Hei !
Minulla on MTB projekti (vajaana saatu) , jonka puuttuvaa Sr Suntour keulan alumiinista "alaputkea/alaosaa" yritän tunnistaa, että mistä mallista sopisi tilalle sellaisenaan Bolt-On korvaava osa ?
MTB on Crescent Starren "26.
-Levyjarrullinen
-QR perus pikalukko
-Liukuputket ovat "Hard Anodized Black"
-Toinen iskareista on tyhjä "Dummy". Vain toisessa iskarissa on jousi ja perus Preload säädin.
-vaseliini keula aivan kuten Suntourin M3010, ja sama sisus tekniikka.
On siis karvalakki malli, mutta liukuputkien pinnoite tekee siitä erikoisen, koska en löydä sitä mistään Suntourin katalogista toistaiseksi.... Olen löytynyt vain ~3 kuvaa identtisestä mallista, joista näkee että etuiskarien alaputkissa ei ole mitään isoja malli-tyyppi tarroja.
Toivon mukaan saan liitettyä Selventävät tarkat Valokuvat:
-Samanlaisesta STARREN mallista kuten minun
-Havainne kuvaksi M3010
-Koostamani Havainne kuva M3010
-Starrenin ala T-kappaleessa ei ole "piste-matrix" koodi/malli merkintää.
Liitteenä myös 1-kuva , jossa *muuten* samanlaisessa Starrenissa on jokin "V2" version sr suntour HLO keula ? tunnistaako joku sen ? esim: "Suntour SF16-XCM-HLO-DS 26"
Olen aikuinen Fillari harrastaja 43v. Tämä MTB tulee omaan käyttöön ja on minulle tärkeä. Asun maaseudulla, täällä ei ole helposti tarjolla purkuosia tai vertailu osia helpottamaan etsintää-tunnistamaan korvaavan osan. Uutta toista kokonaista keulaa en halua ostaa.
Olisiko joku avulias tietäjä kertomaan vinkkejä ?
![]()
Kirjanmerkit