ElectrobikeGiantMPMessutGarmin
Sivu 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 34

Aihe: Fnld grvl

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santtu75 Katso viesti
    Jotenkin olen ollut huomaavinani kyseisen tapahtuman keskustelun osalta mitä muutamastakin lähteestä lukenut, niin ainakin joitakin ”laji-ihmisiä” tuntuu hieman häiritsevän ”ei laji-ihmisen”, eli Bottaksen osuus kyseisen tapahtuman toteuttamisen osalta.

??!!

Missä? Kuka tai ketkä?

Linkkejä?

Miten niin ei laji-ihmisen? Bottas on ammatiltaan F1-kuski ja harrastaa pyöräilyä. Pitäiskö olla ammattipyöräilijä, jotta on laji-ihminen?

Hajanaista keskustelua aiheesta löytyy myös tuolta: https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...-Racing/page36

Mun suhtautuminen aiheeseen on ollut vähän kaksijakoinen: ensin ei ollut pelkästään kiva, että ulkomainen tapahtumanjärjestäjä tulee syömään kotimaisten markkinoita, mutta nythän näyttää käyvän niin, että ulkomainen tapahtumanjärjestäjä onnistuu tuomaan Suomeen julmetun määrän jenkki-gg-turisteja, mikä on vaan positiivista.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Itsellenikään ei ole tullut vastaan missään, että Bottaksen mukanaolo jotain häiritsisi. Ainut joka häiritsee on se ettei pääse käyttämään ylimääräisiä liikuntaetuja kyseiseen tapahtumaan Ja luulen, että jos voisi niitä käyttää osallistujia olisi jopa muutama sata enemmän?

https://instagram.com/pedaalipodi?igshid=YmMyMTA2M2Y= Pedaalipodin viimeisessä jaksossa vieraana pääjärjestäjä Kalle Kotiranta.

Positiivista tuo ajanotto, ja palkinnot. Yleisesti ottaen niinsanottu kotimainen tarjonta tuottaa maksullisia joukkoajotapahtumia jotka eivät ainakaan kilpailuhenkiselle ole se juttu.

Mä olen tuolla toisessa topiikissa sanonut kaikenlaista negatiivista tästä, myös siitä miten tässä ratsastetaan Bottaksen julkisuusarvolla. Mutta

1) Olen varmastikin vähemmän laji-ihminen kuin Bottas
    2) Se että Bottas tulee ja järkkää tapahtumaa Suomeen ei ole mulle ongelma. Tämän nimenomaisen tapahtuman "rahat pois rikkailta fillarituristeilta" -luonne on mulle ongelma, ja Bottas puolisoineen tarjoamassa VIPeille seuralaispalveluita on yksi osa tätä tapahtuman luonnetta.
    3) Pitäisi olla sanomattakin selvää, mutta kaikkien tapahtumien ei tarvitse olla kaikille. IA AE ei ole mulle, mutta silti ihan aidosti toivon hyvää tapahtumaa kaikille ilmoittautuneille kanssakeskustelijoille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti navajokoira Katso viesti
    Mä olen tuolla toisessa topiikissa sanonut kaikenlaista negatiivista tästä, myös siitä miten tässä ratsastetaan Bottaksen julkisuusarvolla. Mutta

1) Olen varmastikin vähemmän laji-ihminen kuin Bottas
    2) Se että Bottas tulee ja järkkää tapahtumaa Suomeen ei ole mulle ongelma. Tämän nimenomaisen tapahtuman "rahat pois rikkailta fillarituristeilta" -luonne on mulle ongelma, ja Bottas puolisoineen tarjoamassa VIPeille seuralaispalveluita on yksi osa tätä tapahtuman luonnetta.
    3) Pitäisi olla sanomattakin selvää, mutta kaikkien tapahtumien ei tarvitse olla kaikille. IA AE ei ole mulle, mutta silti ihan aidosti toivon hyvää tapahtumaa kaikille ilmoittautuneille kanssakeskustelijoille.
    Miksi sinulla on ongelma sen kanssa että yksi tarjoaa ja toinen käyttää palvelua? Oletko kateellinen suurituloisille?

Näistä kysymyksistäsi ei oikein välity aito halu ymmärtää eri lailla ajattelevaa kanssaihmistä. Enkä myöskään koe että tämä on oikea paikka keskustelulle aiheista, joihin tulkitsen että yrität keskustelun viedä.

On hienoa, että Suomessa järjestetään mahdollisimman paljon pyöräilytapahtumia ja erilaisilla konsepteilla. Tämäkin tapahtuma on tervetullut lisä valikoimaan. Tapahtumien laatukin tulee kohenemaan sitä mukaa, mitä enemmän tapahtumien määrä lisääntyy. Lisäksi kilpailu tulee pitämään hinnat kurissa.

