HephaElectrobikeGiantGarmin
Sivu 90 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40 80 88 89 90 91 92 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.671 - 2.700 / 2876

Aihe: Zwift.com

  1. #2671
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    49
    qps, käy katsomassa Zwifty Zwifterin youtubeja - hän käyttää ohjausta peesin optimoimiseen ja myös Saucea. Jossain vaiheessa vastasi että ohjauksen suurin hyöty on nimenomaan peesin optimointi eikä niinkään ajolinjat. Hän tosin välillä tekee molempia - heittää laidasta irtioton jyrkkään mutkaan.. Omat kokemukset ohjaukset vahvistavat.

  2. #2672
    Liittynyt
    03/2020
    Viestit
    128
    jos ajelet tasamaata vaikka 200w ja kyseessä on harjoitus, sitten ohjelman harjoitus loppuu ja jatkat ajoa samalla teholla,niin huomaatteko mitään eroa siinä,että tuleeko polkeminen raskaammaksi vaikka on sama watti määrä ja nyt en tarkoita sitä ,että kun väsyy niin tietenkin tulee.

  3. #2673
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    Monta vuotta olen Zwiftiä jo käyttänyt mutta tänään huomasin asian johon en ole ennen huomiota kiinnittänyt. Käytän kannettavan kanssa rinnan Garminin 1030 Plus pyörätietokonetta ja sen olen huomannut että Zwift näyttää alamäkeen kovemmat nopeudet kuin Garmin mutta että ainakin jossain ylämäissä Garmin näyttää isompia nopeuksia kuin Zwift. Tacx Neo 2T on trainerina. Varmaankin joku vaikutus minkä virtuaalisen fillarin valitsee vai onko tuo joku muu Zwiftin outous mikä tuohon vaikuttaa.

  4. #2674
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    649
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Monta vuotta olen Zwiftiä jo käyttänyt mutta tänään huomasin asian johon en ole ennen huomiota kiinnittänyt. Käytän kannettavan kanssa rinnan Garminin 1030 Plus pyörätietokonetta ja sen olen huomannut että Zwift näyttää alamäkeen kovemmat nopeudet kuin Garmin mutta että ainakin jossain ylämäissä Garmin näyttää isompia nopeuksia kuin Zwift. Tacx Neo 2T on trainerina. Varmaankin joku vaikutus minkä virtuaalisen fillarin valitsee vai onko tuo joku muu Zwiftin outous mikä tuohon vaikuttaa.
    No eihän se Garmin mistään voi tietää onko Zwiftissä ylä- vai alamäki tai ajetaanko soolona vai porukassa saatikka onko alusta hiekkaa vai asfalttia

  5. #2675
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti duris Katso viesti
    No eihän se Garmin mistään voi tietää onko Zwiftissä ylä- vai alamäki tai ajetaanko soolona vai porukassa saatikka onko alusta hiekkaa vai asfalttia
    No juu totta. Oli ajatukset jossain muualla kun en ajatellut tuota.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  6. #2676
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Pirkanmaa, Nokia
    Viestit
    32
    Olet zwiftaillut nyt kesästä lähtien ja koukuttunut noihin joukkuekisoihin. Olen päässyt kisaamaan C-kategoriassa ja kaikissa suhteellisen vähän nousuja sisältävissä kisoissa on päässyt kisaamaan kärkisijoista. Samalla tässä pikkuhiljaa on paino pudonnut ja (hölmön) rehellisenä ole myös tuon pudotuksen tuonne Zwiftin asetuksiin päivittänyt, vaikka olen tiennyt olevani siinä B:n ja C:n rajalla.

    No nyt pari viikkoa sitten kisan jälkeen tuli siirto B-kategoriaan, ja kisaaminen tuntuu aika turhauttavalta. Putoan raskastekoisena käytännössä aina ensimmäiseen kunnon nousuun pää- tai kärkijoukosta ja sitten saa ajella gruppetossa loppukisan ja taistella kirivoitosta...

    Miten muut on löytäneet kisamotivaatiota vastaavassa tilanteessa?

