LostInLaplandGiantElectrobikeBikeshop
Sivu 1 / 10 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 281

Aihe: Miksi tänään(kin) ketuttaa?

Miksi tänään(kin) ketuttaa?

Kaikkien ahdistuneiden foorumilaisten ketju, koska tänäänkin ketuttaa eniten.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Tänään ei kyllä erityisemmin v*tuta, mutta olen huomannut, että kun elämässä tarpeeksi tulee vastoinkäymisiä ja pettymyksiä, ei sitä oikein enää jaksa järkyttyä mistään, vaan palastelee niitä pienemmiksi ja etenee askel kerrallaan. Terveisin: kuukausien homealtistus töissä, terveys kuralla, uusi työpiste aiheuttaa myös oireita, työterveys antaa neuvon tehdä mahdollisimman paljon etänä ja hakea uutta työtä, julkinen terveys tarkkailee huolestuttavia labra-arvoja, lenkkipyöräkin hajoaa, vanhempienkin kotona löytyy vakava vesivaurio, joka nyt pitäisi saada kuntoon ja kyseessä on myös tuleva kotini ja ainoa asia elämässäni, jonka vuoksi jaksan elää. Oma empatia muiden ongelmille tasoa "tiesin tekeväni tyhmästi, mutta tein silti" tai "haluan keskustella aiheesta, joka ei suoraan liity toimenkuvaasi, mutta koska minulla ei ole muutakaan tekemistä, niin häiritsen tässä sinua" on pyöreä nolla.

Listasta unohtuivat ihmiset, jotka kovasti kyllä haluavat neuvoa, mutta eivät tarjoa apua ja käyttäytyvät kuin työnjohto.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Se ketuttaa yhä edelleen, että ensin kehutaan ja palkitaan töissä ja sitten lyödään punainen kortti käteen muutaman kuukauden perästä....
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

En ymmärrä, miten Suomessa on vielä tänäkin päivänä sisäilmaongelmat ja niiden diagnosointi näin retuperällä. Lääkäri suosittaa mulle etätyötä, silti pomo haluaa mut paltsuun toimistolle. Yritin ehdottaa Teamsia, ei käynyt. Rakennuksen toisessa osassakin palaverointi on kuulemma hankalaa, mutta kuitenkin saatiin sovittua sinne. En ymmärrä miten tätä ei voi ottaa vakavasti.
    *

Olisi hyvä tiedostaa, että elämä koostuu pettymyksistä ja niiden välisistä pienistä hyvistä hetkistä. Jos unohtaa elää ne hyvät välihetket ja murehtii tulevia murheita, niin hyvinä hetkinä ei kerkiä palautua vastaanottamaan uutta pettymystä, vaan menneet ja tulevaisuuden pettymykset kumuloituvat, sekä muuttuvat yhdeksi massaksi ilman lepohetkiä. Koita löytää niistä pettymysten välisistä hetkistä iloa ja sen myötä voimaa, joka kannattelee sinut tulevien murheiden yli.

Kannattaa myös muistaa, että murheiden eteen kannattaa tehdä töitä ainoastaan silloin, kun niihin pystyy vaikuttamaan, muulloin ollaan kuin Ellun kanat. Eli, nukkumaan mennessä voi ajatella, että nyt en voi tehdä asialle mitään, joten on aika rauhoittua. Muuan taloushistorioitsija Carlo M. Cipolla totesi aikoinaan, että olemme auttamattomasti typerysten ympäröiminä. Itse lisään hänen sanomaansa, että murehtiessamme ongelmia silloin kun emme voi niihin vaikuttaa, kuulumme näiden typerysten joukkoon.
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

tempokisu Guest
    Joo, ahdistaa joka ainut työpäivä kun näkee päivän asiakaslistan että apua!! toisaalta, rahalla on ollu myös käyttöä sillä cyclosta....takavaihtaja tippui, huomasin että sieltähän on pikkurissat tippuneet jonnekin matkan varrella.
    Soitto kaverille, apua. Oli varastossa toinen takavaihtaja, mutta takahaarukka oli taipunut ja kierteet menny että kovan työn tuloksena kaveri sai siihen takavaihtajan kiinni ja toivottavasti kestää....ennen kun saan uuteen cycloon sopivan tangon ( liika iso se liikkeessä oleva). Nyt jännittää kestääkö tämä cyclo, vai tuleeko taukoa. Eipä se tauko niin haittaa, tässä olisi 1081km ajettavana tavoitteen saavuttamiseksi ja kyllä se toimivalla fillarilla tulee.

