GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 147 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 47 97 137 145 146 147 148 149 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.381 - 4.410 / 4670

Aihe: Bike-discount

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Föhn Katso viesti
    Ja nämähän tuli minigrip pussissa. Eli pakan lisäksi myös ketju. Ei kuitenkaan olleet käytettyjä vai ketju alkuun näytti siltä. Oikeastaan hyvä että ne lootat jää sinne lähtömaahan. Pistinkin viestiä että eikö tuollaisia pienosia voisi laittaa suoraan kuplapussiin eikä aina niissä reilusti tavaroita isommissa lootissa. Vievät tilaa ja Zalandolaiset varaavat suurilla paketeilla lähikaupan noutopisteet.
    BD:ssä Kannattaa lukea se myynti-ilmoitus hyvin läpi. Monissa halvennuksessa olevissa tuotteissa ilmoitetaan pikkupräntillä, että "tulee ilman pakettia/ei alkuperäispakkausessa".

Olen tietoisesti ostanut 2 keulaa tuolta noilla tiedoilla. Toinen oli ns. OEM keula, mitä ei yleisesti irrallisena edes myydä. Luulen, että ne on talon sisällä kasattaviin myyntipyöriin tilattuja tuotteita, mitkä eivät koskaan päätyneet kiinni. Molemmat oli ~30% halvempia, kuin yleisesti muissa verkkokaupoissa.

Käyttämättömiä ne pitää siis silti olla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Benny Katso viesti
    BD:ssä Kannattaa lukea se myynti-ilmoitus hyvin läpi. Monissa halvennuksessa olevissa tuotteissa ilmoitetaan pikkupräntillä, että "tulee ilman pakettia/ei alkuperäispakkausessa".

Olen tietoisesti ostanut 2 keulaa tuolta noilla tiedoilla. Toinen oli ns. OEM keula, mitä ei yleisesti irrallisena edes myydä. Luulen, että ne on talon sisällä kasattaviin myyntipyöriin tilattuja tuotteita, mitkä eivät koskaan päätyneet kiinni. Molemmat oli ~30% halvempia, kuin yleisesti muissa verkkokaupoissa.

Käyttämättömiä ne pitää siis silti olla.
    Joo on luettu. Eikä mulla siis tuon asian suhteen mitään valittamista. Pikemminkin toistepäin. Onhan tuo Redin 125€ pakan hinta melkoinen alennus siihen nähden että silloin kun ensimmäisen XDR 1290 pakan ostin, oli se 320€ Ja noita on tässä taloudessa sentään 4 + 2 forcea

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToLi Katso viesti
    Tilasin täältä Foxin DHX2 iskarin, hinta oli abt. sama kuin muillakin sivustoilla, mutta tuolla oli sopiva koko hyllyssä. Saatuani iskarin katsoin Foxin sivuilta sarjanumerolla iskarin tiedot ja huomasin, että iskarissa oli väärä iskunpituus, jonka pystyy kuitenkin muuttamaan oikeaksi ottamalla yhden spacerin pois. Foxin tiedot kuitenkin näyttivät myös, että kyseessä on vuoden 2022 Lapierren OEM malli iskarista, joka herätti ihmetystä. Kun otin jousen irti ja spacerin pois, yllätys oli melkoinen, kun iskarin tiivisteissä oli reilusti möhnää ja spacerin alla mm. kaarnaa. Firma siis myy käytettyä iskaria uutena asiakkaille. Iskari oli päällisin puolin putsattu hyvin ja mm. kiinnitystarvikkeet (liukuholkit yms.) poistettu, jotta iskari näyttää uudelta, mutta lähemmin tarkasteltuna iskari on selvästi käytetty ja mm. säätönupit on kuluneet ja rebound säätö rahisee hiekasta.

Kun otin puljuun yhteyttä, sieltä vastaus oli lähinnä piruilevaan ja saksalisen arroganttiin sävyyn toteamusp, että heillä on varastolla töissä vähän huononäköisiä ihmisiä. Kun yritin selvittää mitä asian kanssa tehdään ja ilmaisin oman mielipiteeni palvelun laadusta ja asiakkaiden huijaamisesta, vastauksena oli vain lähettää iskari takaisin ja he laittavat uuden iskarin tai palauttavat rahat. Vaivanpalkaksi lopulta luvattiin 20€ voucher heidän nettikauppaan. Ehdotin vielä, että antavat iskarista alennusta, jonka hyvittävät kortille sekä maksavat R-Techissä iskarin huollon, koska kukaan ei tiedä paljonko iskarilla on ajettu, mutta sekään ei käynyt, vaan palautus on ainut vaihtoehto. Nyt sitten odotellaan, että iskari päätyy takaisin Saksaan ja siellä käsittelevät asiaa.