  7. #2677
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takapainoinen Taapertaja Katso viesti
    Olet zwiftaillut nyt kesästä lähtien ja koukuttunut noihin joukkuekisoihin. Olen päässyt kisaamaan C-kategoriassa ja kaikissa suhteellisen vähän nousuja sisältävissä kisoissa on päässyt kisaamaan kärkisijoista. Samalla tässä pikkuhiljaa on paino pudonnut ja (hölmön) rehellisenä ole myös tuon pudotuksen tuonne Zwiftin asetuksiin päivittänyt, vaikka olen tiennyt olevani siinä B:n ja C:n rajalla.

    No nyt pari viikkoa sitten kisan jälkeen tuli siirto B-kategoriaan, ja kisaaminen tuntuu aika turhauttavalta. Putoan raskastekoisena käytännössä aina ensimmäiseen kunnon nousuun pää- tai kärkijoukosta ja sitten saa ajella gruppetossa loppukisan ja taistella kirivoitosta...

    Miten muut on löytäneet kisamotivaatiota vastaavassa tilanteessa?
    Mä ajan A:ssa, pääasiassa pienempiä kisoja sen mukaan mitä aikatauluihin kulloinkin sopii. Olen itse myös raskasta sarjaa ja lyhyet mäet sekä kiihdytykset ovat minulle myrkkyä. Parhaiten tuntuu toimivan se taktiikka, että heti startissa kunnon mylly päälle ja yrittää väsyttää muut. Loppu- tai mäkikireissä en ole ikinä pärjännyt, joten pitää luottaa irtiottoihin.

  8. #2678
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takapainoinen Taapertaja Katso viesti
    Olet zwiftaillut nyt kesästä lähtien ja koukuttunut noihin joukkuekisoihin. Olen päässyt kisaamaan C-kategoriassa ja kaikissa suhteellisen vähän nousuja sisältävissä kisoissa on päässyt kisaamaan kärkisijoista. Samalla tässä pikkuhiljaa on paino pudonnut ja (hölmön) rehellisenä ole myös tuon pudotuksen tuonne Zwiftin asetuksiin päivittänyt, vaikka olen tiennyt olevani siinä B:n ja C:n rajalla.

    No nyt pari viikkoa sitten kisan jälkeen tuli siirto B-kategoriaan, ja kisaaminen tuntuu aika turhauttavalta. Putoan raskastekoisena käytännössä aina ensimmäiseen kunnon nousuun pää- tai kärkijoukosta ja sitten saa ajella gruppetossa loppukisan ja taistella kirivoitosta...

    Miten muut on löytäneet kisamotivaatiota vastaavassa tilanteessa?
    En ole ollut vastaavassa tilanteessa, mutta siitä huolimatta tiedän, että kisaradan valitseminen omien vahvuuksien pohjalta tuo parhaan lopputuloksen. Eli, tunne itsesi, ja käytä tätä tietämystä rataprofiilin, ja kisastrategian luovimiseksi. Lisäksi, Zwiftissä on poweruppeja joita käyttämällä saa hetkellisesti todella paljon etua. Oikea-aikainen ajoitus on todella tärkeää suurimman mahdollisen hyödyn saamiseksi. Juuri eilen oli kärkiviisikkopaikka yhden powerupin oikea-aikaisesta ajoituksesta riippuvainen. Kisoissa ei aina välttämättä jokaiseen kysymykseen yhtä oikeaa vastausta, joten kannattaa lukea kisaa ja olla luova.

  9. #2679
    Liittynyt
    10/2021
    Viestit
    154
    Kisoja on aika vaikea järjestää niin, että kaikki pääsisi ajamaan voitosta. Zwiftin kategoriasysteemi suosii tuloksissa painavia kuskeja, koska lisäpainolla "pääsee" alempaan kategoriaan.
    Ironisesti homma menee niin, että kun paino laskee tai kunto nousee niin sijoitukset huononee, kun "joutuu" seuraavaan kategoriaan.
    Suurin osa siis joutuu ammentamaan kisamotivaationsa ihan siitä kisaamisesta itsestään, eikä tuloksista.
    Mun mielestä se vanha systeemi, jossa kategorian sai valita itse, oli parempi. Ei hyvä, mutta parempi.