Unitauti on pahentunu, siis koronarokote3 jälkeen tämä tauti iskeny. Nukuttaa ja väsyttää, unentarve on oikeesti noin 12 tuntia ja ei sitä aina voi niin paljo...

Mutta huomenna on käynti Nakkilassa~

Tsemiä jäsen Ilmoralle!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti

Unitauti on pahentunu, siis koronarokote3 jälkeen tämä tauti iskeny. Nukuttaa ja väsyttää, unentarve on oikeesti noin 12 tuntia ja ei sitä aina voi niin paljo...

Mutta huomenna on käynti Nakkilassa~

Tsemiä jäsen Ilmoralle!!
    Kiitos tsempeistä! Siinä vaiheessa, kun mulle ehdotettiin siellä toimistolla istumista maski päässä pelkän palaverin takia, jonka voisi nyt pitää muuallakin, niin en voinut enää uskoa korviani. Esimies asettaa oman mukavuutensa mun terveyden edelle, kun siellä toimistolla nyt vaan olisi niin kätevämpää...

Unitauti kuulostaa hankalalta! Muistan itsekin keväältä ja kesältä, kun pahimmat homeoireet oli päällä, niin mikään tuntimäärä unta ei tuntunut riittävän. Sain myös väsymyskohtauksia ja olin niin väsynyt, että työmatkaa pyöräillessäkin tuntui siltä, että voisin tipahtaa siihen paikkaan nukkumaan. Toivottavasti löydät jonkun avun ja ratkaisun tuohon.
    *

Eilen illalla tuota näytti ketuttavan kun Riistakujalla ei ollut riistaa.

Itteä ketuttaa kun omainen sai korona-altistuksen vastaanottopäivystyksestä.

Ei tietenkään saisi sanoa, mutta kyllä minua ketuttaa Venäjä, Venäjän hallinto ja kansa.

Tutkimuksen mukaan toiset ihmiset.
    https://yle.fi/a/74-20065961

Pitkittynyt pikku "flunssa"...

Tän aamun pakkaslukema ei oikein miellytä, nyt -15,3 ja en mee polkeen tänään
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

tempokisu Guest
    ^ mä kyllä ajelin -25° C yhteensä 58km. Noin neljä tuntia.
    Mutta töissä taas, Rouva ottaa 20 minuutin sisään 4 asiakasta, että "siinä välissä" Ei nyt onnistu, menin sanoon asiasta ja ehkä nyt hieman tavanomaista voimakkaampi ääni kun siinä aulassa oli sitä hälinää kun nämä ulkomaalaiset perheineen....totesin että ei pysty ( ja tästä olen aiemminkin monta kertaa....) no sitten kuulemma piti hävetä mun puolesta kun kiljun siinä pää punaisena....just, nämä ulkomaalaiset ei ymmärtäneet mitään ja selitin ajan varanneille asian vastaanotolla.
    Onkin varmaan ollu tosi vaikeeta näytellä "normaalia" mulle, tiedän että Rouva vihaa minua ( ja tunne on molemminpuolinen) ....pitäisi nyt käsittää että 4 ihmistä 20 minuutissa on liikaa.

Sitten vielä kesken päivän ajokorttitodistuskaavakkeen pdf-versio vaan muuttui. No siinä sitten oli ihmettelemistä että miten tämä menee...että ei siihen väliin nyt oteta kun menee paljon hitaaammin.
    V*** kun ei voi ymmärtää, jos työntekijällä olisi asialliset olosuhteet ja ei olisi näin stressaavaa, jaksaisi paremmin ja voisi tarvittaeesa joustaa. Nyt olen ihan äärirajoilla.
    Ihan yleisesti tutkimusten mukaan, työntekijä lähtee ( naiset) johtaminen on huonoa, työilmapiiri on huonoa.
    Tässä työssä ainut on että on suhteellisen hyvä palkka. Heti kun pyydetään nahkiaistutkimustyöhön niin menen.