Mutta kannattaa olla varuillaan, sillä tuolta saattaa tulla näemmä käytettyä kamaa uutena ja asian käsittelystä päätellen vielä ihan tietoisesti. Asiakaspalvelu B-D:ssa on todella kuraa, jos vertaan sitä muihin kauppoihin. Olen tilannut tuolta noin 6.500€:lla tavaraa viimeisen 6 vuoden aikana ja kaksi kertaa on pitänyt reklamoida. Molemmilla kerroilla asiakaspalvelu on ollut todella syvältä. Eiköhän minun asiakassuhde B-D:n kanssa ollut tässä.
    Eiköhän tässä ole käynyt silleen että joku on ostanut uuden iskarin ja palauttanut sen, mutta vaihtanut sinne pakettiin vanhan käytetyn putsattuna.

Tein tilauksen josta tässä on kyse tammikuussa, ja se toimitettiin silloin ajallaan. Omien tilitapahtumien perusteella tässä tosiaan on Paypal ottanut multa maksun ja sitten saman tien hyvittänyt sen. No, maksan toki velkani mutta voi jeesus tämä asiakasviestintätapa houkuttaa odottelemaan kaikessa rauhassa.

Joo eipä ole oikein mitään syytä tilata täältä enää kun palautuksista joutuu maksamaan ja asiakaspalvelu on kuraa jos sinne joutuu yhteydessä olemaan. Bike24 ja r2 on kuitenkin olemassa.

^Tavallaan hyväksyn palautuksiin jonkinlaisen maksun ettei mene samaan kuin nuorison nettishoppailu, tilataan paljon, sovitetaan ja palautetaan.

Niinpä, jokuhan ne palautukset aina maksaa. Ja vastaus ei ole että myyjä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti navajokoira Katso viesti

Tein tilauksen josta tässä on kyse tammikuussa, ja se toimitettiin silloin ajallaan. Omien tilitapahtumien perusteella tässä tosiaan on Paypal ottanut multa maksun ja sitten saman tien hyvittänyt sen. No, maksan toki velkani mutta voi jeesus tämä asiakasviestintätapa houkuttaa odottelemaan kaikessa rauhassa.
    Mikä tuossa viestinnässä tökkii, minulta jäi vissiin jotain ymmärtämättä?

Lähetetty minun Nokia X30 5G laitteesta Tapatalkilla

Yocce, maksuttomat palautukset siirtyy niidenkin hintoihin jotka ei palauttele.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kni Katso viesti

Kehtasivat ilkimykset kysellä rahojensa perään.

Omasta mielestä maksua pyydettäessä ja rahasta puhuttaessa on yleensä tapana käyttää tiettyä hienotunteisuutta. Maksun vaatiminen kuulostaa töykeältä.

Minusta tuossa lukee Please accept ja Thank you very much.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kni Katso viesti

Eka viesti välttää kohteliaisuuden osalta, mutta tilanteen selittäminen on ala-arvoista. En mä tiedä mikä on tilaus 12345678. Ei mulla ollut tietääkseni mitään maksamatta: en ole ostanut mitään laskulla. En ollut varma koska viimeksi olin edes tilannut jotain bike-discountilta. Ensisilmäyksellä toi koko viesti näytti joltain huijaukselta.

Olisiko ollut ylivoimaista kirjoittaa ”Hei, tilasit meiltä tämmöstä ja tämmöstä roinaa tammikuussa tilausnumerolla 12345678 ja paypal näköjään sössi maksun ja mekin tajuttiin vasta nyt. Paypalin mukaan maksu on palautunut tilillesi. Anteeksi vaivannäkö mutta voisitko varmistaa, että tosiaan olet saanut alkuperäisen maksun takaisin ja maksaa uudestaan oheisella maksupyynnöllä mahdollisimman nopeasti?”

Sit tää 3 päivää myöhemmin lähetetty ”mikset ole maksanut” töksäytys? Te lähetitte epämääräisen viestin mun verkkokaupparoskapostiosoitteeseen, ja mä en vaan lähettele satasia kaikille pyytäjille selvittämättä mistä on kyse. Ei se ole mun vika jos ette saaneet rahoja käyttämältänne maksunvälittäjältä ja silti lähetitte tilauksen. Ei se ole mun vika että ehti kulua kolme kuukautta ennen kuin huomasitte ja nyt teillä on jostain syystä kiire. Jos haluatte multa ripeää toimintaa niin kertokaa mistä on kyse, kertokaa omat aikataulupaineenne, ja tiedostakaa, että se on teidän järjestelmien ongelma jonka takia nyt vaivaatte aika monella rahalla teiltä roinaa ostanutta asiakasta.

^ Anteeksi nyt jo etukäteen aiheuttamaani mielipahaa, mutta nyt on kyllä melkoista uhriutumista.
    Sullahan on kaikki tarvittava tiedossa ja homma on ymmärtääkseni selkee, niin miksi et vaan nyt maksa sitä tilaustasi?
    Eikä tilausnumerolla tilauksen selvittämiseen ainakaan mulla montaa minuuttia mene.
    vaivaatte aika monella rahalla teiltä roinaa ostanutta asiakasta.
    Ja tämäkin vielä... Legendaarista... Jotain voucheriako sieltä vielä odotat?

"Kerro ettet ymmärrä mitään asiakaspalvelusta, ilman että kirjoitat ettet ymmärrä mitään asiakaspalvelusta.."