  10. #2680
    Elite- ja ikäryhmät olisi hyvä ratkaisu. Aivan kuten oikeassa elämässä.

  11. #2681
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    410
    "Elite- ja ikäryhmät olisi hyvä ratkaisu. Aivan kuten oikeassa elämässä."

    Kannatan. Raskastekoisena ikääntyneenä on jo lähtökohtaisesti altavastaajana.

  12. #2682
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    410
    Kyssäri Zwiftaajille.

    Zwiftissä lienee olemassa jonkinlainen perhepaketti, jolla samaan pakettiin saadaan kaksi tai useampi zwiftaajaa. Onko kenelläkään kokemusta/tietoa vai olenko nähnyt kuumehoureita sairastellessani?
    Ostin taannoin toisen trainerin ja puoliso olisi kiinnostunut aloittamaan myös.

  13. #2683
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qps Katso viesti
    Suurin osa siis joutuu ammentamaan kisamotivaationsa ihan siitä kisaamisesta itsestään, eikä tuloksista.
    Täälläkin yksi B/C-rajalla keikkuva, nyt sen hankalammalla yläpuolella... Ihan kuten Qps kirjoittaa ja ihan kuten minulla on tilanne ulkokisoissakin - kärkisijoista kisaaminen on harvinaista ekstraherkkua, ja yleensä kisaaminen itsessään on tarpeeksi motivoivaa.

    Nyt B-sarjalaisena on tullut valittua kisojen sijaan gran fondoja ja muita sellaisia kuntoajoja, joissa on monentasoista ajajaa samassa (esim Tour of Watopia). Onneksi on peruskuntopainotteinen kausi, joten kisaamisella ei ole nyt niin isoa merkitystä harjoittelun kannalta.
    10k-kerhon jäsen

  14. #2684
    Liittynyt
    10/2022
    Viestit
    1.877
    If you're a part of the indoor cycling community, you've probably found yourself wondering why Zwift, the leader in virtual cycling apps, still hasn't offered a family plan. It's become somewhat of an enigma, considering the fact that many of its competitors have embraced the idea.
    https://www.lecodemorse.cc/blogs/ind...tually-in-2023


    Muutkin ovat siis kovasti ihmetelleet asiaa eli sitä että Zwift, toisin kuin monet muut, ei ole tarjonnut eikä ole edes lupaillut tarjota minkäänlaista perhepakettia (pois lukien ilmaista tiliä lapsille).

    (On siis voinut käydä niin että muistissa kummitteli jokin toinen, perhepakettia tarjoava virtual cycling app.)


    PS Vitsinä tai ainakin puoliksi vitsinä: kannattaa ehkä houkutella puoliso kokeilemaan MyWhooshia, joka on ilmainen?

  15. #2685
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pesuman Katso viesti
    "Elite- ja ikäryhmät olisi hyvä ratkaisu. Aivan kuten oikeassa elämässä."

    Kannatan. Raskastekoisena ikääntyneenä on jo lähtökohtaisesti altavastaajana.
    Todellisuudessa emme tule todennäköisesti näkemään sellaista muutosta lähiaikoina, tai ehkä koskaan.

    Olen Zwift-kisoihin liittyen useammalla Discord-kanavalla, ja ilmeisesti seuraava päivitys asiaan olisi vELO ranking järjestelmän tapainen päivitys tasoryhmien rinnalle tai sijalle. Jos ette tiedä mikä vELO ranking on katsokaa seuraava linkki. https://www.zwiftracing.app Tuossa järjestelmässä taso ei perustu vain tuotettuun tehoon tai tehopainosuhteeseen, vaan niiden lisäksi myös kisamenestykseen. Korkeimmilla tasoilla tasoryhmät ja vELO ranking sijat ovat aika lailla 1:1 (käytännössä A/A+ = Diamond, Ruby hyvin pitälti), mutta alemmilla tasoilla voi olla erovaisuuksia.

