä, spinningtreenejä, reissuja jne.
    Olen ymmärtänyt youtubesta, että äskettäin perustettu seura KSP-24 ajelee yhteislenkkejä ym. Tiedotus taitaa olla pelkästään Instagramissa ja kun en itse ole Instassa en osaa tarkemmin sanoa. Mutta kannattaa ehkä sieltä hakea tuolla tiimin nimellä. Videoiden perusteella toiminta vaikuttaa asiameiningiltä.

Edellisten lisäksi Cykelvännerna järjestää matalan kynnyksen ajeluja. Sekin löytyy parhaiten ig:stä: https://www.instagram.com/cykelvannerna/

KSP-24: https://www.instagram.com/ksp24club/
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Samanlaisia aiheita

1. Maastopyörä hakusessa
    By jkemppa in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 17
    Viimeinen viesti: 04.03.2020, 13.09
  2. 275 jäykkäperä hakusessa.
    By Luikero in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 33
    Viimeinen viesti: 28.02.2020, 06.21
  3. Hybridipyörä hakusessa
    By punaisetpähkinät in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 4