Alkujaan tämän lähetti
MAS
@Portti & @navajokoira: jos haluatte uuden natiivisovelluksen testiryhmään, pistä minulle yv missä Androidissa / Applessa käyttämäsi email-osoite, lisään sinut sillä testiryhmään....
Yksityisviestiä testiryhmään liittymisestä laitettu.

Alkujaan tämän lähetti
Ohiampuja
Heti alkuun pitää sanoa että arvostan tätä karttapalvelua ja sen eteen tehtyä työtä kovasti, tarkoitukseni ei ole missään nimessä vähätellä tai kiusata tällä asialla ketään. Haluan vaan puolustaa tällaista maallikkokäyttäjää joka ei ymmärrä näitä hienouksia, ja ehkä siksi jättää maksamatta sen lisämaksun.
Nostin tuosta vanhasta MAS:n postauksesta esimerkkinä esiin pari kohtaa, jotka ei sano minulle yhtään mitään. Tuoko ne minulle sitä lisäarvoa, mikä on tiilipalvelin ja mikä on vektorikartta?
Hienoa että te sovelluskehittäjät keskustelette täällä keskenään, oikein hyvä juttu. Koska minä olen varmaan se ainut tyhmä joka ei ymmärrä tuosta mitään.

Mutta ei tästä sen enempää, jatkakaa ihmeessä ohjelman kehittämistä. Niin minä olen valmis maksamaan sen käyttämisestä.

...
Entäpä jos ajattelisit lisäarvoa siitä näkökulmasta, että olet jo tähänkin asti kokenut saavasi lisäarvoa Trailmapista, jos olet sen ilmaisversiota käyttänyt. Jos et olisi kokenut Trailmapia hyödylliseksi, niin et olisi sitä varmaankaan myöskään käyttänyt. Ja vaikka sinä et olekaan mitään maksanut Trailmapin käytöstä, niin joku muu on ja siten mahdollistanut myös sinun ilmaisen käyttösi.
MC Kramppi
pertti.com/mtb/reitit/ (MTB-reittejä Hollolassa)
Kirjanmerkit