Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja
Katso viesti
Kävely ja lenkkeily fiilistely kuva topic
Collapse
X
-
Kävely ja lenkkeily fiilistely kuva topic
Etelä-Konneveden kansallispuisto on lähietäisyydellä, mutta on jäänyt kuitenkin käymättä. Viime viikolla sitten korjasin tilanteen. Noin 15 km tuli kävelylle mittaa.
Kohde ei sovi huonokuntoiselle eikä huonojalkaisille. Ruuhka-aikana pysäköintipaikat ovat varmasti täynnä. Monipuolista maastoa ja maisemaa. Kirkkaita vesiä ainakin toukokuussa. Telttailu sallittu vain muutamalla paikalla, joista kaksi sattui reitille. Ruuhkassa teltalla sopivat paikat kortilla.
Polkuja jäi seuraavallekin kerralle.

Koekeittiön soppa kuivatuista juureksista ja järvivedestä. Tässä vielä keskeneräisenä.

Lopuksi hampurilainen Rautalammin MortonistaKyllä se on ihan ajettava polku...
Comment
-
^ Käärmeitä sielläkin. Oheiset maisemat lienee kovinkin tuttuja
Kuviani selatessa muistin tämän topicin.
Tiilikan melontareissullain jaloittelin Aution kierroksen.

Comment
-
Ne taitavat olla ns. jokilenkin pituus, en nyt muista mitkä sillat mukana mutta siltojen kautta tulee lenkki aina tietyn pituiseksi PuxusssaAlkujaan tämän lähetti xubu Katso viestiMitä matkoja nämä tarkoittavat, merkit ovat Vantaanjoen varrella Pukinmäen pellolla.

Comment
-
Vähän miettinyt vanhojen Inov8:n nastalenkkarien päivittämistä. Sarvan 48 koon Icehero vaan oli liian pieni pituus ja leveyssuunnassa.
Onko nyt muita vaihtoehtoja isossa koossa?
Tai sitten jos nastoittaa itse niin onko jostain hyviä kokemuksia?
Sent from my Takapalk
Comment
-
-
Mulla on hoka clifton 9 leveällä lestillä ja speedgoat aivan hyvä, mutta yksilöitä toki ollaan ja jalkani ovat jokusen koon pienemmät…
Comment
-
Salomin Winter Cross Spikessa on Salominiksi leveähkö lesti ja se myös venyy leveyssuuntaan aika hyvin. Mulla tosi leveä 43 jalka ja 44 Cross Spike on just sopiva niin, että mahtuu tuplasukka tarvittaessa. 49,5 kokoa näyttäisi periaatteessa olevan, mutta en kyllä äkkiseltään löytänyt varastosta enää mistään.
Kuvafiilistelyä 90 kuvan verran loka-marraskuun vaihteen reissulta, kun oltiin Abisko-Narvik-sektorilla lenkkeilemässä jalkaisin.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Comment
-
Selvennyksenä mahdollisesti hämmentyneille, Salomon Winter Cross Spike ja Salomon Spikecross eivät ole sama kenkä.
Comment

Comment