Täytyy myöntää että itse olin vähän skeptinen sähköpyöriä kohtaan. Testasin broidin ”itserakennettua” sähkäriä joka oli lähempänä sähkömopoa kuin fillaria joten en ihan ymmärtänyt pointtia. Viime kesänä testasin sitten ihan kaupallisesti tehtyä, keskimoottorilla varustettua fättiä keskisuomalaisessa lomakohteessa ja olin täysin myyty. Nyt kun vielä duuniin tuli työsuhdepyörä-etu niin ei tuollaisen ostoa tarvinnut pitkään miettiä.
Toki, en ostanut fättiä, vaan täpärin. ~viitisen lenkkiä mettässä tuolla takana ja niinkun tuolla joku huuteli että 99% pärjäisi luomunakin niin varmasti pärjäisi, mutta näin kadulta metsään siirtyneenä toi antaa pirusti anteeksi mikäli sattuu olemaan väärä vaihde, huono linja, ajotus polkimien asennon suhteen jne. Uskallan väittää että nautin tuolla metsässä rymyämisestä paljon enempi sähkörillä kun mitä nauttisin luonufillarilla.
Ja noiden muutaman lenkin perusteella eipä tuossa lusmuilemaan pääse - jonka lenkin jälkeen on kamat ollu hiestä märkä, ja tolla tunnin mettälenkillä on ollu samat keskisykkeet kun tunnin katulenkillä. Mutta toki jokainen tyylillään![]()

Lainaa viestiä vastauksessa
Se tosiaankin ärsyttää, että joissain ajanotollisissa tapahtumissa on laitettu ebiket samoihin lähtöihin normipyörien kanssa. Sitten ajo on jatkuvaa ohittelua, jossa ebiket ohittelevat ylämäessä ja ovat ohitettavina muualla. 
Kirjanmerkit