^ mä kyllä ajelin -25° C yhteensä 58km. Noin neljä tuntia.
Mutta töissä taas, Rouva ottaa 20 minuutin sisään 4 asiakasta, että "siinä välissä" Ei nyt onnistu, menin sanoon asiasta ja ehkä nyt hieman tavanomaista voimakkaampi ääni kun siinä aulassa oli sitä hälinää kun nämä ulkomaalaiset perheineen....totesin että ei pysty ( ja tästä olen aiemminkin monta kertaa....) no sitten kuulemma piti hävetä mun puolesta kun kiljun siinä pää punaisena....just, nämä ulkomaalaiset ei ymmärtäneet mitään ja selitin ajan varanneille asian vastaanotolla.
Onkin varmaan ollu tosi vaikeeta näytellä "normaalia" mulle, tiedän että Rouva vihaa minua ( ja tunne on molemminpuolinen) ....pitäisi nyt käsittää että 4 ihmistä 20 minuutissa on liikaa.
Sitten vielä kesken päivän ajokorttitodistuskaavakkeen pdf-versio vaan muuttui. No siinä sitten oli ihmettelemistä että miten tämä menee...että ei siihen väliin nyt oteta kun menee paljon hitaaammin.
V*** kun ei voi ymmärtää, jos työntekijällä olisi asialliset olosuhteet ja ei olisi näin stressaavaa, jaksaisi paremmin ja voisi tarvittaeesa joustaa. Nyt olen ihan äärirajoilla.
Ihan yleisesti tutkimusten mukaan, työntekijä lähtee ( naiset) johtaminen on huonoa, työilmapiiri on huonoa.
Tässä työssä ainut on että on suhteellisen hyvä palkka. Heti kun pyydetään nahkiaistutkimustyöhön niin menen.
Kirjanmerkit