Rcz:n tapauksessa korjauksessa voi hetken kestää. Pari tilausta on itselläkin auki ja pitää vain toivoa, että tilaustiedot ovat edelleen tallessa vaikka asiakastilille ei enää pääsekään.
Rcz:n tapauksessa korjauksessa voi hetken kestää. Pari tilausta on itselläkin auki ja pitää vain toivoa, että tilaustiedot ovat edelleen tallessa vaikka asiakastilille ei enää pääsekään.
Täällä sama ongelma, en pääse kirjautumaan käyttäjätilille. Muistaako joku, voiko tilin sähköpostiosoitteen vaihtaa? Tuli mieleen, että onkohan tili kaapattu, koska en onnistu saamaan salasanan resetointilinkkiä sähköpostiini.
Saako tuolta pyydettyä rahojen palautuksen eri tilille/kortille kuin miltä on maksanut jos eivät saa tuotetta toimitettua?
Sen kerran ku vois kokeila tilata niin eihän nuo sivut toimi![]()
Mun tilaus tuli perille vaikka se asiakastili oli häipynyt tilauksen jälkeen eli todennäköisesti välittävät tilauksen eteenpäin logistiikkapartnerille tms. Heti, kun tilauksen teet.
Sain sivun pelittää mut koodi ei enää toiminutkaan, noh katotaan toiste![]()
Sama homma täällä, tilaus tuli perille vaikka asiakastili oli/on kadonnut. Tosin toinen kadonneen tilin tilaus odottaa varmaankin vielä tuotteita ja kolmannelle tilaukselle tein uuden tilin (samalla sähköpostiosoitteella).
Noni tarjous tuli uudestaan ja nyt tilattu, in stock kamaa, saa nähä millon saapuu vai saapuukosuper deluxe ultimate iskari toimituksineen 126e.
Jep trunion laakereilla, just semmosen ite tarvitsin, hyvä tuuri.
Onkos kokemusta reklamaatioista tänne?
Tilasin tuolta coilin trunnion/normal kiinnitys yhdistelmällä ja 300lbs jouselle, mutta postiin kilahti trunnion/ bearingmount iskari 450lbs jousella. Ja tuo bearingmount ei siis omaan pyörään istu.
Laitoin sähköpostilla rekkulaa, mutta onneksi luottokortin ostoturva myös taustalla.
Joskus lähettivät väärän osan. Pistin postia ja kuvan mukaan, lähettivät uuden ja väärän sain pitää.
millä mitoilla? Mua vois kiinnostaa jos sopiva.
Itelle saapui iskari myös mutta ei tuo kyllä toimivalta tunnu.. vähänkin ilmaa niin kuin lukossa olisi. Tyhjänä saa painettua maata vasten vähän liikettä.. voiskohan olla vaa kuivahtanut.. noh reklamaatiota pitänee kuitenkin laittaa. En tosin pyörässä vielä koettanut, mutta nykyinen pyörässä oleva liikkuu kyllä todella herkästi, lähes sagittaa pyörä painosta.
Nyt vähä pumppailin tuota vartta ees taas ja hieroin ölpällä liukupintaa, ehkä tuo on vaa kuiva, jos käyttäis ilmakannuhuollossa ja ottais ammattilaisen mielipiteen samalla.
Ilmaiskari mulla on 205x60 mut coilissa käytännössä käyttää ton joustomatkan.
Tilaus tehty (in stock 20 days) 6.9 ja 16.10 tuli UPS ilmoitus että paketti tulossa. Mutta paketti on seisonut samassa tilassa jo 3pv vain rahtikirja luotu onko tuo normaalia?
RCZ:ssa kaikki tilanteet on heille normaalia. Itselle keväällä rahtikirja ti aamulla, paketti pe ovella. Min 20 toimitus lähti 10 päivää tilauksesta. Kaverilla just tavara oli varastossa, 2 viikkoa mennyt eikä vielä edes rahtikirjaa luotu.
Onko kenelläkään kokemusta tuotteen palauttamisesta takaisin RCZ:lle? Arvokkaampi keula pitäisi lähettää takaisin kun suunnitelmat muuttui, vähän hirvittää jo pelkkä ajatuskin...![]()
Jos ajattelet, että saat keulasta myydessä lähellekään saman minkä itse maksoit, niin suosittelen sitä vaihtoehtoa. Palauttaminen voi olla enemmän tai vähemmän tuskallista.
Yksi tuote olisi pitänyt palauttaa, mutta heidän hyväksymiensä toimitusvaihtoehtojen puolesta toimitus takaisin olisi maksanut noin tuplaten itse tuotteeseen nähden, joten päätettiin yhteisymmärryksessä, että pidän tuotteen. Toimitus olisi ollut luokkaa 80 €.
Mutta muuten RCZ olisi lupautunut maksamaan palautuksen, kun tuote oli väärä. Jos tuote on oikea, niin sitten en osaa sanoa, miten palautus menee.
Sitten jos vaikka täällä puolihuolimattomasti mainitsee keulan mallin joku saattaa ottaa yhteyttä yyveellä ja säästyy myymisen vaivalta.
Kerro kuinka kävi. Kaveri sai samanmoisen iskarin, ostit varmaankin saman ja saatat saada maksaa oppirahoja. 300 lbs mallissa on nimittäin kuvauskentässä teksti "Bearing mount depending the supply" https://www.rczbikeshop.com/default/rockshox-rear-shock-super-deluxe-coil-select-r-205x62-5mm-300lbs.html
En tiedä ovatko muut huomanneet, että RCZ on muuttanut jossain välissä toimitusehtoja. Joskus aiemmin tilauksen sai perua kuluitta ennen kuin tilaus lähti. Nykyään ei saa peruttua. Onneksi oppirahoja ei tarvinne tällä kertaa maksaa vaan tuote mennee helposti ostohinnalla kaupaksi.
Nyt oli lähtenyt RCZ:sta uusi paketti minulle, joka pitäisi torstaina olla paikalla. Katsotaan mitä sisältää. ??
Itse painoin tilausnappulaa 3.10, ja sen jälkeen ei ole tullut mitään ilmoitusta/päivitystä. RCZ:n sivuilla lukee kuitenkin lähetetty, ja sivulta löytyvällä seurantakoodilla löytyy Postin pakettiseurannasta tieto että "Lähetys on lähtenyt lähtömaasta" 21.10.
Nää on kyllä jänniä kuvioita välillä, varsinkin kun nyt näppäränä laitoin toimitusosoitteen suoraan UPS:n noutopisteeseen kun sieltä on kaikki UPS:n paketit on kuitenkin pitänyt tähänkin asti noutaa kiitos ninjakuriirien. Nyt arvioitu toimitus 27-29.10 universal parcel trackingissa, saapa nähdä kuka paketin loputa toimittaa ja mihin kun UPS:n järjestelmä ei tuota ainakaan vielä tunnista.
Kirjanmerkit