Melko jäistä viestintää saksakaupalta. Laita palautetta ja katso mitä tapahtuu vai ehditkö jo maksaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eemeli82 Katso viesti
    ^ Anteeksi nyt jo etukäteen aiheuttamaani mielipahaa, mutta nyt on kyllä melkoista uhriutumista.
    Sullahan on kaikki tarvittava tiedossa ja homma on ymmärtääkseni selkee, niin miksi et vaan nyt maksa sitä tilaustasi?
    Eikä tilausnumerolla tilauksen selvittämiseen ainakaan mulla montaa minuuttia mene.

Ja tämäkin vielä... Legendaarista... Jotain voucheriako sieltä vielä odotat?
    Tuotteet on maksettu, ei tässä ollut asiassa mitään epäselvää sen jälkeen kun katsoin paypal- ja tilitapahtumani. Ja toisin kuin jotkut, en halua tuhlata elämääni olemalla tahallaan vittumainen aina kun näen tilaisuuden.

Odotan vain kohteliasta sähköpostietikettiä. Kohteliaisuus näkyy etenkin toisen ajan kunnioittamisena. Kuten todettu, tämä ongelma ei ollut mun vika, enkä ole bike-discountille velkaa sekuntiakaan selvitystyötä.

^ Ei näitä tosiaan ihan tällä tyylillä tulisi hoitaa, vaikka olisi saksalainen - ja vaikka syy olisi PayPalin eikä Bike-Discountin.

Mutta puhtaasti spekulaation ilosta: mikä olisi voinut johtaa siihen että maksu palautui? Voimme nähdäkseni olettaa ettei navajokoira vahingossa itse peruuttanut tilausta. Tuliko Bike-Discountin työntekijälle jonkinlainen inhimillinen (näppäily?)virhe - vai onko ainoa mahdollinen selitys että bitit menivät jossain sekaisin?

Tosin luulen että on turhaa edes arvata missä ja mikä meni pieleen...

Jos se on välittömästi palautunut niin veikkaan vikaa Paypalin ja B-D:n järjestelmien integraatiossa. PayPal on saanut tiedon hylätystä maksusta ja palauttanut rahat. Tuskin siihen on ihminen ehtinyt väliin.

No huh huh. Harvinaisen surkeaa aspaa jopa saxalaisten hoitamaks.
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Itse tykänny BD:n rahti hinnoittelusta ja ei muutenkaan purnattavaa. Toisaaltaan enpä ole pahemmin mitään palautellutkaan.

Itse en kuvatussa tilanteessa maksaisi uudestaan, vaan ottaisin yhteyttä Paypalin asiakaspalveluun. Musta tämä tapaus on Paypalin ja B-D:n välinen.

DHL vai DPD - kumpi nopeampi ja luotettavampi?

^DHL toiminut, käyttää kylläkin Postia suomen päässä joka hidastaa.

Dhl . . . . . . .

Parhaimillaan viikossa, kolme päivää Saksasta Suomeen ja toiset kolme loppumatkaan.

Kohtuullisen hyvin sujui viimeisin tilaus täältä DHL:ää käyttäen (+ Posti Suomessa); vajaa kaksi viikkoa tilauksesta (kaiketi helatorstai hidasti hieman). Posti toimitti paketin kotiovelle sovitussa aikaikkunassa.

Mikäköhän oli kun posti ei sekaantunut toimitukseen ollenkaan? DHL toimitti lähi Ärrälle suoraan. Tiistaina tilasin ja perjantaina hain ärrältä, 15ekuu postikulut. Muistelin että ennen ollu kympin postit.

^
    Kannattaa vaan olla tyytyväinen, ei oikein tuo pakettien kuljetus ja toimitus tunnu olevan Postin ydinosaamista...
    Ei se DHL aina niitä paketteja Suomessa anna Postin kuskattavaksi, kyllä se DHL välillä on omissakin tilauksissani toimittanut itse paketin perille/noutopisteeseen.
    En ole koskaan päässyt kiinni siihen logiikkaan milloin toimittavat itse ja milloin käyttävät Postia.
    Yli 250€ ostoksissa toimituskulut on 9,99€, sen alle 14,99€. Toki isommissa kamppeissa, kuten pyörissä sit postikulut 39,99€ ja siitä ylöspäin.

^ Itsellä paras rahti reilu vuosi sitten kaksi kollia, kiekot ja sekalaista kamaa toinen, 9.99€ ovelle. Ei välttämättä aina ihan sääntöjen mukaan...

^En tiedä mitä tarkoitat tuolla "Ei välttämättä aina ihan sääntöjen mukaan", mutta kiekot kuuluukin tulla tuolla 9,99€ hinnalla, olettaen että ne maksaa yli sen 250€. Kotiovelle mullakin kiekot ja renkaat tuotiin DPD:n toimesta kahdessa eri kollissa. Kiekot ja renkaat tuolta toimittaa DPD nettisivujenkin mukaan.

Shipping osiosta löytyy toimituskulut ja toimittajat.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •