Oikeastaan voit pitää faktasi, itse luotan kokemukseen ja omanipa on ketjut.
Vaihde rattaat kunto
Collapse
X
-
70 tkm ja ketju vaihdettu 500 kilometrin välein. Mitä hipoketju maksaa - 30€? 140x30 = 4200€. Itse vaihdettuna!Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viestiIhan nykyliiton kuskitkin ajaa rattailla paljon.
Kaveri just laittoi että pitäisikö etutatas vaihtaa 70tkm ajon jälkeen.
Dura-acen pakat ysärillä olivat todella pehmeitä. Ne eivät kelvanneet paikallisille puoliammattilaisille, vaan niitä suorastaan lahjoitettiin tällaiselle nobodylle. Voisi kuvitella, että Tourilla yksi kuski tarvitsi ainakin kaksi pakkaa viikossa. Ovatko kaikki 11/13-lehtiset nykypakat samaa materiaalia?Kotikaupungin katu oli hiekkainen tie, siinä Anglia katolleen kääntyi.
Gösta Sundqvist: Teuvo, maanteiden kuningas
Comment
-
faktat, pyh! Niillä nyt voi perustella mitä tahansa!Alkujaan tämän lähetti nure Katso viestiOikeastaan voit pitää faktasi, itse luotan kokemukseen ja omanipa on ketjut.They said it couldn't be done. So I didn't do it.
Comment
-
Niin kun ei aja niin osat ei kulu. Todellinen uutinen.Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti^Sitähän koko ajan olen sanonut, jokainen tavallaan. Itsekin työvuosina ajoin syksy/kevät kaudella ketjut ja pakan aina vaihtokuntoon ja kun pyörä oli vanha 1x9 niin osat korkeintaan Deore tasoa joten hintakaan ei hurja kilometreihin nähden.
Kun jättää nuo paskakelit ja todelliset maastoajot niin kyllä osat kestää todella pitkään ja pitkällä en tarkoita muutamaa tuhatta.
Comment
-
Noi on nyt 11s gravellissa testissä. Jännä nähdä pääseekö tuollaisia määriä.Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viestiJoo, ei se ketju 500 km välein vaihtoon mene, vaan huoltoon.
Srammilaisilla 12s-ketjuilla (XX1, X01) ajettu 6000-10000 km per ketju. Vajaan 500 km välein huolto elikkäs putsaus ja/tai uudelleenvoitelu.
Comment
-
Itselläni vaihtuu ketju ja takapakka muutaman kerran ennen kun tulee eturattaiden vuoro. Ketjutulkilla tulee itsekin ketjun venymä tarkistettua ainakin 2-3 eri kohtaa koska yhdestä kohtaa voi olla ok mutta toisaalla voi olla jo enemmän venymää.
Comment
-
Kanuuna puhuu asiaa, kyllä ketjut ja siinä ohessa muukin voimansiirto pysyy kunnossa kunhan pitää huolta säännöllisesti. Jos/kun tosiaan ajaa 5000-10000 km voimansiirrolla niin on halpoja kilometrejä, silläkään väliä ajaako ne kauden tai kahden aikana...
Copi, ainutlaatuista luetun ymmärtämistä, olen iloinen puolestasi ;-)))Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Comment

Comment