Bottas on ensimmäinen todellinen pyöräilyn suurlähettiläs Suomessa. Kukaan ei koskaan ole tuomassa sellaista näkyvyyttä pyöräilylle, kuin Valtteri on ja tulee tekemään. Hänen saamansa media-aika on ennen näkemätöntä. Suomalaiset ammattipyöräilijöiden edesottamuksia mediat ei juurikaan seuraa, valitettavasti. Valtteria ja Tiffanya seuraa Suomen ja maailman mediat, ja sen myötä saadaan suurta pyöräilyturismismia Suomeen. Kiitos Valtteri jo tässä vaiheessa.
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

Sai muuten tänä aamuna julkisuutta Maikkarin aamu-TVssä Bottaksen kahdessa haastattelussa. Eiköhän tosta tuu iso tapahtuma.

Pieni kauneusvirhe kuitenkin: Hinnat ilmoitettu taaloina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Veivaaja Katso viesti
    Sai muuten tänä aamuna julkisuutta Maikkarin aamu-TVssä Bottaksen kahdessa haastattelussa. Eiköhän tosta tuu iso tapahtuma.

Pieni kauneusvirhe kuitenkin: Hinnat ilmoitettu taaloina.
    Ilmoittautumismaksu meni dollareina, joten sinänsä ihan paikkansa pitävää tietoa.

Uusimmassa "Pyöräily + triathlon" -lehdessä oli Antti Kuiton kiva kirjoitus tapahtumasta.

Muutenkin yllätyin kuinka paljon lehdessä oli luettavaa tavispyöräilijälle. Olin aiemmin luullut sen olevan suunnattu lähinnä kilpa-ajelijoille ja ammattilaisille.

Hienoa Antsa
    "tasamaiden suuri yksinäinen"

www.mtb-lohja.com

Tulevana lauantainahan tää taas olis

https://www.fnldgrvl.com/

Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Miksei tästä tapahtumasta ole mitään media- & somepöhinää? Viime vuonna oli.

Onks Bottas mukana? Eiks Bottas-Cromwell ollu viime vuonna mukana markkinoinnissa ja jos nyt puuttuvat, niin vie varmaan tuulen markkinoinnin purjeista?

Varmasti hieno tapahtuma, ite ei vaan pysty niin kauan kun pitää lomailla lasten lomien mukaan.
    6.7 WTF/kg

Ainakin Bottas on viime päivinä ajellut gravelilenkkejä Lahden ympäristössä, joten luulisi osallistuvan. Promoamisesta en tiedä, ei ole tullut vastaan.

On kyllä ollut aika pientä pöhinä viime vuoteen verrattuna. Greg Van Avermaet ja A-J Juntunen ovat ainakin ulkoiluttamassa BMC:n kaiuksia. Oikeastaan mitään muuta en tiedä tämän vuoden tapahtumasta ja taidan mennä mielummin katsomaan naisten maantie sm-kilpailua rinnekodin mäelle, kun se on lähempänä kotia.

Kaippa tonne tulee lähdettyä. Tänään ehtii ilmeisesti vielä ilmoittautua. Onhan toi hinta kyllä aikamoinen ryöstö. Se lähinnä hiertää tässä.

Jos markkinoitu lähinnä jenkeille?

Ja tietty onko oikea vertailukohta viime vuoden pöhinä, vai perussuomimeininki? Heinäkuussa on tulossa eräs pyöräilyä sisältävä tapahtuma, josta on tehty yksi face-päivitys helmikuussa ja avattu ilmoittautuminen kolmannen osapuolen palveluun. Tapahtuman järjestäjän sivuilla tai kalenterissa ei ole mitään mainintaa. Tapahtuman omat sivut ovat viime vuoden tiedoilla, jotka on järjestäjän mielestä edelleen ihan ok.

Siihen verrattuna konsonanttikisan markkinointi on ollut ihan onnistunutta.

Osuva nimi toi konsonanttikisa

​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."

Enpä huomannutkaan, että on tommonen hassu aikataulukonflikti erään toisen konsonanttikisan kanssa. Kohdemarkkinat taitavat olla aivan muualla kuin Suomessa, ei tosin ole näkynyt pihahdustakaan mun muuten fillarikontentista turvoksissa olevassa somekuplassakaan.
    6.7 WTF/kg

Fnld grvl

Jos mlta kysytn niin on kyl hlvtn typerä nimi toi FNLD GRVL. Noita kirjainyhdistelmiä ei trvis enää yhtn lisää

zort muokkasi tätä : 14.06.2024 at 05.16

Fnld grvl

Taitaa olla ryhmälenkille lähtö. Onhan se formulakuski paikalla.

Instagramissa heidän tilillään on pöhinää kyllä riittänyt liki ympäri vuoden. Nyt varsinkin kannattaa tarinoista seurata kisan kulkua https://www.instagram.com/fnldgrvl?i...JwNmt3cmU0Mw==

Eipä juuri näy flat bar graveleitä osanottajilla mutta yhden 29 täysjouston bongasin lähtemässä 114 km Lakes Routelle. Suoralla tangolla joten eiköhän se fbg:ksi lasketa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •