GiantGarminElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Riitti 2000 Lauantai 11.5.2024 Maunulan Majalta

Riitti 2000 Lauantai 11.5.2024 Maunulan Majalta

99 kilometrin gravel-pätkä Reitti 2000 mukaillen. Pahimpia juurakkoja ja ja edestakaisuutta on korjattu Mikko Stenin paikallistuntemuksella parissa kohdassa.Lähtö 11:30 Maunulan majalta, joka aukeaa 11:00, joten voidaan kaffitella ennen lähtöä yhdessä. Maali on myös Maunulan Majalla, joka menee kiinni 18:00, joka on täten luonnollinen takaraja maaliin tulolle.

Linkki tapahtumaan facebookissa.

Kyseessä on siis epävirallinen porukkalenkki, joten jokaisen tulee ottaa oman kunnon ja terveyden huomioon, sekä navigoida reitillä itse.
    Jos haluaa kysyä jotain tai tukea tempausta, tulla jeesimään järkkäilyissä, jeesata muuta, laittakaa mailia:
    puhutaanpyorailysta@gmail.com

Ystävällisin terveisin,
    Antti Walker

Onko tuolle reitti 2000:lle jossain opastetta? Vuosia sitten kaverin kanssa lähdettiin Helsingistä liikkeelle ja oli aika hyvin opasteita, mutta reitin loppupäässä ne loppuivat ja meni arpomiseksi.

Siellä on sellaset sinivalkoset nauhat kyllä, mutta Kuninkaantammen kohdalla tapahtuu sellanenn katoamistemppu, että ajan aina Vantaan miten sattuu reitillä. Tässä on gpx reittiin, josta voi ajaa kyseisen reissun. Alkupuolisko on Reitti 2000, loput omaa tulkintaa.

reitti

Tapahtuman kuvaus ja ajatuksia täältä. Mukana vähän ohjeita, kuvauksia ja toiveita siitä mitä mennään tekemään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti AnttiWalker Katso viesti
    Siellä on sellaset sinivalkoset nauhat kyllä, mutta Kuninkaantammen kohdalla tapahtuu sellanenn katoamistemppu, että ajan aina Vantaan miten sattuu reitillä. Tässä on gpx reittiin, josta voi ajaa kyseisen reissun. Alkupuolisko on Reitti 2000, loput omaa tulkintaa.

reitti
    Kiitos linkistä.

Hyvä nimi! Minun mielestä ne pahimmat kivikkopaikat olisivat erittäinkin sopivat gravelistin initiaatioriitiksi. Varmaan ihan fiksua kuitenkin jättää ne pois, jos haluaa porukkaa mukaan ensi vuonnakin. Itsekin olen ne "ajanut" kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti markkut Katso viesti
    Hyvä nimi! Minun mielestä ne pahimmat kivikkopaikat olisivat erittäinkin sopivat gravelistin initiaatioriitiksi. Varmaan ihan fiksua kuitenkin jättää ne pois, jos haluaa porukkaa mukaan ensi vuonnakin. Itsekin olen ne "ajanut" kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
    Mä oon ajanut reitin marketti maastopyörällä vuosia sitten ja lupasin silloin, ettei koskaan enää. Nyt se olis viikonloppuna taas edessä.

Kivasti tuli porukkaa paikalle tänään Maunulan Majalle vetämään Riitti 2000 porukkalenkkiä. Siellä oli Mikko Sten lähettämällä reitillä tosi makeita siirtymiä Keskuspuistosta Serenalle, joita suosittelen kokeilemaan jos meet koittamaan.

Hienosti oli porukkaa. Jatka vaan hyvää duunia. Nuo on oikeasti tärkeitä tapahtumia normi lökäpöksyille. Innostus fillarointiin saattaa syttyä aika nopeastikkin. Saadaan uusia kavereita ja päästään ajamaan hyviä lenkkejä porukalla muutenkin.

Tiedä vaikka itsekkin saisit vielä kipinän urheiluun

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 221
    Viimeinen viesti: 16.11.2024, 20.58
  2. Cx sm 2024
    By fiber in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 11.11.2023, 18.06
  3. Vätternrundan 2024
    By bitcooler in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 20.10.2023, 12.20