  16. #2686
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qps Katso viesti
    Kisoja on aika vaikea järjestää niin, että kaikki pääsisi ajamaan voitosta. Zwiftin kategoriasysteemi suosii tuloksissa painavia kuskeja, koska lisäpainolla "pääsee" alempaan kategoriaan.
    Ironisesti homma menee niin, että kun paino laskee tai kunto nousee niin sijoitukset huononee, kun "joutuu" seuraavaan kategoriaan.
    Suurin osa siis joutuu ammentamaan kisamotivaationsa ihan siitä kisaamisesta itsestään, eikä tuloksista.
    Mun mielestä se vanha systeemi, jossa kategorian sai valita itse, oli parempi. Ei hyvä, mutta parempi.
    Itseasiassa kategoriasysteemi suosii kaikkein nopeimpia eli A/A+ kuskeja, ja heitä jotka sattuvat sijoittumaan kategorioiden ylärajalle joko pysyvästi tai tilapäisesti. Kuskit joilla on korkeampi suhteellinen teho ovat keskimäärin nopeampia.

    Oma kokemus on, että kunto nousee ja nousee joten ongelmaa ei ole sillä lennän kategorian ylärajalta ylärajalle. Olen kuitenkin poikkeus, en sääntö, ja ymmärrän että useimpia ei tämä systeemi palvele erityisen hyvin.

    Pienenä lohdutuksena. Kisoja järjestetään myös vELO rankingiin perustuvalla järjestelmällä. https://www.zwiftracing.app/

  17. #2687
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Kun ikää on 57, käytettävissä oleva viikkotuntimäärä noin 10 tai alle, ja harjoittelu vuodesta toiseen suht samaa, niin oma "kunto" ei juuri pääse nousemaan. Hyvä että pysyy entisellään

    Jokaisessa systeemissä on enimmäkseen häviäjiä, kun kisassa/kategoriassa lasketaan vain yksi voittaja.
    10k-kerhon jäsen

  18. #2688
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    En ole ikinä Zwiftissä kisoihin osallistunut vaan omalla kohdallani haaste on juurikin tuo fiberin mainitsema oman kunnon ennallaan pysymisessä. Parannusta on välillä tunnelin päässä näkyvissä vaikka lopputulos onkin lähempänä ennallaan pysymisessä. Kehityskaari kun meikäläisellä n.60-vuotiaalla on kuitenkin alaspäin menossa. Mutta motivaatiota on silti treenata.

  19. #2689
    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    378
    Täytyy nostaa ylläoleville herrasmiehille hattua. Itselläni kun motivaatiota ruokkii juurikin kehitys niin kauhunsekasin tuntein odotellaan tuota edellämainittua vaihetta elämässä. Onneksi on vielä 25v matkaa noihin lukemiin
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

  20. #2690
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.807
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    En ole ikinä Zwiftissä kisoihin osallistunut vaan omalla kohdallani haaste on juurikin tuo fiberin mainitsema oman kunnon ennallaan pysymisessä. Parannusta on välillä tunnelin päässä näkyvissä vaikka lopputulos onkin lähempänä ennallaan pysymisessä. Kehityskaari kun meikäläisellä n.60-vuotiaalla on kuitenkin alaspäin menossa. Mutta motivaatiota on silti treenata.
    Sama. Aikalailla. Itsellä' fyysinen työ ja päivät pitkiä mikä tosin on oma valinta joten siitä johtuen on pakko mennä ylläpito moodissa tai hieman ylivireisesti. Jostain kumman syystä vaikka lupasin vähentäväni töitä, olen niitä jostain kumman syystä haalannut ihan helevetisti lisää.

  21. #2691
    Liittynyt
    03/2020
    Viestit
    128
    Kertokaaps kokeneet ajajat noista pyöristä ja renkaista mitä voi tasojen noustessa ostaa, eli onko se Tron pyörä sitten kun sen saa niin paras vai onko niillä väliä? Voisitte tietysti laittaa vaikka oman vemeenne millä ajelette .