Koko viikon ollut -30°c. Puita menee ja pyörät pysyy tallissa ja sähkö menee kaupaksi.

Harmittaa kun astuin trollin syöttiin.

Höh, voitin liput huomiselle loppuunmyydylle olutfestarille Viikkiin, mutta palkinnon lunastamiseen oli aikaa vain 30 minuuttia! Lounastauon takia menetin voittoni.
    Kuka muka päivystää fabossa ja kyttää viestejä?!

Tais tulla joku flunssa tai vastaava. En ehkä just nyt olisi halunnut sitä tai riippuu nyt kauanko kestää.

Annettiin jo siimaa, että kesä tulee. Nyt sitten onkin ihan tammikuuta tiedossa pitkäksi aikaa

Viivästynyt ja pitkittynyt krapula: ei pitäisi enää näin vanhana törpötellä viikkoa etelässä aamusta iltaan.

Kiinteistövero ja jokamiehen oikeudet. Jompi kumpi pois. Itse en siedä metsissä kulkijoita, saati rannoille pyrkijöitä ja jokainen joka on tiluksille tullut on tavannut Savon suurimman kusipään ikinä. Ihmiset roskaa, kaataa luvata puita ja änkee rakennuksiin.
    skeptinen realisti

^^Kannattaa olla pitempään niin tottuu... Ne hinnat, ne hinnat...

Nyt ahdistaa tää 15cm lunta ja lisää tulee. Vaihdoin kesäkumit jo talvifillariin ja heitin vanhat 2008 ostetut nastarenkaat vihdoin roskiin. Nyt ei oo mitään asiaa lenkille ja toisaalta sitten on vielä perjantaista asti kärsitty hammaskivusta joka eilen sitten sai ekan hoidon ja juurihoito on tiedossa. ARGGGHHHH!!!!
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Postnordin paskuus. Miksi tuo toimitustiedustelu tulee vasta sitten kun paketti on jo paikkakunnalla? Miksei se voi tulla aiemmin. VMP.

^PostNord joskus selitti sitä että paketteja ei (muka) skannata joka pisteessä ja sen vuoksi saapuu esim. Saksasta Suomeen yhtäkkiä...

Paskanmarjat tuo oli jo perjantaina Suomen Turussa.

^Jos niin ei viikonloppuna mitään tapahdu.

Automaattisestihan nuo viestit toimii. Ei niitä kukaan käsin lähettele.

^Lähinnä tarkoitin ettei tavara liiku viikonloppuisin ja jossain kyllä skannaus tehdään käsin.

Ihan törkeän kylmä viima ajaessa, vaikka kunnon varusteet ja reitti suunniteltu aukeita alueita välttäen.

Kyllä ketuttaa taasen yksi lahtelainen pyöräkauppa. Taas sitä muistaa miksi en siellä koskaan käy. Maasturissa tyhjeni takakumi yllättäen maanantaina ja kun naapurissa asuvalla isälläni oli asioita kaupungille, annoin hänelle sisuriboksin kannen mukaan ostoslistaksi, kun oma varasto olikin varasisureista tyhjentynyt. Schwalben SV 19F. Kauppias myy hänelle Continental 47/62-622. Ihan kiva, mulla on plussakoon pyörä 66-622 renkailla. -_-

Täytyy laittaa tilaus sisään sinne parempaan puljuun.
    *

Samanlaisia aiheita

1. Mitä vikaa löysit pyörästäsi tänään?
    By A.M.® in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 526
    Viimeinen viesti: 28.08.2025, 22.42
  2. Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?
    By VesaP in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 3569
    Viimeinen viesti: 27.08.2025, 20.15
  3. Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?
    By Shimaani in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 5815
    Viimeinen viesti: 26.08.2025, 15.46
  4. Lämmitätkö saunan tänään?
    By VesaP in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 5637
    Viimeinen viesti: 28.07.2025, 14.42
  5. Kävitkö tänään uimassa?
    By Katila in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 203
    Viimeinen viesti: 14.10.2024, 09.47

Kirjanmerkit