^Kurkimäen k-marketin voi ottaa urbexina (urban exploration)
^Kurkimäen k-marketin voi ottaa urbexina (urban exploration)
En. Vähän taas ihmetyttää Postin toiminta. Toinen tulossa olevista paketeista ollut Vantaalla lajittelussa 28.11 ja toinen 29.11. Tuo jälkimmäinen on nyt haettavissa. Toinen näyttää edelleen olevan siellä Vantaalla.
Juuri kantoi Postin poika paketin käteen.
Canyonilta tuli paketti tänään. Garminille teline aerotankoon ja renkaita.
Vajaa pari viikkoa sitten hain yhden paketin lähihuoltoasemalta, yhden automaatista ja yhden postilaatikosta. Viime hetkellä tuli rojektiin.
Leimasintyynyt 2kpl vastaanotettu, ja myös Kalatalouden keskusliiton lähettämät nahkiais-esitteet...tilasin 6 mutta se muuttui tilauksessa 12 kpl, mutta nämä tuli ilman.
Tälle vuodelle ei ole paketteja enää tulossa, 2 tulossa 2024.
Vastaanotin Treelineltä paketin jossa hieman juoksuun soveltuvia asusteita, joita ilmankin olisin luultavasti lopulta kuollut.
Samaan aikaan tehty tilaus Intersportille, jossa myös juoksuun soveltuvia mutta marginaalisesti edellistä tarpeellisempia asusteita, ei ole vielä edes lähtenyt liikkeelle.
Juu kaksi, eilen tuli pölypussit ja tänään itte imuri. Molemmat kotiinkuljetuksena joka täällä toimii hyvin
I väntan på ännu dåligare tidet
Tuli lähetys Bike-Discountilta. DHL ja Posti toimitti viikossa.
Fox Float 34 140mm Factory Fit4 ja ohjainlaakeri oli paketissa energiapatukan kera.
Olen, eilen tuli ilmoitus sähköpostina että: "paketti toimitetaan välillä 8:02 - 11:02 kuten olemme puhelimessa sopineet, Terveisin Posti"
No mä sitten olin aamupäivän kotona kun ajattelin että tuovat sen, mutta mitään ei kuulunut. Aamulla kun tein lumityöt ajattelin että käynpä postilaatikolla vaikka eilen ei ollut jakopäivä kun oli tiista. No siellähän Saksan paketti oli odottamassa. Oletin että kun tulee erillinen ilmoitus siitä että tuovat niin olis tullut iovelle asti. En mä siitätartte ilmoitusta kun laatikkoon tuodaan postia . Kaiken kukkuraksi ei mitään oltu puhelimessa sovittu mistään, eka kerta paketista tuli jotain infoa Suomen päässä tuossa sähköpostissa.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Khyl. Pari kiloa Lehmus Roasteryn kahvipapuja tuli postin lokerikkoon ja äsken kävin ne noutamassa kotiin.
Joo, kaksi. 4 kg Retkikahvia papuina, sekä kotimaista musaa Svartilta mustina ja kiiltävinä lättyinä. Jatsia ja kehittyvää keinuntaa.
En ole. Posti lähetti takaisin Saksaan. Ihmettilin kun ei alkanut pakettia näkyä ja sitä ei sitten näkynyt enää DHL:n seurannastakaan. Suomen posti väitti lähettäneensä kirjeen ja väitti ettei heillä ollut puhelinnumeroa mihin lähettää teksiviesti.
Kukahan saisi Postin tekemään hommansa oikein. Palautteen antaminenkin on tehty hyvin vaikeaksi. Puhelinnumero johon ei vastata ja chat.
Kyllä, eilen saapui uuden pyörän renkulat Italiasta sopuhintaan 91€ pari, eli malliltaan "erikoistunut persetyöt polunlöytäjä".
^no nyt on edukas, mistä kioskista?
^https://www.pro-mstore.com/en/sw-pat...-tire-14035494 ja koodilla welcome22 10% pois.
Kyllä, luulin suomalaisen Nokia T21 tabletin tulevan Suomesta, mutta totta vieköön tulikin Hollannista!
Mainio laite useamman sampan jälkeen.
Just ilmaantui tallille XXL:n paketti. Läpiakseli jotta sähköjopolla pääsee pyöräkärriä kiskomaan. Oon joskus allekirjoittanut postille luvan jotta voi autotalliin jättää. Homma on toiminut hyvin.
Mcarbonin paketti ilmaantui tallille postin tuomana. Hiilikuitukiekot huolella ja hartaudella mulle kasatut.
No en. Siellä se varmaan on jossain kontissa satamassa. Ja kestää p i t k ä ä n, kun tämä aakootee jatkoi lakkoaan (tällä erää) viikolla.
Useammankin. Vielä yks lodju olis tulossa mutta puolalaisella koneistajalla kestää. Onne kuitenkin nopeampia kuin Espanjalaiset.
Aika monella isolla kuriirillahan on omat vehkeet millä kuljettaa, eli ei lakko kaikkiin vaikuta. Ja eikös rorot myös kulje henkilölaivoissa. Tietenkin nupin kanssa.
Sitten olet AKT:N estolistalla koska mulle paketit ovat tulleet normaalisti. Jopa nopeampaan kuin tavallisesti. Jopa UPSin paketti oli lähellä sijaitsevassa makeiskaupassa. Kyllä sun pakettis on postin hallinnassa mut se nyt vaan sattuu kestämään.
Kirjanmerkit