  22. #2692
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Se on riittävä siihen (pl. maasto), ettei kisan sijoituksia ratkaista kalustolla. Itse ajelen enimmäkseen Cervelo 2020 + Enve 3.4 setillä. Se kun vastaa melko lähelle tosielämän tavallisinta settiäni (Bianchi Oltre XR4 + Enve 3.4). Enpä juurikaan jaksa säätää noiden kanssa. Muutenkin Garageen kertyy liikaa, että sieltä olisi helppo mitään löytää, ja hikipisaroitakin olisi 20-30 miljoonaa käytettäväksi, mutta en halua lisää rompetta sotkemaan.

    Sitten ovat erikseen ne, joille Zwift on harras kilpailualusta. Siinä tapauksessa kannattaa viilata. Kalusto kohdilleen, painosta pois 15 kg ja pituudesta 15 cm
    10k-kerhon jäsen

  23. #2693
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    Samoilla linjoilla fiberin kanssa, liikaa kertynyt tavaraa Garageen. Joku Garagen siivoustoiminto olisi tervetullut. Spessun S-Works Venge ja ZIPP 454 kompinaatio on kalustoksi vakiintunut. Jos ajan pelkkää Jungle Circuitia niin saatan rungoksi valita Spessun Diverge gravelpyörän mutta en välttämättä. Tron fillaria en ole käyttänyt kuin silloin aikoinaan kokeilin kun sen sain. Hiljattain ajoin kokeilumielessä TT-fillarilla kun halusin ajaa ilman peesiapuja mutta ei sitä aina viitsi kalustoa vaihdella niin ajelen tuon Vengen kanssa.

    Mitä olen ulkomaalaisia foorumeja lueskellut niin monelle tuntuu Zwift toimivan nimenomaan pelinä. Tuntuu olevan kovinkin tärkeää nuo levelit ja nousemin "uralla" ja mahdollisimman paljon kalustoa pitäisi päivitysten myötä saada. Itselleni riittää traineri, fillari ja laite jolla Zwiftiä pyörittää. Nykyään Zwiftin päivityksillä ei minulle ole ollut enää pitkään aikaan mitään lisäarvoa, pääasia on ettei ohjelma kaadu eikä toimi mitenkään hölmösti että saa tehdä oman treenin edes jotenkin realistisesti.

  24. #2694
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    649
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tipityy Katso viesti
    Kertokaaps kokeneet ajajat noista pyöristä ja renkaista mitä voi tasojen noustessa ostaa, eli onko se Tron pyörä sitten kun sen saa niin paras vai onko niillä väliä? Voisitte tietysti laittaa vaikka oman vemeenne millä ajelette .
    https://zwifterbikes.web.app/

    Tuolla voi verrata pyörien nopeuksia eri radoilla

  25. #2695
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Sitten ovat erikseen ne, joille Zwift on harras kilpailualusta. Siinä tapauksessa kannattaa viilata. Kalusto kohdilleen, painosta pois 15 kg ja pituudesta 15 cm
    Ei onnistu Elitessä ja muissa ekskulsiivisissa kisatapahtumissa. Mikä on hyvä, koska voi sitten kisata tosissaan harrastelun sijasta.

  26. #2696
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Aivan totta tuo sun kommenttisi mun viimeisen virkkeen vinoiluun. Siellä isommissa kisoissa ja kovemmissa luokissa on kyllä selkeät sävelet. Meillä B- ja C-kategoriassa tuntuu välillä löytyvän monenlaista viheltäjää. Juuri viime viikolla kummastelin yhtä heppua, jonka paino oli pudonnut kahdessa kuukaudessa yli 10% ja kumara ryhti oli vienyt pituudestakin muutaman sentin. Se ei omaa treeniä onneksi pilaa. Se mikä on vaikkapa kilpailunomainen over-under, on minulle sellaista ihan riippumatta siitä mitä tahtia joku toinen menee. Kunhan vaan on jokin viiteryhmä jonka kanssa saa kisata.

    Oikeastaan minun olisi pitänyt erotella kaksi ihan toisistaan poikkeavaa ryhmää: huiput joille kaluston pienistä eroista on oikeasti hyötyä, ja ynnämuut jotka koittavat kaikenlaisia keinoja.

