Lainaus Alkujaan tämän lähetti Asd13 Katso viesti
https://www.xxl.fi/magicshine-ms-all...220563_1_Style
Tätä valoa minä olen harkinnut. Sellainen erikoisuus tuossa on että tuota mallia ei näyttäisi olevan missää muualla myynnissä. Ei edes magicshinen sivuilla ole 2500s:sää. Aika erikoista. Tuossa väitetään usb-c lataus olevan. Micro-usb noissa 2000 lumenen lampuissa vaikuttaisi olevan.
Tuo linkkaamasi oli tässä joku aika sitten -25% tyrkytyksessä ja vähän olin kaipaillut lamppua jossa kaukosäädin joten tilasin. Latausliitin joka on siis vaihdettavissa olevassa akussa on näissä uusissa näemmä USB-C. Ennen samanmallisessa akussa joka käytössä myös 2000 ja 2400 malleissa oli Micro USB. Minulla tuo 2500S ei kuitenkaan mennyt jatkoon vaan palautukseen: Parivertailun tulos oli että maksimi valoteho pienempi kuin tällä hetkellä köytössä olevassa Allty 2000 mallissa koska tuo 2500S tiputtaa jostain syystä toisen ledin maksimikirkkautta silloin kun molemmat päällä ja teho maksimiasetuksella. Tätä ei 2000 siis tee vaan yksittäisen ledin maksimikirkkaus sama oli sitten vain toinen tai molemmat pelissä. Käytännössä tuo ero ei ole huima mutta jos kerran vanhasta mainostetaan 2000 lumenia ja uudesta 2500 niin luulisi uudemman olevan kirkkaampi eikä toisinpäin.

Ja toisena itselle miinuksena vaikka tuossa uudessa mallissa saa sovelluksen avulla ohjelmoitua valotilat muuten mieluisiksi eli myös poistettua itselle turhat (sos-) vilkkutilat yms. ylimääräiset niin pelkkää päiväajovalotilaa sieltä ei saa valittua eli sen menettää.
Sinänsä pikku juttu mutta kun näissä nimenomaan on erikseen tuo päiväajovalo ja tuossa 2000:ssa tullu käytettyä sitä melko paljon myös ilta-/yöaikaan valaistuillla osuuksilla sekä vastaantulijoiden häikäisyn välttämiseksi että akun säästämiseksi.

Varsinkin siiihen 104,25€ tarjoushintaan tuokin varmaan ihan asiansa ajava laite ja jos ei olisi ollut tuota vanhaa lamppua niin tuo olisi kyllä luultavasti jäänyt käyttöön. Tosin jos olisi nyt huutava tarve vastaavalle lampulle
harkitsisin varmaan esim. Fenix BC30 joka näköjään vielä tänään tarjouksessa.