Okei, mielenkiintoista kuulla noita hintoja. Olisin itse veikannut ja toivonut, että päivälippu metsään olis ollut joku parikymppiä. Olin jopa miettinyt pitääkö niistä maksaa mitään jos jonnekin kauemmas metsäpätkälle eksyy. No okei, olihan tämä mc-kisa. Miten jotkut kotimaiset Suomencup-kisat. Vitosella tai kympillä saattais saada mut katsomoon. Ei kalliimmalla. Varsinkin jos koko perheen voimilla lähtisi. Mutta voisin ostella sitten parit makkarat kyllä kiskasta.
edit. No nopeahan tuo oli tarkistaa. Suomen cup on seuraavan kerran Äänekoskella ja lippujen hinnat juuri sitä mitä mielestäni kannattaakin olla. Saadaan vähän rahaa mutta ei ole kynnys lähteä katsomaan. Päivälippu aikuisilta 10 euroa, alennusryhmät 5 euroa ja alle 16 vee ilmaiseksi. 3 päivän lippu 20/15 euroa. https://hiihtoliitto.fi/tapahtumat/s...yleis%C3%B6lle
edit 2. Se mistä en haluaisi maksaa mutta olen joskus joutunut sen tekemään on Jyväskylän suurajoissa yhden yön peltoparkista 20 euroa. Täysin erillään siis itse "katsomolipuista". Varsinkin jos ja kun viereen majoittuu sitten joku bileporukka joka luukuttaa musiikkia isoista skobeista generaattorin jyristessä lisävirtaa aamun tunneille saakka.
Kirjanmerkit