    Offtopic: Eilen lähdin päivän toiselle lenkille ajatuksena ajaa tasaista 2.5 w/kg, mutta pikku hiljaa vauhti kasvoi ja sitten loppupuoli ajettiinkin jo kuin kisaa. Viimeistään siinä vaiheessa, kun poljin yksin noin 10 km ennen maalia ja takanani 45 sekunnin päässä neljän kuskin juna nosti nopeuttaan, alkoi tulla tarvetta pitää heidät takana maaliin saakka, vaikka ei kisattu kuin sijasta 10/31
    10k-kerhon jäsen

  27. #2697
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    Eilen ilmoittauduin D-kategorian ryhmäajoon jonka w/kg arvoksi oli ilmoitettu 2-2,5w/kg, arvelin että tasaisella mennään 2w/kg ja ylämäissä 2,5w/kg. Vauhti oli oikeastaan lähempänä tuota 2,5w/kg kokoajan ja ylämäissä välillä enemmän. Totesin että aamuvuoron jälkeen ja liian vähäisellä unella tuo oli vähän liikaa ja päätin jättäytyä pois. Onko muuten ryhmäajosta johon olen jo lähtenyt ajamaan mitään muuta konstia irtaantua pois kuin vaan jatkamalla omaan tahtiin ajoa, mitään leave the event toimintoa en huomannut.

  28. #2698
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tipityy Katso viesti
    Kertokaaps kokeneet ajajat noista pyöristä ja renkaista mitä voi tasojen noustessa ostaa, eli onko se Tron pyörä sitten kun sen saa niin paras vai onko niillä väliä? Voisitte tietysti laittaa vaikka oman vemeenne millä ajelette .
    Muutama runko- ja kiekkoyhdistelmä ovat nopeimpia riippuen profiilista. Niitä tulee käytettyä. Yksin ajaessa aika-ajorunko levykiekoilla joka on nopein tasaisella tai lievästi rullaavalla profiililla tai Enven SES 7.8, joka on nopein tai lähes nopein mäkisellä profiililla. Keskinopeus 40km/h alkaa olla peruskauraa nykykunnolla pelimekaniikkaa hyödyntäen. Joskus viisi vuotta sitten se oli 5-10 km/h vähemmän.

    Tron on nopein tasaisella ennen levykiekkojen saavuttamista. Sen jälkeen sen hyöty tasamaalla jää toiseksi nopeuden suhteen. Lisäksi, Tron ei ole kovin nopea vuoristoilla vaan keskikastia. Mutta on se hieno, ja uniikki ajoasento avatarilla on bonusta.

  29. #2699
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Aivan totta tuo sun kommenttisi mun viimeisen virkkeen vinoiluun. Siellä isommissa kisoissa ja kovemmissa luokissa on kyllä selkeät sävelet. Meillä B- ja C-kategoriassa tuntuu välillä löytyvän monenlaista viheltäjää. Juuri viime viikolla kummastelin yhtä heppua, jonka paino oli pudonnut kahdessa kuukaudessa yli 10% ja kumara ryhti oli vienyt pituudestakin muutaman sentin. Se ei omaa treeniä onneksi pilaa. Se mikä on vaikkapa kilpailunomainen over-under, on minulle sellaista ihan riippumatta siitä mitä tahtia joku toinen menee. Kunhan vaan on jokin viiteryhmä jonka kanssa saa kisata.
    Kaikista räikeimmät tapaukset voi raportoida ja heidät poistetaan Zwiftpowerin tuloslistoilta.

  30. #2700
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kontiolahti
    Viestit
    739
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Onko muuten ryhmäajosta johon olen jo lähtenyt ajamaan mitään muuta konstia irtaantua pois kuin vaan jatkamalla omaan tahtiin ajoa, mitään leave the event toimintoa en huomannut.
    Quit event löytyy ainakin pc:lla menu napin yläpuolelta, sitä painamalla palaa normiajeluun. Sitä vasenta alanurkkaa pitää ensin klikata että nuo tulevat näkyviin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •